Skocz do zawartości

Przewody wysokiego napiecia???


Abraham

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Potrzebuje przewodow wysokiego napiecia do Subarynki Legacy .99' 2.0 benzyna bez turbo (91 Kw). Ktos moze ma na zbyciu , albo wie gdzie kupic.?

Tylko nie w serwisie ? Tam krzycza sobie 100 PLN za jeden przewod. (Tak slyszalem)

 

Z gory dziekuje za wszelka pomoc

 

Pozdrawiam

Abraham

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Juz zamowilem i w Inter Carsie po znizkach 160 PLN za kompet przewodow..

Drogo czy tanio???

 

Przy okazji moze ktos sie zna i pomoze mi w diagnozie...

Jak ruszam na pol sprzegle to samochod strasznie szarpie? Czy to moze byc wina tych przewodow? Czy moze awaria wysprzeglika? Czasem jest tak ze jak jade i zmieniam wyzsze biegi w trakcie jazdy i pomalu puszczam sprzeglo to i tak szarpnie samochodem

(Wymieniona nowa tarcza, lozysko oporowe, wymieniony plyn )

Jak sprawdzic czy poduszka pod silnikiem jest uszkodzona?

 

Pozdrawiam

Abraham

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz zamowilem i w Inter Carsie po znizkach 160 PLN za kompet przewodow..

Oby się dobrze spisywały, bo gaz wybredny bywa, a szkoda kupować wa razy :)

 

Jak ruszam na pol sprzegle to samochod strasznie szarpie? Czy to moze byc wina tych przewodow? Czy moze awaria wysprzeglika? Czasem jest tak ze jak jade i zmieniam wyzsze biegi w trakcie jazdy i pomalu puszczam sprzeglo to i tak szarpnie samochodem

(Wymieniona nowa tarcza, lozysko oporowe, wymieniony plyn )

A objaw na gazie czy na benzynie czy może na obu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szarpanie moze pochodzic od napedu, a nie nie od przerywania/nie chodzenia rowno silnika (kable).

moze byc: konczaca sie tarcza (cienka), kijowy docisk lub przegrzany kilka razy,

krzywe (rowniez z temperatury) kolo zamachowe. moze byc wszystko razem :wink:.

jezeli objawy wystepuja glownie na zimno a przy szybszym ruszeniu lub ruszeniu

z wyzszych predkosci obrotowych silnika (wiekszy slizg sprzeglem) szarpanie jest male,

to tym bardziej wskazuje na w/w.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Juz zamowilem i w Inter Carsie po znizkach 160 PLN za kompet przewodow..

Drogo czy tanio???

 

Biorac tylko cene pod uwage i te znizki. Drogo.

Tani komplet mozna kupic za 70 PLN, ale jak sie sprawdza nie wiem.

Ja mam z jc auto. Ktos na forum na nie narzekal, ale u mnie dzialaja bez zastrzezen.

Pozdrawiam,

Slawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Nie odebralem w koncu tych przewodow z Inter CARS. Faktycznie za drogo. Znalazlem za 90 PLN. Moj znajomy mial tej samej firmy w legacy poprzedniej generacji (115 konikow) i chodzilo bardzo dobrze nawet na instalacji gazu II generacji. Mam nadzieje ze w mojej wersji bedzie chodzic OK.

Co do tego szarpania. Wczoraj bylem na bajecznej(serwis) i powiedzieli mi ze albo to kolo co kolega powiedzial w poprzednim news-ie albo docisk.(2 tys km temu wymienilem tarcze wraz z lozyskiem oporowym. Okazuje sie ze powinno sie to wymieniac parami tarcza+doscisk.). Nic to, trzeba pojezdzic moze sie ulozy albo za jakis cza wymienic. KOszt samych czesci , tylko w oryginale to 5 tys. NIezle co? Od 99 r wymyslili sprzeglo ktore jest bardzo kosztowne i dosc czesto sie psuje.

