karolmoto1 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 witam wszystkich jestem tu nowy i wszystkich pozdrawiam. szukałem tu troche ale znależć nie mogłem ,mam problem z odnalezieniem gniazda diagnostycznego w subaru imprezia gt 97r potrzebuje podłączyć i zdiagnozować bo świeci się check engine i przerywa na wysokich obrotach tak około 4 do 5,5 tyś obr . i jeszcze jedna wazna sprawa jakie kable WN do tego bo przerobiłem juz 3 kpl i albo za krótkie albo nie pasują ,moze ktoś coś poleci .Z NGK fx51 ,fx54 i jeszcze jedne(nie pamietam) nie pasują dodam ze cewka na środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 w MY'97 nie ma jeszcze OBD2, jest gniazdo diagnostyczne ale skorzystasz z niego tylko w ASO. Masz za to kostki (gdzieś we wiązce pod deską przy lewym słupku) które się zwiera i możesz "wymrugać błędy" tu jest kawałek instrukcji: http://www.troublecodes.net/Subaru/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 szukajka się przyda i podstawowy link http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/21120-faq-techniczne-przeczytaj-zanim-zadasz-pytanie/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 w gt lecisz po L- 7k dla CAN bus (stare złącze) nie jak OBD2, ja tak robie na KTS 520 ale bez u-boxa oczywiscie i wszystkie błedy kasuje bez problemu, pzdr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmoto1 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 dzięki Panowie za szybką reakcje .kabelki znalazłem ale nie wiem jak dalej sie do tego zabrać.które kabele połączyć jak odczytać te błędy ,dla mnie to pierwszysna więc prosze o wyrozumiałość juz znalazłem i chyba odczytałem nr będów 53 .22 .44 teraz pozostaje rozkodować te błędy . moze jakaś podpowiedz?? czujnik spalania stukowego 22 przepustnica Duty elektromagnetyczny 44 pompa paliwa 53 tak odczytałem , jak zle to moze jakiś fachowiec mnie poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardzin Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 22 - czujnik spalania stukowego. Odkręć, obejrzyj - jeśli obudowa nie nosi śladów pęknięcia to przeczyść miejsce łączenia z blokiem. Ale jeśli wymruguje to raczej uszkodziły się jego "wnętrzności" i ECU odczytuje jego nieprawidłową oporność. 44 - chyba translatorem tłumaczyłeś... Ten kod to obwód solenenoidu od wastegate - masz go z tego co pamiętam na kielichu od strony pasażera. Można rozebrać i przeczyścić czymś co nie wchodzi w reakcję z plastikiem. Wcześniej możesz spiąć na krótko i obserwować czy się otwiera/zamyka. 53 - taki błąd nie może występować w Twoim Subaru. No i do wszystkich powyższych kontrola złącz (wyczyścić) oraz kabli. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmoto1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 jeszcze raz odczytam te błędy ,moze coś mi w oczach mrugało,dzieki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Tez mialem check 44 i powodem byl przerwany kabel z jakies 15 cm od kostki w plastikowej koszulce. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmoto1 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 no dobra Panowie temat z przerywaniem chyba ogarnięty -chyba bo dziś zrobiłem co kolega mardzin podpowiedział czyli wyczyściłem solenoid i przeczyściłem styki i nie ma tego przerywania ,pozostaje wymiana czujnika stukowego i kasowanie błędów( jak to zrobić ) ale pojawiły się nowe spostrzeżenia wymieniłem olej, filtr ,uszczelki pokryw zaworów ,świece ,filtr paliwa ,powietrza i przewody ciśnieniowe ,wymyłem intercooler i co sie stało - no brak momętu nie ciągnie tak jak przy zakupie i jak by cichszy się zrobił i jeszcze jedna sprawa nie pracuje zawór turbiny ,zimny ciepły na wolnych czy na gazie wcale sie nie przesuwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardzin Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Jeśli przez zawór turbiny rozumiesz gruchę przy turbo to na postoju nie będzie pracować, dopiero pod obciążeniem. Chyba, że umieściłeś kamerkę pod maską? Mówisz, że przewody ciśnieniowe wymieniłeś - jeśli chodzi o wężyki do sterowania turbo to poczytaj o restryktorze. A jeśli przewody doprowadzające powietrze to poszukaj nieszczelności, posprawdzaj opaski, etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmoto1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 tak chodziło mi o gruche przy turbo.wymieniłem większość przewodów takich cieniutkich od tej gruchy od solenoidu i chyba coś spiepszyłem bo to auto nie ciągnie jak wcześniej.opaski raczej wszystko posprawdzane i dociągnięte. rozumiem ze restryktor to jest zwęzka w tym cienkim przewodzie za gruchą ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 WG sie nie ruszy na postoju tak jak ktos wyzej juz pisał a restryktor powinien byc w wezyku zaraz za muszla(strona zimna), pzdr sa chyba dwa rodzaje przewezenia 0,6 i 0,9 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmoto1 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 no dobra Panowie od dawna wiadomo ze nadgorliwość gorsza od faszyzmu -wymieniając węzyki wywaliłem sobie ten restryktor i teraz to są jaja gdzie to kupić i jaki powinien być .ale dałem d...y jak swietłana na A1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 wywaliłem sobie ten restryktor i teraz to są jaja gdzie to kupić zaryzykowałbym w ASO ... nie pamiętam, czy sprzedają go w komplecie z wężykiem, czy są same "koraliki" ... w każdym razie cena nie powinna straszyć za taki drobiazg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmoto1 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 restryktor kupiłem całe 20zł (w serwisie subaru troche więcej), kupiłem czujnik spalania stukowego ori jakieś 315zł info dla podobnych modeli (rok 1997 GTz hydraulicznie regulowanymi zaworami) przewody WN tylko ori 550 zł zadne NGK RC-FX-51 czy 54 diagnostyka tylko za pomocą kabelków pod kierą kasowanie błędów -po usunięciu usterek odłączyć aku na kilka minut i pozbawić auta reszty prądu np nacisnąć hamulec kilka razy,włączyć jakieś lampki ,co kolwiek. moje usterki chyba usunięte pojezdzimy zobaczymy,za wszelką pomoc merytoryczną bardzo dziękuje jak bedziecie mieć jakiś spot dawać znać chmiela stawiam a i jeszcze błąd 53 jak najbardziej występuje w starym modelu i oznacza problem z obwodem pomy paliwa-przekażnik ,instalacja ,lub nieszczelność przewodów. pozdrawiam i bardzo dziękuje jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się