Skocz do zawartości

Picasek

Użytkownik
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Krosno
  • Auto
    Subaru Impreza GT

Ostatnie wizyty

872 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Picasek

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

-1

Reputacja

  1. Witam. Sprzedał Pan już tą subarkę ?

  2. Samochodem jeździ nowy właściciel, ale nie było absolutnie problemów z silnikiem a lekko jej nie traktowałem. Mogę śmiało polecić
  3. Posprawdzam na spokojnie czujniki i dam znać. Na chwilę obecną mam pilniejsze zajęcia, ale są nowe problemy. Przy zmianie biegów wolno spada z obrotów ale to też loteria bo nie zawsze się tak dzieje...
  4. Świece mają ok 8000 km, byly wymieniane łącznie z kablami zapłonowymi Ngk. Zmierze jeszcze tą sondę i cisnienie paliwa i mam nadzieje, że znajde przyczynę Mam jeszcze pytanie odnośnie cewki zapłonowej... Czy cewka z Imprezy My99 (silnik wolnossacy) jest taka sama jak w imprezie my99 turbo ?
  5. Przebadałem temat i faktycznie był przydatny. Mierzyłem dziś przepływkę to pokazała do 4,2V więc to nie jej wina. Sam już nie mam pomysłu co może być przyczyną różnych ,,humorów'' Subaru
  6. Obroty są jak najbardziej ok a co do kompa to podłączona byla pod kts i auto com
  7. Generalnie problem polega na mocy. Jadąc na stałym gazie np na 0,5 bara czuć cały czas lekkie poszarpywanie (samochód ciągnie dobrze a za chwilkę tak jakby odpuszczał, za chwilę znowu ciągnie i odpuszcza). Co więcej... Przy wyprzedzaniu gdy np. zredukuję z 3 na 2 raz strzela jak z procy a czasami zwiększa się tylko głośność silnika a wyprzedzić nie ma czym ( jakby to nazwać.. nie przyjmuje gazu- mimo wciskania nic się więcej nie dzieje oprócz tego, że chodzi głośniej) Dziwne jest też to, że mam dorobioną wkładkę wyciszającą wg. własnego pomysłu i gdy samochód działa bez zarzutu w środku jest bardzo cicho, a gdy ,,nie chce jechać'' w środku jest dużo głośniej. Dodam, że Ecu nie wywala żadnych błędów Podejrzewam przepływkę ponieważ znajomy kuzyna miał podobne problemy, nikt mu nie poradził a po podmiance przepływki samochód zaczął dopiero pokazywać pazur SAAB2.3AERO jeśli to nie problem to proszę zmierz mi te napięcia w jakich powinien pracować przepływomierz i na jakich kablach to mierzyć Będę wdzięczny za pomoc
  8. Witam. Chciałem sprawdzić w swoim Gt-ku sprawność przepływki. Orientuje się ktoś jakie napięcia daje sprawny przepływomierz ? Na których przewodach mierzyć napięcie ? Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam
  9. Widzę, że spocik udany Nie udało mi się dotrzeć, ale liczę na drugą edycję w Krośnie Pozdro
  10. adi3105 mam prośbę. Mógłbyś podać wymiary tego IC ?
  11. Witam. Czy orientuje się ktoś gdzie najszybciej dostanę replikę takiego wlotu ? Byłbym wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
  12. 0pieka masz jakąś fotkę jak wygląda Twoja impreza na tych sprężynach ? Również posiadam Kayaby Agx, planuję założyć eibacha -30mm i chciałbym widzieć jak to wizualnie wygląda. Jak jest z twardością tych sprężyn względem serii ?
  13. Picasek

    Ic spryskiwacz

    A czy kierowca był informowany w jakiś sposób o konieczności schłodzenia IC, czy zależało to wyłącznie od jego fantazji ? Jeśli był informowany to co o tym decydowało ? Troszkę się już oczytałem na temat czujników temperatury przed przepustnicą itp U siebie będę chciał to rozwiązać w taki sposób... 1 tryb będzie manualny (ile będę trzymał przycisk tyle będzie schładzać), a 2 będzie się uruchamiał jeśli przepustnica będzie otworzona co najmniej w 75% oraz doładowanie przekroczy np 0,8 bara (przy takich parametrach układ chłodził by do czasu, aż któryś z parametrów się nie zmieni na mniejszy) W sumie nie rozmawiałem jeszcze z swoim elektronikiem, ale myślę że jest to do ogarnięcia.
  14. Czy ktoś się orientuje ( z własnych testów czy innego źródła) jaka temperatura musi być w dolocie, żeby układ automatycznie załączał natrysk ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...