 

Pozdrawiam

Abraham

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, czyżbyś miał koło dwumasowe? W intercarsie bez zniżek widzę tarcza sprzęgła + docisk + łożysko do Legacy III 2.0 za nieco ponad 900 zł bez zniżek (komplet jest produkcji sachsa, ale ktoś na forum pisał, że często jest to exedy z naklejką sachs).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie mam kolo dumasowe...

 

KOszt calosci tylko z SUBARU to 5 tys za czesci. Poodbno nie ma zamienikow

Znalazlem na Allegro firme ktora regeneruje to wszystko za 800 PLN

 

http://www.allegro.pl/item120293424_kol ... s_d4d.html

Tylko jeszcze nie dzownilem czy da rade zregerowac od SUbaraka sprzeglo. Jakby udalo sie to zrobic to oszczednosc jest niebotyczna. A rozmawialem z serwisem i nawet nowe Subaraki z przebigiem 20 tys potrafia kulec ze wzgledu na to kolo dwumasowe.

 

Pozd

Abraham

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bym chciał pomóc ale nie bardzo wiem jak , kolega Abraham poczynia znaczne oszczędności w swoich wyborach części i fachowców u których to naprawia. Skoro jakiś warsztat zrobił to sprzęgło to powinno działać. Skoro ktoś zostawia docisk to niech spr. jego geometrie i stopień zuzycia to samo koło zamachowe

Ja jak zaczynam naprawiać komuś samochód to zaczynam od diagnostyki i weryfikacji części a pózniej szukam części ( nie sugruje się ceną tylko JAKOŚCIĄ skoro mam dać gwarancje na1rok) apóżniej dyskutuje z właścicielem czy za drogo czy taniej a gwarancja do bramy.

Kable zapłonowe można dosyć szbko sprawdzić (jak pisałem ten post 10razy bym to zrobił). Kable Legacy 91do98 i po98 to zupełnie inne kable toście się zgadali : )

Proszę się nie obrazać tylko przemyśleć to co powiedzałem i wyciągnąć wnioski

PzdrE12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam,

 

Po pierwsze co do sprzegla... Robilem skrzynie biegow i przy okazji mechanik zobaczył ze tarcza jest juz na wykonczeniu wraz z lozyskiem oporowym. Powiedzialem do mechanika zeby wymieniac. Wymienil i okazuje sie ze nie jest dobrze. (POwinno sie wymieniac docisk , tarcze i kolo)...(Caly komplet w tym modelu-nie ma zamienikow-kosztuje 5,5 tys PLN) DLatego mysle o regeneracji.)

Przewody faktycznie sa inne ... moge zakupic w serwisie (100 pln za jeden) ale zglosilem na forum bo moze ktos ma dojscie taniej do tego modelu. Jak nie, to zostanie mi serwis

 

Podsumowanie

Jak kupilem trzy miesiace temu subaru, to niestety oddalem do zlego mechanika..

Teraz samochodem zajmuje sie serwis bajeczna i jestem na razie zadowolony

 

PS. NIe mam za co sie obrazac. Bardzo licze na pomoc wszystkich z forum . Przede wszystkim zawsze zalezy mi na odpowiedziach ktore sa na temat :)

 

 

Pozdrawiam

Abraham

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się tyczy przewodów wysokiego napięcia weź miernik uniersalny taki nawet za 20zł z hiper super marketu ustaw na kilo ohmy i pomierz przewody. Kable z subaru nie powinny mięć więcej niż 10 kilo ohm Jeżeli mają 11 i więcej to są do wymiany np. mogą strzelać na gazie. jeżeli test wyjdze pomyślnie to żeby się przekonać że kable są na 100% pożycz od mamy psiukacz do kwiatków ewntulnie do mycia szyb , uruchom silnik i popsikaj po kablach i cewce jak silnik chodzi równo i nie skacze iskra (wyłącz światło : ) wtedy i słychać i widać ) kable są OK i zajmij się sprzęgłem .

PZDRE12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...