Skocz do zawartości

Pytanie o hamulce K-Sport w Forku


Forekfan

Rekomendowane odpowiedzi

 

ze k-sporty przy intensywnym ich uzytkowaniu lubia pekac..

 

Ale to raczej przy użytkowaniu na torze i upalaniu. ;)

W codziennej,nawet bardzo dynamicznej jeździe,powinny dawać radę.

Tez myslalem, ze powinny dawac rade... Dlaczego zatem moje k-sporty po zaledwie 12.000km sa do smietnika?? Nie chce sie wierzyc, ze bambino az tak je katowal.... A moze wada materialowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Pytanie czy pare upalanek tlumaczy popekanie tych tarcz...

Czasem wystarczy jedna,dobra upalanka i wychodzą słabe punkty hamulców. ;) 

Tam nie ma miętkiej gry,każde hamowanie jest na maksa.

Musisz sobie zadać pytanie,czy będziesz upalał na torze,lotnisku czy dynamicznie jeździł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pytanie czy pare upalanek tlumaczy popekanie tych tarcz...

 

Czasem wystarczy jedna,dobra upalanka i wychodzą słabe punkty hamulców. ;) 

Tam nie ma miętkiej gry,każde hamowanie jest na maksa.

Musisz sobie zadać pytanie,czy będziesz upalał na torze,lotnisku czy dynamicznie jeździł.

Tylko dynamiczne czy nawet bardzo dynamiczne ale zwykle miejskie jezdzenie wchodzi w gre... Zero upalanek czy jazd po torze... Rozumiem, ze przy takim zalozeniu tarcze k-sport wytrzymaja duzo wiecej niz 12tys km u bambino?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na tym zestawie zrobiłem 6 tys.km., nie jeździłem ostro..raz kjs, a na pojezdzawki nie jezdzilem. Przy zakupie tarcze wygladaly tak samo jak przy sprzedaży,(mialy ok.6-7 tys) przynajmniej tak Twierdzil poprzedni wlasciciel.. klocek chyba jakis agresywny byl. Tarcza nie ma nic rantu, a ja tez czytalem na forach, ze maja mikro pekniecia....ale nie ma to zadnego wplywu na skuteczność hamowania jak i bezpieczeństwo( ludzie mieli takie objawy po kilku tys.km.a jezdzili na zestawie po 30 40 tys. Mil.

Gdybym stwierdził, ze trzeba wymienić to dawno bym to zrobił. W nie aso wawa na oględzinach, zostało to zauważone, ale ponoc tak mają...nie bylo to do wymiany.

Chcesz wymieniaj ale nie na brembo od Sti...inna liga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na tym zestawie zrobiłem 6 tys.km., nie jeździłem ostro..raz kjs, a na pojezdzawki nie jezdzilem. Przy zakupie tarcze wygladaly tak samo jak przy sprzedaży,(mialy ok.6-7 tys) przynajmniej tak Twierdzil poprzedni wlasciciel.. klocek chyba jakis agresywny byl. Tarcza nie ma nic rantu, a ja tez czytalem na forach, ze maja mikro pekniecia....ale nie ma to zadnego wplywu na skuteczność hamowania jak i bezpieczeństwo( ludzie mieli takie objawy po kilku tys.km.a jezdzili na zestawie po 30 40 tys. Mil.

Gdybym stwierdził, ze trzeba wymienić to dawno bym to zrobił. W nie aso wawa na oględzinach, zostało to zauważone, ale ponoc tak mają...nie bylo to do wymiany.

Chcesz wymieniaj ale nie na brembo od Sti...inna liga.

Ok ok... Az tak do wymiany sie nie pale bo z klockami to 3tys a koncze dom i mam na co wydawac... Na dodatek wszystko wskazuje na to, ze sfinalizuje na dniach kupno nowego c4 grand picasso wiec te tarcze to nie priorytet teraz... Poczytalem troche na forach roznych i faktycznie ten typ tak ma tj sa mikro ryski... Podesle pozniej zdjecia bo to co jest na tarczy trudno nawet nazwac peknieciem... To sa mikro rysy.... Najdluzsza ma moze 10mm.... Tylne hamulce natomiast sa jak nowe (brembo z sti).

 

 

Slabo widac ale tarcza jak wyglada jak ponizej

post-16381-0-07106200-1399054359_thumb.jpg

Edytowane przez Forekfan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Forekfan, obejrzyj te ryski po zdjęciu koła o strony otworów wentylacyjnych ,żeby widzieć glebokość( możesz igłą pogrzebać) Jesli sa powierzchniowe tylko -takie bardzo płytkie to bym się nie przejmował.A najlepiej podjedx do kogoś zaznajomionego z hamulcami -najlepiej do sportu i niech obejrzy. Ostatnio widziałem kawałki tarczy na jezdni,ale nie Twojej- bo by do Krk nie doleciała :) .

Gratulacje co do forka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Forekfan, obejrzyj te ryski po zdjęciu koła o strony otworów wentylacyjnych ,żeby widzieć glebokość( możesz igłą pogrzebać) Jesli sa powierzchniowe tylko -takie bardzo płytkie to bym się nie przejmował.A najlepiej podjedx do kogoś zaznajomionego z hamulcami -najlepiej do sportu i niech obejrzy. Ostatnio widziałem kawałki tarczy na jezdni,ale nie Twojej- bo by do Krk nie doleciała :) .

Gratulacje co do forka.

Dzieki. Cenna uwaga... Tak zrobie.... !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odgrzebuje watek bo zrobilem pare zdjec swoich tarcz aby pokazac Wam te "pekniecia", o ktorych wczesniej pisalem.

 

Jak to oceniacie? Jest sie czym martwic i zmieniac juz tarcze czy dalej jezdzic? Dodam, ze Forek hamuje jak zly... Staje w miejcu momentalnie, tarcze nie bija itp...

 

I jeszcze jedno pytanie... Z kategorii pytan laika... Czy te tarcze sa dobrze zalozone? :) tj czy w kazdym aucie naciecia ida "do przodu"? Logika nakazuje myslec, ze powinny byc odwrotnie ale moze mam zle rozumowanie....

post-16381-0-54626600-1402005820_thumb.jpg

post-16381-0-60588300-1402005847_thumb.jpg

post-16381-0-69918100-1402005940_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pekniecia sa powierzchowne , i nie powinno byc problemow , jesli zobaczysz pekniecia promieniowe od srodka tarczy to nalezy szybko wymienic, Z dosw. te tarcze to nie jest jakis Hi end ;) wiec nalezy byc czujnym. 

Co do tego czy są dobrze zalozone ,to na podst. zdjec nikt Ci tu nie jest wstanie powiedziec czy ok . bo trzeba widziec uzebrowania wewnetrze , lub instrukcje 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pekniecia sa powierzchowne , i nie powinno byc problemow , jesli zobaczysz pekniecia promieniowe od srodka tarczy to nalezy szybko wymienic, Z dosw. te tarcze to nie jest jakis Hi end ;) wiec nalezy byc czujnym.

Co do tego czy są dobrze zalozone ,to na podst. zdjec nikt Ci tu nie jest wstanie powiedziec czy ok . bo trzeba widziec uzebrowania wewnetrze , lub instrukcje

 

Jesli nikt inny jak sam carfit mowi, ze sie nie ma co martwic to bardzo mnie to cieszy. Dzieki. A co do poprawnosci zalozenia tarcz to ja zawsze myslalem, ze naciecia musza isc jak na ponizszym zdjeciu.... A u mnie sa odwrotnie... Choc jak popatrzylem na hamulce k-sporta w necie to widze, ze chyba wszystkie maja wlasnie taki sposob montazu tj nacieciami "do przodu".

post-16381-0-30740000-1402053415_thumb.jpg

Edytowane przez Forekfan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...