Skocz do zawartości

Trójmiejskie spoty


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś wymieniłem egr w touranie i ..... okazało się, że jednak jakiś kabelek (pewnie chiński) gdzieś się przetarł, bo po wymianie egr w ASO objawy nie ustąpiły. oczywiście reklamacja odrzucona

trafiłeś niestety na idiotę nie na diagnostę.

Nie życzę nikomu wymiany egr za 1500-2000 pln i późniejszego zdziwienia, że nie pomogło

Jak ktoś nie kuma jak egr działa to to też dramat. Jak by mi ktoś powiedział, że mam go wyminić bo tak to kazał bym mu się puknać wgłowę i odpowiedzeć czy rozumie, co to wogóle robi i jak wazne jest jego szczelność w turbodieslach :idea:

większość diagnostów których poznałem to idioci na szczęście fora fiatowe są bardzo silne i bardzo dużo ludzi ogarnia tematy. Egr przy ladowaniu 1 bar ma być szczelny a kiedy jest otwarty przez prłeplywkę ma iś mniej powietrza - dotyczy tylko idle i jazdy bez obciążenia silnika.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Od tamtego czasu jak słyszę gdziekolwiek o egr to najpierw elektryk sprawdza, czy wszystko gra w instalacji.

Nie życzę nikomu wymiany egr za 1500-2000 pln i późniejszego zdziwienia, że nie pomogło :shock:

 

Zanim ja doszedłem do tego, co jest przyczyną, to już zgodnie z sugestią ASO Ford na Owsianej w Gdyni wymieniłem przepustnicę (w ASO 1750, ja dostałem w internetowym sklepie Volvo za 950 zł), przewody podciśnienia za drobne 350 zł i już prawie kupiłem nową rurę do turbo za 680 zł... Nikt z nich nie wpadł na to, że przyczyną może być egr, a jak się później zorientowałem to właśnie ten badziew jest najczęstszym problem w tym silniku.

 

Nie ma to jak ASO...

Pominę, że kasowali mnie jeszcze 250 zł za pierwszą wizytę i stówę za kolejną...

Nic nie zrobili, a kasę wzięli...

 

Mistral

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zda ktoś relacje, jak tam dzisiaj w Pruszczu wyglądało?

Ogólnie sympatycznie. Słabszym punktem był stojak "demo" jakichś dachówek stojący na wypadkowej jednego zakrętu. Co prawda z 10-15m od toru jazdy, ale jakoś wolałem przejeżdżać tam wolniej :) Opony dostają w d dość konkretnie. Heble również, bo na okrążenie są dwa dohamowania z 90-100 do jakichś 20-30 i kilka mniejszych. W każdym razie po iluś kółkach tarcze "nabrały kolorów" i prawdopodobnie przegotowałem świeżutkiego RBFa 660 - wywaliło go trochę ze zbiorniczka i wydaje mi się to jedyną przyczyną. Olej maks 114 stopni, mierzone na górze bloku koło turbo. Musiałem podnieść sobie warninga, bo miałem wcześniej na 110 i piszczał mi bez przerwy :) Tor jazdy był poprowadzony tak, że nawierzchnia była w miarę równa, chociaż kilka dobić na okrążenie mój SS zaliczał :| Trochę porozwalanych kawałków asfaltu i sporo różnych kamyczków się tam wala, więc chlapacze przynajmniej z przodu wskazane. No i na gwoździa jakiegoś najechałem niestety - pod chatą oponka była pusta :evil: Na szczęście wracałem powolutku, więc mam nadzieję, że napędy nie dostały za bardzo w d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zda ktoś relacje, jak tam dzisiaj w Pruszczu wyglądało?

Ogólnie sympatycznie. Słabszym punktem był stojak "demo" jakichś dachówek stojący na wypadkowej jednego zakrętu. Co prawda z 10-15m od toru jazdy, ale jakoś wolałem przejeżdżać tam wolniej :) Opony dostają w d dość konkretnie. Heble również, bo na okrążenie są dwa dohamowania z 90-100 do jakichś 20-30 i kilka mniejszych. W każdym razie po iluś kółkach tarcze "nabrały kolorów" i prawdopodobnie przegotowałem świeżutkiego RBFa 660 - wywaliło go trochę ze zbiorniczka i wydaje mi się to jedyną przyczyną. Olej maks 114 stopni, mierzone na górze bloku koło turbo. Musiałem podnieść sobie warninga, bo miałem wcześniej na 110 i piszczał mi bez przerwy :) Tor jazdy był poprowadzony tak, że nawierzchnia była w miarę równa, chociaż kilka dobić na okrążenie mój SS zaliczał :| Trochę porozwalanych kawałków asfaltu i sporo różnych kamyczków się tam wala, więc chlapacze przynajmniej z przodu wskazane. No i na gwoździa jakiegoś najechałem niestety - pod chatą oponka była pusta :evil: Na szczęście wracałem powolutku, więc mam nadzieję, że napędy nie dostały za bardzo w d.

