Kramar Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 (edytowane) Pacjent Forek 2.0 automat 158KM 2008 rok zagazowany fabrycznie model od 2008-> objawy nierówna praca na wolnych obrotach, na zimno gaśnie, czuć paliwo, katalizator czerwony po paru minutach, na ciepło nadal problem z obrotami jakieś 600obr/min i szarpie, w górnym zakresie jakby lepiej ale chyba braki w mocy, sprawdzlem oporność na cewkach i wychodzi ze jest ok, taka samana wzystkich, wszystkie świece czarne ale nie okopcone, czujnik położenia wału wyczyszczony i pokazuje taką samą oporność jak w drugim wolnym ssaku, komp pokazał błedy czujnika położenia wału ale chwilowe i po skasowaniu żadne nie wracają Jakieś pomysły? dodam że przyjechałem samochodem 700km i na gazie i benzynie i objawy cały czas takie same Edytowane 31 Marca 2014 przez Kramar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 zawory kiedy byly ostatnio sprawdzane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kramar Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 nie wiem, niby serwisowany, a ten rok nie jest już na hydraulice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 a ten rok nie jest już na hydraulice? W Subaru hydrauliczna kasacja luzów była w starszych modelach i to nielicznych.Regulacja luzów w nowszych silnikach za pomocą płytek,szklanek lub tradycyjnie śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuti411 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Może być uszkodzony katalizator i zapycha wylot spalin dlatego jest czerwony miałem podobny problem. Odkręć rurę od kolektora na łaczeniu z katalizatorem pierwszym i zerknij w jakim jest stanie od środka a potem oględziny drugiego kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Jaki przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kramar Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 (edytowane) ponad 190tkm z zapchanym katalizatorem pewnie bym tych kilometrów nieprzejechał, niewiem jakie objawy były u Ciebie ale problem z obrotami itp i niedopalanie paliwa troche mi do kata nie pasują Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez Kramar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zawory do kontroli w pierwszej kolejności,bo im później tym drożej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się