AdaSch Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 aha co do naprawy zderzaka to na wielkopolskiej w gdyni jest bardzo dobry spec. Naprawiał mi zderzak w stilo i nie ma śladu. Kształt itd wszystko super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 a ile dmucha w std a ile u ciebie? Póki co to nie wiem, seria chyba 0.6 ? a u mnie 1.0, do 1.1 w peaku? coś koło tego. Pojedziemy się zhamować, to się dowiemy aha co do naprawy zderzaka to na wielkopolskiej w gdyni jest bardzo dobry spec. Naprawiał mi zderzak w stilo i nie ma śladu. Kształt itd wszystko super. Dzięki, ale nie zamierzam z tym nic robić najwyżej sam sobie psiknę lakierem w spray-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 najwyżej sam sobie psiknę lakierem w spray-u Loreal może być :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Dzisiaj zawiozłam potwierdzoną kserokopię dowodu rej. do Janisza i poprosiłam o zwrot 30zł za nią. Wyśmiali mnie, że to za mała kwota :? i nigdy nie chcieli tego odzyskać z PZU :roll: , a wystarczyłaby np. na syrenkę dla Marianny :| . Cały czas czekają na reflektor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Dzisiaj zawiozłam potwierdzoną kserokopię dowodu rej. do Janisza i poprosiłam o zwrot 30zł za nią.Wyśmiali mnie, że to za mała kwota :? Chyba nie dałaś się zbyć? ja dostałem od razu zwrot za : - wydanie zaświadczenia o wypadku drogowym z policji, 17 zł wpłacone do UM (to w szkodzie majątkowej), - kopię dowodu rejestracyjneg , 30 zł (to w szkodzie majątkowej). - zakup kołnierza na szyję, 33 zł (to w szkodzie osobowej). Zmuś ich o wystąpienie do PZU o zwrot, niech sobie nie robią jaj. Albo sama wystąp, to, że dałaś im pełnomocnictwo, nie odbiera Tobie praw występowania w swoim własnym imieniu. Powinnaś iść też do psychologa i poskarżyć sie na fobie i obawy przed prowadzeniem samochodu po byciu zahaczoną przez ciężarówkę. Za taką wizytę kilkaset złotych odszkodowania z OC za straty moralne. nie żartuję, warto o to walczyć. sam się nad tym zastanawiam, bo jeszcze bardziej teraz nie lubię ciężarówek :? Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 A nie możesz kupić w Gdańsku? Myślisz, że będą mieli w ASO na miejscu? LOL. jutro zapytam. Do GT jest taki sam, jakby co. Zapytaj tych ludzi od taniego motula przy Mercedesie na Grunwaldzkiej. WRXowe filtry chłopaki mieli na miejscu, przed chwilą kupiłem powietrza i kabinowy. Oleju też mieli na miejscu jak jakiś czas temu brałem. Ogólnie podoba mi się ta miejscówa na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 mzy, PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Filtra kabinowego do Forka S-Turbo 2001 (filtr składa się z 2 części, prostokątnej i trójkątnej) oczywiście na miejscu nie mają. Nie mają również poduszek silnika, ani kawałków plastiku (obramówki halogenów, fragment listwy bocznej). Czas oczekiwania 2 tyg. W Filtrach/Motulu w bramie koło mercedesa filtra ani zamienników też nie mieli, ale podali numery MAN'a i Knecht'a, można poszukać i ściągnąć. Niumen, dzięki za akcję z kołami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 tzd, filtry Mana dostaniesz w Focie w Gdyni-tam gdzie był salon i serwis BMW(teraz jest tylko serwis). Sprawdź może akurat będzie na miejscu. Bardziej prawdopodobne niż w aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Może ktoś z Was polecieć kogoś dobrego ale niedrogiego ( studencka kieszeń ) kafelkarza ? Planuje się przeprowadzić z dziewczyną do mieszkanka ale najpierw musimy je wyremontować. Na początku wykafelkować łazienkę i podłogę w kuchni i szukam kogoś kto dobrze to zrobi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Dzisiaj zawiozłam