 

A jednym słowem - warto wydać 90 złociszy?

 

Mistral

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najbliższą sobotę (10.00 - 17.00) i niedzielę (10.00 - 15.00) na stacji paliw LOTOS przy Operze Bałtyckiej w Gdańsku zagoszczą kierowcy LOTOS Dynamic Rally Team: Kajetan Kajetanowicz i Michał Kościuszko.

 

 

 

- To jedna z niewielu okazji do spotkania i rozmowy z naszymi Mistrzami oraz obejrzenia ich samochodów rajdowych – powiedziała Bożena Pomianek, kierownik Zespołu ds. Strategii Marki w spółce LOTOS Paliwa. Kajetan i Michał udzielą także porad dotyczących przygotowania samochodu na zimę. Wyjątkową atrakcją będzie możliwość zrobienia sobie zdjęcia z Mistrzami oraz uzyskania ich autografów.

 

Ponadto, na stacji w dniach 27-28/10/2012 przewidzianych zostało wiele innych atrakcji towarzyszących spotkaniu z kierowcami LOTOS Dynamic Rally Team.

 

<<< reklama >>>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kajetan i Michał udzielą także porad dotyczących przygotowania samochodu na zimę.

Rewelka, bo właśnie od dłuższego czasu zastanawiam się, jaki model skrobaczki do szyb wybrać :mrgreen:

 

No no... przecież oni sami sobie wszystko robią przy aucie, a nie mają zgrai mechaników do dbania o to :mrgreen:

 

Mistral

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

halo, halo, pozdrawiam 3miasto. Wpadam jutro bladym świtem. Jadę na Kołobrzeską. Czy ktoś z was ma gdzieś tam miejsce, gdzie można podnieść samochód i pooglądać przed zakupem?

 

Jak w latach 90-tych ubiegłego wieku mieszkałem na Przymorzu :lol::mrgreen: to takie rzeczy można było załatwić na kanale na parkingu tutaj http://maps.google.com/maps?q=54.394989,18.586287&ll=54.395036,18.586563&spn=0.000848,0.002642&num=1&t=h&z=19&iwloc=near

ewentualnie, również na Hynka, jest kilka tanich warsztatów w tym miejscu http://maps.google.com/maps?q=54.38795,18.6063&ll=54.387931,18.606512&spn=0.000424,0.001321&num=1&t=h&z=20 we wtorek wymieniłem tam olej + mały przegląd w służbówce za 30 zł z vat :twisted::mrgreen:

 

-- 19 paź 2012, o 21:25 --

 

A propos Hynka, to ktoś z forum parkuje blue wrx-a bug-a w okolicach 2 linka :?:

Świniaki na lusterkach są, ale takie w wersji bad look :mrgreen:

 

Primi ja tam parkuje ;D ;P

 

-- Cz paź 25, 2012 5:59 pm --

 

Tak apropo jakis SPOT DZIŚ ? kto będzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primi, sto lat :idea: 8) :mrgreen:

 

 

Aga, sęks 8) :mrgreen:

 

-- 25 paź 2012, o 18:08 --

 

Primi ja tam parkuje

A to pozdrawiam z IIp Hynka 6 :wink:

 

-- 25 paź 2012, o 18:14 --

 

Szpilki ogarnięte.
Ech... 486611_10151159185653083_2054657707_n.jpg

 

:oops: 8) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primi, skąd masz zdjęcie moich szpilek
Sam nie wiem :shock: :mrgreen: :wink:
mam dla Ciebie oliwę
Aga, ale ja ją używam tylko do jedzenia :shock: :mrgreen:

Zaproponuj jakieś inny sposób użycia to może szybciej skończę drugi słoik :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem :shock: :mrgreen: :wink:

Hmm... serio? :mrgreen: :wink:

 

Aga, ale ja ją używam tylko do jedzenia :shock: :mrgreen:

Taaa... po prostu Ci nie smakuje chyba :shock: :roll: :P

 

Zaproponuj jakieś inny sposób użycia to może szybciej skończę drugi słoik :twisted::mrgreen:

Ma wspaniały wpływ na skórę 8) :mrgreen:

 

sądzicie, że dzisiaj zasuną dach na spota? :mrgreen:

Ja swój zasunę :wink:

 

 

BTW Wał napędowy OBKa ma nowe łożysko... to "niewymienialne" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...