kubaRX Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Cześć. Od jakiegoś czasu zaczynam się martwic o stan mojego silnika w N/A 125km MY00. Zaczął jakoś dziwnie stukać, ma piston slapa i eksploatował go przede mną jakiś czubek... Zastanawiam się nad wymianą całego bloku na jakiś mniej wymęczony egzemplarz i tu pojawia się pytanie. Czy wszystkie silniki o mocy 125 KM można zaadaptować?? Mam na myśli te z forków i legacy. Jak wygląda kwesta komputera (czy trzeba również go wymieniać)?? Myślałem o silniku z auta z automatem... Czy to dobry pomysł?? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 W nowszych jest chyba 16V, w starszych było 8V albo coś pomieszałem Do 2004 chyba albo wyżej było bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 W nowszych jest chyba 16V, w starszych było 8V albo coś pomieszałem Pomieszałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaRX Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Obecnie mam 16v i takiego będę szukał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Pomieszałeś. Do usług. Reszta będzie pasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Jeśli kupisz silnik z automata to pamiętaj że nie ma tam zabezpieczeń na pasku rozrządu przeciwko przeskoczeniu tego paska,trzeba je zamontować co czasami wiąże się z wymianą pompy olejowej,na obudowie rozrządu powinno się dać zamontować bez ich wymiany (nie pamiętam dokładnie czy są miejsca na to). Poza tym wszystkie silniki pasują p&p,pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaRX Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Rozumiem ze chodzi o to? Btw. Czy w istnieje mozliwosc bezproblemowego zalozenia wydajniejszej pompy? I czy jest szansa ze wydluzy to zywot silnika?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Tak,tak i cóż no Tak. Odrobiłeś zadanie na 5+ pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Lucza a jak jest ze skrzyniami ty754, bo kiedys pisales ze jest jedna sruba wiecej. Czy przy swapie 2.2 lub 2.5 styknie silnik z kompem czy jakies kable sie nie zgodza? Bo nie wiem czy czy znalezienie silnika z us z konkretnego rocznika bedzie mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 Tak,skrzynia ty754 ma jedną czy dwie śruby więcej ale spokojnie daje się zmontować.Co do silnika to rozumiem że chcesz włożyć do swojego,2.2 na pewno pasuje p&p co do 2.5 do nie jestem pewny. Pawlaswrc ma chyba silnik z kompem ze swojego 22B,popytaj jego.Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 TY754 ma 4 śruby więcej od TY752. Ale pasują P&P. TY752 można rozwiercić w dwóch miejscach i przykręcić na 6 śrub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się