Skocz do zawartości

Kontrolka obd sti 06


abecer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zapaliła mi sie kontrolka obd! Czy można tak narazie jeździć, zaznaczam że nie gaśnie i swieci się na żółto! Pozatym spaliła się obudowa czegoś czarnego:-/czarnego po prawej stronie od intercoolera. Wiem że to nie wiele ale nie jestem mechanikiem i nie mam pojecia co to jest, zdjecia też nie potrafie tutaj wrzucić! Mechanik odłączył kostkę i powiedział że jak narazie daje rade, dopóki nie kupię nowej cześći! To coś znajduje sie na metalowej podstawie a na górze jest plastikowe, jak obudowa filtra:-). Wiem, wiem ale opisałem co? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prawej stronie patrzac od przodu auta ? zdecydowanie lepiej jest pisać "strona kierowcy" strona pasażera " :)

Obstawiam spalony  silnik pompy powietrza . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strona kierowcy na górze! Moge tak jeździć jak narazie czy lepiej nie. Ile coś takiego kosztuje?

 

To cos takiego ? 

post-766-0-55681900-1406313576_thumb.jpg

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie!

 

czyli to co mowiłem , pompa dodatkowego powietrza , ekologiczne g….o :) . mozesz smiało jezdzic nic sie nie stanie , pompa działa tylko na zimnym silniku przez kilkadziesiat sekund w celu szybszego nagrzania kat. aby spełniał durne ekologiczne normy, oczywiscie gadzet montowany w autach na eu 

Niestety drogie to jest , w Polsce ponad 2000 zl , mozna regenerowac to , mozna wyeliminowac na stałe , mozna kupic nowe. 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli poprostu to usunąć?

 

Jak usuniesz od tak , check sie bedzie zawsze palił , musisz w ECU wyłączyc to programowo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info i pomoc chłopaki!