Skocz do zawartości

"ściąganie" auta


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli innymi słowy jak zwykle ile tęgich głów by nie było tyle będzie opinii :)

Podsumowując Do tej pory mamy już:

1. Geometria

2. Opony

3. Trzymające hamulce

4. Tzw torque steer, czyli efekt od silnika, nierównych półosi (to nie w Subaru)

5. Krzywa jezdnia

6. Luzy w zawieszeniu

 

U jednego pomogla zmiana opon u drugiego geometria u jeszcze innego remont kapitalny. Ja tam ciągle obstaję przy tym że magik od geometrii jest w stanie zdziałać cuda, nawet jeżeli to wina opon. Tak wszystko poustawia że będzie darło bieżnik ale samochód będzie jechał tylko prosto ;)

 

 

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja tam ciągle obstaję przy tym że magik od geometrii jest w stanie zdziałać cuda, nawet jeżeli to wina opon. Tak wszystko poustawia że będzie darło bieżnik ale samochód będzie jechał tylko prosto

Ale to jest tylko "przypudrowanie" problemu.w razie zmiany opon,felg powróci ściąganie i być może z większą mocą.Zauważ,że nawet lekko przestawiona geometria,przy prostych felgach i nie uszkodzonych oponach,nie będzie powodowała czasami ściągania czy innych efektów.

Punkt 4 śmiało można wrzucić w worek z legendami. ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...