cybel Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 W GT fabryczne felgi mają ET 55,dołóż do tego fabryczny rozmiar opon 205/50/16 i masz powód obcierania. Można jeszcze zawalczyć z geometrią tyłu,pochylić lekko koła do wewnątrz,jeśli nie będą trzeć o amor. Generalnie GT na oponie 225/45/17 nie prowadzi się dobrze po polskich drogach,dużo lepiej jest na 215/45/17. Z tego co pamiętam,to na seryjnym zawieszeniu i geometrii,żeby wsadzić taką oponę,najlepiej użyć felg z STi New Age 17"/7.5" z ET53,ale i tak pewności nie ma,że obcierek nie będzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek89 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja wszystko rozumiem i nie kupiłbym tych felg, bo nie chciałbym ryzykować Ale to są oryginalne felgi z imprezy holzer edition i myślałem, że bez problemu wejdą... Tylne sprężyny były strasznie miękkie zresztą nowe też są a w holzerze było "zawieszenie eibach" i teraz tylko mogę gdybać czy jak kupię zestaw eibach'owych sprężyn to to, że są twarde wygra z tym, że są niższe hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Opona oponie nie równa, ale ta co masz jest po prostu za szeroka. 215 by się zmieściły bez kłopotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek89 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Opony zmienię nawet na 205/45 ale co myślicie o sprezynach eibach pro kit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 co myślicie o sprezynach eibach pro kit? Obniżają w stosunku do serii o ok.30 mm,są ciut twardsze,ale moim zdaniem na takim zestawie opon i felg będzie obcierać dalej. Być może Holzer Edition miało całkiem inne zawieszenie firmowane przez Eibacha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picasek Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja planuję jakieś sprężyny obniżające i naciąg 205/45. Mam nadzieję, że zrobi się trochę miejsca dla opony a sprężyny nie pozwolą jej dobić do błotnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Jest jeszcze inna metoda. Zeszlifowanie rantu błotnika. Lub inaczej. Ja robiłem sobie takie pomiary z plackami akrylu na oponie. Można w ten sposób zmierzyć ile jest luzu od amortyzatora i dodać ewentualnie negatywu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Ja miałem opony 205/45R16 na feldze z ET38 przy obniżonym sporo zawieszeniu H&R i nic nie tarło. Zawieszenie było z kategori sztywnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karloszka Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Opona oponie nie równa, ale ta co masz jest po prostu za szeroka. 215 by się zmieściły bez kłopotu. a 215/55? (17) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 215/55? (17) To duży balon,raczej Forkowy rozmiar. Średnica koła będzie większa niż z oponą 225/45/17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Raczej nie ma opcji. Pomijając fakt, że GT na takim kole wyglądałoby przekomicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karloszka Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 no tez tak w sumie mysle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się