potwierdzoną kserokopię dowodu rej. do Janisza i poprosiłam o zwrot 30zł za nią.Wyśmiali mnie, że to za mała kwota :? i nigdy nie chcieli tego odzyskać z PZU :roll: , a wystarczyłaby np. na syrenkę dla Marianny :| . Cały czas czekają na reflektor. Akurat spotkałem się z człowiekiem od janisza w dziale części. Trochę gratów zabrał. to było około 14 oczywiście na miejscu nie mają oczywiście Łukasz, dzięki za towarzystwo przed garażem w sopocie pytałem moje aso o to "nurkowanie" to mi powiedzieli, żebym się przejechał nowym forkiem to odrazu będę przeszczęśliwy na poważni tylko wymiana zawiechy ale robię z niego totalna dechę gdzie przejazd gdziekolwiek będzie jednoznaczny z obolałymi bebechami. Z drugiej strony nie oczekuję od niego niczego więcej, uważam, że jest dobrze Tomek, czy masz w garage zaciski 4 i 2 tłoczkowe od wrx w garage? a co dmuchania to faktycznie powinien mieć spokojnie te 200+ jeżeli faktycznie tyle dmucha. Ile wyszło na logu? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 czy masz w garage zaciski 4 i 2 tłoczkowe od wrx w garage?a co dmuchania to faktycznie powinien mieć spokojnie te 200+ jeżeli faktycznie tyle dmucha. Ile wyszło na logu? Mam 4-tłoczkowe od Muzzy'ego. Swoich z GT-ka póki co nie ruszam, są na "wraku". Tył 1-tłoczkowy, seria, nie mam zacisków 2-tł. więc ich nie założę :? tym bardziej, że dziś założono mi nowe klocki (przy okazji zmiany felg na GT-kowe). Muszę jakoś ogarnąć hamowanie przodem, bo mimo zmiany tylnych klocków (poprzednich już praktycznie nie było) hamowanie wcale się nie poprawiło A więc przód idzie do wymiany - najpierw chyba jednak wypadałoby go zregenerować (Zestaw naprawczy hamulca 4 tłoczkowego przedniego Impreza GT/WRX, nr części 26297FA051, czas oczekiwania w ASO wiadomy ) a dopiero później założyć. Pytanie, czy ktoś mi to pomoże ogarnąć w którąś (którą?! może 22.maja, po hamowni) z sobót, czy umawiać się na serwis w warsztacie? Adam, rozpisałem się (nie do końca na temat), a czemu pytasz, potrzebujesz 4-tł? Na logu wyszło 1 bar, chyba na 3 biegu, z drobnymi peak-ami, Kropkowicz logował, ja nie widziałem w sumie tego loga, tzn chyba nie umiem go przeczytać jeśli to jest to, co dostałem mailem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Tomek, potrzebowałbym "przymierzyć do moich zimówek 16" jak nie wejdą to zamykam temat hebli na 2-3 lata potem, 17" pasujące pod złote brembo i wtedy letnie i zimówki na 17" obecnie mam nowe zimówki na 16" podjechałbym któregoś razu na przymiar, zanim je założysz co do pompowania to 1 bar -to ładnie. u mnie max to 0.80 a po odłączeniu sterowania 1,5-1,8 w razie czego możemy na hamowaniu podłączyć mój zegarek ale nie sądzę, że będzie potrzebny pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 potrzebowałbym "przymierzyć do moich zimówek 16" (...) w razie czego możemy na hamowaniu podłączyć mój zegarek ale nie sądzę, że będzie potrzebny Najlepiej przymierzyć felgę już na samochodzie. Dzisiaj próbowałem przymierzyć Forkową 16' (tzn nie oem, a ENZO ) ET48 na zacisk 4-tł. w moim rozbitym GT. Na moje oko weszło i było 2mm luzu, na Niumena - nie Felga z GT ma ET53 i te 5mm może robić różnicę. Tak więc albo przymierzysz felgę do mnie, jak już zamontuję sobie 4-tłoczki z przodu, albo zagadaj z Niumenem, Muzzy'm, czy kimkolwiek innym, kto ma na samochodzie 4-tłoczki. Zdemontowanie 2 kół (po jednym jego i Twojego) i przymiarka do 10 minut. Co do czujnika doładowania - planowałem hamować się z laptopem na kolanach i z zapisem wszystkich parametrow, w tym logowania wiec zegarek chyba nie jest niezbędny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Najlepiej przymierzyć felgę już na samochodzie. Dzisiaj próbowałem przymierzyć Forkową 16' (tzn nie oem, a ENZO ) ET48 na zacisk 4-tł. w moim rozbitym GT. Na moje oko weszło i było 2mm luzu, na Niumena - nie Felga z GT ma ET53 i te 5mm może robić różnicę. Akurat większe ET powoduje, że ramiona są bliżej zacisku (oczywiście to zależy od kształtu ramion, jeżeli mówimy o różnych wzorach felgi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Akurat większe ET powoduje, że ramiona są bliżej zacisku Dlaczego bliżej? im większy offset, tym większa odległość między osią pionową felgi a ramionami (a dokładniej tą okrągłą częścią felgi na środku ) ilustracja: czy ET53 nie powoduje dalsze odsunięcie od osi koła, czyli defakto od zacisku, w porównaniu do ET48? z tego obrazka wynika, że powoduje: . W każdym razie, Adam powinien przymierzyć felgę do kogoś, kto ma 4-tłoczki na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 jestem wstępnie spiknięty z Łukaszem za zimówki zapłaciłem sporo forsy i nie chciałbym ich wywalić Tomek, masz zimówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Tomek, masz zimówki? O, jakieś mam 195/55/16 -> podwymiar GT. 225/60/16 -> balon do traktora i ten bieżnik... offroad'owy na zimę chcę kupić 205/60/16 (troszkę podwymiar Forek, ja na zimę preferuję troszkę węziej), na lato za rok chcę kupić 17 z WRX + 215/55/17 (obecnie jeżdżone opony będą już do wywalenia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 215/55/17 o! to takie jak ja mam. Stary komplet pozostawiony w garage. Może w końcu wybiorę się forkiem na SJS aby się w końcu pouczyć a pirelek mi szkoda. Te stare to typowe letnie yokohamy a349. Geoladnery wyglądały gorzej niż semislicki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Akurat większe ET powoduje, że ramiona są bliżej zacisku Dlaczego bliżej? im większy offset, tym większa odległość między osią pionową felgi a ramionami (a dokładniej tą okrągłą częścią felgi na środku ) Tak na moje to ET nie ma żadnego związku z wchodzeniem lub niewchodzeniem felgi na różne zaciski. Zacisk, tarcza i wszystkie "nieruchome" przyległości są przecież montowane "na styk" do płaszczyzny montażu felgi, a nie do środka jej szerokości i dla mieszczenia się/niemieszczenia się zacisku nie ma znaczenia, ile felgi będzie wystawało w głąb nadkola, a de facto o tym mówi ET. Zdaje mi się, że wyłącznie kształt ramion (ich odgięcie) ma tutaj coś do gadania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Czyli po prostu najlepiej przymierzyć i zakręcić kołem jak się da! bo coś u mnie w GT się nie dało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Tak w temacie hamulców - pochwalę się bezwstydnie - wczoraj w klasyku (nie GTku, tylko w tym z mojego awatara ) wymieniliśmy heble. Cztery tarcze, wspomaganie i normalnie staje dęba, a heble jeszcze nie są dotarte Zablokować cztery 31" koła na asfalcie - bezcenne Już nie wrócą akcje w sylu 'kilka minut jeżdżenia na półheblu żeby podsuszyć bębny zamoczone w bagnie i móc na kilka sekund zatrzymać się na stoku koło pieczątki zanim pedał wpadnie w podłogę i fura sama zjedzie' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 O, widzę spece od hebli, to kiedy zmieniamy u mnie zaciski? Może są chętni na "dzień hamulców" , 22. maja, czyli za półtora tygodnia? np u mnie w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Heh, a kto umie wymienić lampy w GTku, oprócz Karoliny? Przydałoby się je wymienić w najbliższym czasie :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Heh, a kto umie wymienić lampy w GTku, oprócz Karoliny? Przydałoby się je wymienić w najbliższym czasie :wink: . Może podjedziesz dzisiaj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się