Adi.Cherryson Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Cześć, chcę sobie kupić "bagażnik bazowy" Thule, z aluminiowymi belkami. Konfigurator na stronce bagaznik.pl pokazuje, że do tego samochodu pasuje model belki o długości 108 cm. (WingBar 960) Jakoś krótkie mi się wydają. Kolejne co do długości mają 118 cm (WingBar 961). Może ktoś z Was ma ten (lub starszy) system Thule i może coś podpowiedzieć? Dzięki, Adi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Ja mam co prawda MY03 i bagażnik Mont Blanc i belki są długości 120 cm Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkaic Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Nie wiem czy nie za późno odpisałem i już znalazłeś odpowiedź. Pod koniec sierpnia dokonałem zakupu podobnego zestawu: 753+4005kit+belki stalowe 108 cm. Także miałem obawy o długość, ale są idealne. Polecam tylko ten system. Długo szukałem a po przejechaniu z nimi ponad 3k km śmiało mogę powiedzieć, że to najlepszy i jedyny pewny wybór gdy chce się płynąc z większą prędkością niż tą na autostradzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi.Cherryson Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Cześć! Ja mam co prawda MY03 i bagażnik Mont Blanc i belki są długości 120 cm No tak. Ja w sklepie nawet mierzyłem te o długości 120 cm. I widać było, że bez problemu dają radę. I tak nie wystawały poza obrys auta. Jednak postanowiłem iść zgodnie z tabelką producenta i wziąłem te 108 cm. Zwłaszcza, że nie planuję wozić jednocześnie trumny i rowerów, więc te dodatkowe kilka centymetrów nie jest dla mnie aż tak ważne. Nie wiem czy nie za późno odpisałem i już znalazłeś odpowiedź. Pod koniec sierpnia dokonałem zakupu podobnego zestawu: 753+4005kit+belki stalowe 108 cm. Także miałem obawy o długość, ale są idealne. Polecam tylko ten system. Długo szukałem a po przejechaniu z nimi ponad 3k km śmiało mogę powiedzieć, że to najlepszy i jedyny pewny wybór gdy chce się płynąc z większą prędkością niż tą na autostradzie. Ja zdecydowałem się na aluminiowe w tej długości. Są rewelacyjne. Serio, wydaje mi się, że nie jestem w stanie "usłyszeć" belek nawet przy prędkościach typu 120-130 km/h (szybciej i tak nie jeżdżę). Zrobiłem z tymi belkami (i założoną na nie "trumną") 5500 km w 2 tygodnie. W ogóle przekonałem się, że przy niektórych zakupach warto dołożyć kilka groszy. "Trumna" była pożyczona, ale taka z wyższej półki - Thule Pacific 780. Porównując z jakimś kanciastym pudłem, z którym kiedyś jechałem innym autem to po prostu nie ma porównania. Cicha, przy moich prędkościach praktycznie nie wpływa na spalanie -- rewelacja. Tanie nie jest, ale śmiało polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 kurcze to zazdroszczę braku świstu... U mnie przy 120 km/h zaczyna być odczuwalny i przeszkadzać, przy 160km/h musze zdjąć nogę z gazu, bo świst jest za duży ( nie wiem tylko czy lece śmigłowcem czy migiem przydałyby się nauszniki takie lotnicze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi.Cherryson Opublikowano 30 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 kurcze to zazdroszczę braku świstu... U mnie przy 120 km/h zaczyna być odczuwalny i przeszkadzać, przy 160km/h musze zdjąć nogę z gazu, bo świst jest za duży ( nie wiem tylko czy lece śmigłowcem czy migiem przydałyby się nauszniki takie lotnicze. No ja do 160 km/h się nie rozpędzałem. Ale może zrobię taki test, czemu nie. Dam znać Natomiast na pewno różnica w porównaniu do takich metalowych "kanciastych" belek jest bardzo duża. W ogóle producenci ciągle coś ulepszają. Jeśli chodzi o Thule, to jak przed zakupem czytałem, to zachwalali wszyscy belki bodajże o nazwie AeroWing. A teraz już ich nie ma. Za to Thule twierdzi, że ich następca (WingBar), który kupiłem jest jeszcze bardziej aerodynamiczny. Jestem pewien, że to samo u pozostałych producentów. Mają jakieś tam działy R&D i modyfikują produkty. I bardzo dobrze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się