twojstary_44 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Samochód mam około 3tyg w trakcie jazdy zapalila się ta kontrolka, nie mam i nie było lpg wcześniej zauwazylem mruczenie jak w dieslu zwłaszcza na zimnym silniku, podejzewam zawory do regulacji, ale pewności niemam, poza tym silnik zachowuje się normalnie niezamula, nieprzerywa obroty nie faluja odpala normalnie zanim zapalila się kontrolka gdy wymieniałem olej mowilem mojemu o tym mruczeniu, nic nie stwierdził, jakies inne przypuszczenia? Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich imprezowiczow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Podepnij pod jakiś tester diagnostyczny to się dowiesz. Możesz też zainwestować w szklaną kulę. No chyba, że budżetowo - fusy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Młody- Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 podłącz pod komputer diagnostyczny i napisz jakie błędy wyskoczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Witam, nie musisz podłączać kompa poszukaj na forum o diagnostyce i zepnij zielone (jak się nie mylę dawno nie grzebałem) kostki pod deską a wtedy kontrolka wymruga Ci kod błędu, podaj go to będzie można coś stwierdzić. Pozdrawiam. Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Młody- Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 myśle że bezpieczniej będzie podjechać do mechanika żeby podpiąć komputer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 @@-Młody-,kostki pod deską są właśnie po to, żeby nie trzeba było gdzieś jeździć, a ich spięcie nie zagraża niczemu i nie jest jakoś skomplikowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 @@-Młody-,kostki pod deską są właśnie po to, żeby nie trzeba było gdzieś jeździć, a ich spięcie nie zagraża niczemu i nie jest jakoś skomplikowane. w autach z OBD2 (a w MY'99 powinno już być złącze diagnostyczne) nie ma kostek do spięcia i "wymrugania" błędów ... pozostaje tylko podłączenia pod tester lub kabelek i program na PC .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twojstary_44 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 kontrolka dzis zgasla, komputer nie wykryl zadnych bledow, mechanik powiedział ze prawdopodobnie sonda lambda się konczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 @@piter,Może impreza to jakieś inne auto, ale w legacy my99 jest i złącze diagnostyczne i kostki. A z ciekawości w Twoim WRX już nie ma kostek? Pozdrawiam. Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolo78 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Stawiam na wiązke, kiedyś w Foresterze mialem to samo. Wyświetlało check, potem gasł i żadnych błędow w pamięci. Okazało sie ze wiązka ma przebicie i jest problem z masami. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 (edytowane) konczy ci sie czujnik spalania stukowego - mialem to samo lampka sie zapalala i gasła kup nowy oryginał w (napisz mi PW to ci powiem) i po problemie Edytowane 19 Stycznia 2014 przez GRAF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToRo13 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 co prawda ja mam impreze 04r. , ale z tą kontrolką walczyłem bardzo długo tym bardziej, że zapalała się nieregularnie podjechałem do Józefowa gdzie robią subaru podpięli pod komp, wyszedł błąd EGR zawór został zmieniony i dalej było to samo, poprawili instalacje i wymienili jakiś przekaźnik kontrolka chceck engine zapaliła się po 600km podjechałem skasowali błąd potem zapaliła się po 200km byłem umówiony na kolejną wizytę w miedzy czasie sam skasowałem błąd po konsultacji z nimi błąd na razie nie wyskoczył, a zrobiłem ok 1000km. Powiem tak moim zdaniem podjedź niech Ci sprawdzą bo samemu to jak wróżenie z fusów błąd może odczytasz czego dotyczy ale co na niego może się składać przyczyn może być wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się