Jump to content

Kontrolka obd sti 06

abecer
 Share

Recommended Posts

Witam. Zapaliła mi sie kontrolka obd! Czy można tak narazie jeździć, zaznaczam że nie gaśnie i swieci się na żółto! Pozatym spaliła się obudowa czegoś czarnego:-/czarnego po prawej stronie od intercoolera. Wiem że to nie wiele ale nie jestem mechanikiem i nie mam pojecia co to jest, zdjecia też nie potrafie tutaj wrzucić! Mechanik odłączył kostkę i powiedział że jak narazie daje rade, dopóki nie kupię nowej cześći! To coś znajduje sie na metalowej podstawie a na górze jest plastikowe, jak obudowa filtra:-). Wiem, wiem ale opisałem co? Pozdrawiam

po prawej stronie patrzac od przodu auta ? zdecydowanie lepiej jest pisać "strona kierowcy" strona pasażera " :)

Obstawiam spalony  silnik pompy powietrza . 

Strona kierowcy na górze! Moge tak jeździć jak narazie czy lepiej nie. Ile coś takiego kosztuje?

Strona kierowcy na górze! Moge tak jeździć jak narazie czy lepiej nie. Ile coś takiego kosztuje?

To cos takiego ? 

post-766-0-55681900-1406313576_thumb.jpg

Edited by carfit

Dokładnie!

czyli to co mowiłem , pompa dodatkowego powietrza , ekologiczne g….o :) . mozesz smiało jezdzic nic sie nie stanie , pompa działa tylko na zimnym silniku przez kilkadziesiat sekund w celu szybszego nagrzania kat. aby spełniał durne ekologiczne normy, oczywiscie gadzet montowany w autach na eu 

Niestety drogie to jest , w Polsce ponad 2000 zl , mozna regenerowac to , mozna wyeliminowac na stałe , mozna kupic nowe. 

Edited by carfit

Czyli poprostu to usunąć?

Jak usuniesz od tak , check sie bedzie zawsze palił , musisz w ECU wyłączyc to programowo 

Dzięki za info i pomoc chłopaki!

Carfit dzięki za szybką wysylke czesci do Drożejowic;-). Zamawialem 07.07. Napewno nie bede robił tego w Austrii w Stohl Racing, pewnie nie bedzie tanio! Pozdrawiam