Skocz do zawartości

LEGACY STUKI W SILNIKU - PILNE !!!


_dycha_

Rekomendowane odpowiedzi

 

dalej nie widze  :)  mimo że sie z tym zgadzam  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

yhm, to dlaczego subaru oferuje nadwymiarowe panewki?

Zadziwiająca interpretacja.Subaru nie widzi problemów 2,5T i SBD - zdaniem użytkowników i "słyszących",problemów jest przynajmniej kilka.

Natomiast w sprawie szlifowania wałów korbowych jest na odwrót,wiara w FHI i Subaru. :P

Między tym co uważa i za co gwarantuje warsztat i tym co wybierze klient,jest spora różnica. ;)

Zlecisz u @@carfit złożenie silnika 2,5T na szlifowanym wale,bez mocniejszych szpilek i odpowiednich uszczelek,zlecenie zostanie wykonane.Ale usłyszysz,że gwarancji na silnik nie daje i uprzedzi o zagrożeniach.Mapy pewnie też nie zrobi,chyba że na odpowiedzialność klienta. ;) 

W 2.0 N/A do cywilnej jazdy,szlif wału dobrze wykonany mimo,że nie jest zalecany przez doświadczonych fachowców,błędem nie jest,dopuszczają takie rozwiązania choć nie gwarantują niezawodności i dużych przebiegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie interpretajcja tylko fakt, Leon stwierdził że w subaru nie szlifuje się wałów ja stwierdziłem, że subaru oferuje nadwymiarowe panewki wiec pewnie dopuszcza szlif, co ciekawe owe panewki są dostępne nawet do Sbd gdzie z wałem dzieją się różne ciekawe rzeczy. Nie rozmawiamy tutaj o wytrzymałości po takim zabiegu tylko o samej możliwości szlifu.

 

@xperia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie rozmawiamy tutaj o wytrzymałości po takim zabiegu tylko o samej możliwości szlifu.

 

Tylko ja nie piszę o technicznej możliwości, bo teoretycznie, a nawet praktycznie można nalać do STI-jaja Selektola, tylko nikt z nieuszkodzonym mózgiem tego nie zrobi.

 

A o czym Wy rozmawiacie, to już się pogubiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To to jeżeli piszemy o technicznej możliwości to mierzyles wał i wiesz jaka jest grubość utwardzonej warstwy czy powielasz to co wyczytales w internecie? Nie piszemy to tylko o sti bo jak ktoś chce upalac sti to jest inna droga modyfikacji silnika po uszkodzniu, piszemy ogólnie o wałach w silniclkach subaru.

 

@xperia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mój model to jutro będę miał 100% informację bo wał pojechał do zmierzenia dokładnego. Mam też zdjęcia 2 panewek jak padły. Zastanawiam się czy nie zamontować nowej pompy olejowej ? Bo nawet jeśli a pewnie tak było stara była ok to co jeśli za jakiś czas jednak jej się odwidzi, rozbierania znowu dużo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ważne by przepłukać dokładnie cały silnik i wszystkie kanały bo jak syf z przytartej panewki trafi ponownie w kanał olejowy to robota od początku, tak samo po szlifie należy dokładnie wymyć wał...

Edytowane przez slavok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadza się temat mycia już działam, smoka wzmocniłem 2 x po jego długości i dospawałem poprzeczkę jeszcze. Zrobie zdjęcie i wrzucę. macie pomysł gdzie dostanę uszczelki silnika ? Bo puki co kpl to około 1,000zł :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...