Gregor O Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Witam,mam pytanie odnosnie wykasowania bledow z modulu poduszki powietrznej, a dokladnie to kiedys czytalem instrukcje resetowania modulu poduszek powietrznych ,zamieszona w tym dziale,ale teraz juz tego nie moglem znalezc,Jesli ktos sie zna na tym prosze o szczegolowy opis,Z gory dziekuje:pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Zlacze diagnostyczne z Air Bag ma tak ulozone piny: 1_=_2 3 4 5 6 1. wlaczyc zaplon bez odpalania,same kontrolki 2. podac mase na pin nr.1 w zlaczu 3. kiedy lampka SRS zacznie migac-dac na pin nr.2 mase przez 3 sekundy 4. wylaczyc zaplon i usunac mostek Gtowe P.S.Przewody masowe sa schowane w izolacji wiec nie trzeba brac dodatkowych mas do zlacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Czy demontaż poduszek powietrznych i całej instalacji ze sterownikiem z Imprezy MY99 powoduje jakieś problemy z autem? Czy komputer silnika widzi to jako błąd i czy ma to wpływ na pracę silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Sam sobie odpowiem bo już sprawdziłem - demontaż systemu AirBag SRS nie ma wpływu na pracę ECU -> silnik, a kontrolkę na zegarach gasi się wyjmując żarówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 w subaru jezeli nie masz zadnych problemow (komputer nie byl po wystrzale) to swiatelko samo sie wylaczy jezeli jest natomiast jakis problem np brak polaczena z poduszka czy sensorem swiatelko bedzie sie palic. Jezeli masz funkcjonujacy system i odlaczysz poduszke na 2 miesiace a potem ja podlaczysz swiatelko powinno samo zgasnac. A jezeli nie wowczas reset nie pomoze trzeba sprawedzic kody i szukac problemu. Mowie to z doswiadczena na nawszych samochodach 2000 i do gory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Tak ale mówisz o sterowniku poduszek tak? Bo jeśli chodzi o wpływ braku systemu poduszek z całym sterownikiem i palącą się kontrolką to na ECU silnika to nie ma żadnego wpływu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Tak System Air Bag jest kompletnie udzielnym systemem w subaru jak do tej pory i nie ma wplywu na osiagi czy prace silnika. Mozesz go zupelnie wylaczyc to znaczy odlaczyc komputer of SRS i auta bedzie dalej jezdzilo tak jak przedtem. Zeby wylaczyc kontrolek AIR BAG terzeb z tego co pamietam dac 9V na kabel ktory idzie z komputera poduszek do licznika i zama sie wylaczyc. Ale w tym momecie nie jestem na 100% pewien musialbym sprawdzic z kabelkach. Robilem to kiedys ale dawno temu przewaznie wylutowuje LED i jest po ptokach. Stare subarynki wystarczy wykrecic zaroweczke 10 minut roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Widzę że dobrze się orientujesz w kabelkach.Mam 2 inne problemy z elektryką poruszone w innych postach,może Ty będziesz znał odpowiedź (SI GT MY99): 1) który kabel w kostkach podłączonych do zegarów jest odpowiedzialny za dostarczanie impulsów do prędkościomierza (potrzebuję tego do podłączenia TurboTimera) 2) schemat kabli w złączu diagnostycznym czyli który pin do czego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Kabelek do szybkosci ma kolor Zielono Czarny na 2.5 R.S i na wersji japonskiej STI wiec mysle ze w europie bedzie tak samo wyjmij zegary i zobacz pin 13 na ktorejs z kostek nie pamietam teraz ktorej. Jako test mozesz podlaczyc tam zaroweczke (tester) i podjecha do przodu powinienes odstac impulsy wlaczony wyloczony (mryganie im szybiej tym czesciej)i tle masz kabel ktorego szukales. Z tym drugim to mosze troche poszperac a teraz lece kina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 A zapewne masz turbo timer HKS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Dzięki za odp. z kabelkiem od prędkościomierza - to mi na pewno rozwiąże problem :smile: Greddy Full Auto Timer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Nie udalo mi sie trafic PUDLO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Kabelek do szybkosci ma kolor Zielono Czarny na 2.5 R.S i na wersji japonskiej STI wiec mysle ze w europie bedzie tak samo wyjmij zegary i zobacz pin 13 na ktorejs z kostek nie pamietam teraz ktorej. Jako test mozesz podlaczyc tam zaroweczke (tester) i podjecha do przodu powinienes odstac impulsy wlaczony wyloczony (mryganie im szybiej tym czesciej)i tle masz kabel ktorego szukales. Z tym drugim to mosze troche poszperac a teraz lece kina U mnie są 3 kostki: 10- , 16- i 18-pinowa.W 2 z nich są w sumie 3 kable czarno-zielone,pod które podłączałem kolejno próbnik elektryczny i jeździłem po parkingu i niestety nie zauważyłem zmiany woltarzu w zależności od prędkości Tak sobie myślę że w złączu diagnostycznym powinien też być przewód dający informację/impulsy z prędkościomierza ale nie mam schematu tego złącza. Gdybym miał kanał to bym wszedł pod auto i zobaczył jakie kable idą od impulsatora w skrzyni biegów, a na kanał teraz nie pojadę bo mam rozbebeszone auto. Aż wierzyć mi się nie chce że tyle ludzi ma turbo timery i nikt dotąd nie podłączał się pod prędkościomierz :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Odgrzeje troche temat. Jutro czeka mnie wymiana poduszki pasażera. Pytanie jakie są procedury wymiany? Wiem, że powininen odłączyć aku ale co dalej. Czy trzeba także wymieniać komp sterujący czy może zostać stary? Czy po wymianie i podłączeniu aku nie wywali mi w twarz? :shock: Czy kontrolkę da się skasować sposobem opisanym wyżej czy czeka mnie ASO. Będę wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Czy trzeba także wymieniać komp sterujący czy może zostać stary? A po co wymieniać sterownik? Nie rozumiem? Chyba wystarczy reset. Czy po wymianie i podłączeniu aku nie wywali mi w twarz? Tego to nigdy nie wiesz jak robisz to samodzielnie - ryzyko jest zawsze. Czy kontrolkę da się skasować sposobem opisanym wyżej czy czeka mnie ASO Przy poduszkach to ja bym sam nie grzebał...pojedź do kogoś kto to robi na codzień i niekoniecznie ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanek Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Chyba faktycznie sobie odpuszcze własnoręczne grzebanie przy tym. A po co wymieniać sterownik? Nie rozumiem? Chyba wystarczy reset. Chciałem się upewnić bo słyszałem już różne opinie. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi