Kramar Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 (edited) Pacjent Forek 2.0 automat 158KM 2008 rok zagazowany fabrycznie model od 2008-> objawy nierówna praca na wolnych obrotach, na zimno gaśnie, czuć paliwo, katalizator czerwony po paru minutach, na ciepło nadal problem z obrotami jakieś 600obr/min i szarpie, w górnym zakresie jakby lepiej ale chyba braki w mocy, sprawdzlem oporność na cewkach i wychodzi ze jest ok, taka samana wzystkich, wszystkie świece czarne ale nie okopcone, czujnik położenia wału wyczyszczony i pokazuje taką samą oporność jak w drugim wolnym ssaku, komp pokazał błedy czujnika położenia wału ale chwilowe i po skasowaniu żadne nie wracają Jakieś pomysły? dodam że przyjechałem samochodem 700km i na gazie i benzynie i objawy cały czas takie same Edited March 31, 2014 by Kramar Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 zawory kiedy byly ostatnio sprawdzane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramar Posted March 31, 2014 Author Share Posted March 31, 2014 nie wiem, niby serwisowany, a ten rok nie jest już na hydraulice? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 a ten rok nie jest już na hydraulice? W Subaru hydrauliczna kasacja luzów była w starszych modelach i to nielicznych.Regulacja luzów w nowszych silnikach za pomocą płytek,szklanek lub tradycyjnie śrub. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skuti411 Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Może być uszkodzony katalizator i zapycha wylot spalin dlatego jest czerwony miałem podobny problem. Odkręć rurę od kolektora na łaczeniu z katalizatorem pierwszym i zerknij w jakim jest stanie od środka a potem oględziny drugiego kata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiatrak Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Jaki przebieg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramar Posted April 1, 2014 Author Share Posted April 1, 2014 (edited) ponad 190tkm z zapchanym katalizatorem pewnie bym tych kilometrów nieprzejechał, niewiem jakie objawy były u Ciebie ale problem z obrotami itp i niedopalanie paliwa troche mi do kata nie pasują Edited April 1, 2014 by Kramar Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Zawory do kontroli w pierwszej kolejności,bo im później tym drożej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now