carfit Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 a kto tak powiedział ? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68135-robic-szlif-czy-nie/page-2#entry1960485 dalej nie widze mimo że sie z tym zgadzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Wał jak to fachowiec powiedział trzeba " przeszlifować " A ponoć w Subaru się nie szlifuje wałów. yhm, to dlaczego subaru oferuje nadwymiarowe panewki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 yhm, to dlaczego subaru oferuje nadwymiarowe panewki? Zadziwiająca interpretacja.Subaru nie widzi problemów 2,5T i SBD - zdaniem użytkowników i "słyszących",problemów jest przynajmniej kilka. Natomiast w sprawie szlifowania wałów korbowych jest na odwrót,wiara w FHI i Subaru. Między tym co uważa i za co gwarantuje warsztat i tym co wybierze klient,jest spora różnica. Zlecisz u @@carfit złożenie silnika 2,5T na szlifowanym wale,bez mocniejszych szpilek i odpowiednich uszczelek,zlecenie zostanie wykonane.Ale usłyszysz,że gwarancji na silnik nie daje i uprzedzi o zagrożeniach.Mapy pewnie też nie zrobi,chyba że na odpowiedzialność klienta. W 2.0 N/A do cywilnej jazdy,szlif wału dobrze wykonany mimo,że nie jest zalecany przez doświadczonych fachowców,błędem nie jest,dopuszczają takie rozwiązania choć nie gwarantują niezawodności i dużych przebiegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 To nie interpretajcja tylko fakt, Leon stwierdził że w subaru nie szlifuje się wałów ja stwierdziłem, że subaru oferuje nadwymiarowe panewki wiec pewnie dopuszcza szlif, co ciekawe owe panewki są dostępne nawet do Sbd gdzie z wałem dzieją się różne ciekawe rzeczy. Nie rozmawiamy tutaj o wytrzymałości po takim zabiegu tylko o samej możliwości szlifu. @xperia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Nie rozmawiamy tutaj o wytrzymałości po takim zabiegu tylko o samej możliwości szlifu. Tylko ja nie piszę o technicznej możliwości, bo teoretycznie, a nawet praktycznie można nalać do STI-jaja Selektola, tylko nikt z nieuszkodzonym mózgiem tego nie zrobi. A o czym Wy rozmawiacie, to już się pogubiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 To to jeżeli piszemy o technicznej możliwości to mierzyles wał i wiesz jaka jest grubość utwardzonej warstwy czy powielasz to co wyczytales w internecie? Nie piszemy to tylko o sti bo jak ktoś chce upalac sti to jest inna droga modyfikacji silnika po uszkodzniu, piszemy ogólnie o wałach w silniclkach subaru. @xperia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_dycha_ Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Jeśli chodzi o mój model to jutro będę miał 100% informację bo wał pojechał do zmierzenia dokładnego. Mam też zdjęcia 2 panewek jak padły. Zastanawiam się czy nie zamontować nowej pompy olejowej ? Bo nawet jeśli a pewnie tak było stara była ok to co jeśli za jakiś czas jednak jej się odwidzi, rozbierania znowu dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Zastanawiam się czy nie zamontować nowej pompy olejowej ? Po panewce raczej konieczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Zastanawiam się czy nie zamontować nowej pompy olejowej ? Po panewce raczej konieczność. I "na wszelki" smoka obspawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 (edytowane) ważne by przepłukać dokładnie cały silnik i wszystkie kanały bo jak syf z przytartej panewki trafi ponownie w kanał olejowy to robota od początku, tak samo po szlifie należy dokładnie wymyć wał... Edytowane 24 Marca 2014 przez slavok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_dycha_ Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Tak zgadza się temat mycia już działam, smoka wzmocniłem 2 x po jego długości i dospawałem poprzeczkę jeszcze. Zrobie zdjęcie i wrzucę. macie pomysł gdzie dostanę uszczelki silnika ? Bo puki co kpl to około 1,000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się