Jump to content

zlecę tuning Justy


jachu19
 Share

Recommended Posts

Mam już jako tako ogarnięte napędy, zawiechę, środek.

Robię rozeznanie na następną edycję tuningu Justyny (tym razem moc).

auto i silnik seryjny jak niżej:

http://www.autocentr...wy-1.2-4wd-74km

 

znalazłem takowy wpis w sieci (forum Subaru):

*************

-kolektor z wydechem kosztował 1200 zł sam kolektor 600zł

- amorki bilsteina 2400 zł

-eibachy 50 euro

-2 fotele kubełkowe speed po 400zł szt.

szpilki do kół 400 zł

-dystanse 300zł

-pleksi zamiast szyb 300zł

- co do silnika to nie wiem bo nic za to nie płaciłem wiem tylko ze obróbka sama kosztowała 960 zł nie wiem ile kosztowały czesci ile wałek ile tłoki

sprzegło tarcza metalowa kosztuje 600 żł docisk 500 zł

filtr stozkowy 200zł

nowe wachacze po 70 zł wszystkie gumki zawieszenia ok 400zł

przerobienie przepustnicy na wiekszą 170 zł

nie wiem ile kosztowały zawory od imprezy

*************

 

sam tego nie ogarnę z braku sprzętu, wiedzy i czasu, ale są pieniążki :)

Czy ktoś na forum by się podjął lub polecił kogoś, kto zrobi mi silnik w tych cenach.

Marcin, tel: 509172030

Link to comment
Share on other sites

-kolektor z wydechem kosztował 1200 zł sam kolektor 600zł - amorki bilsteina 2400 zł -eibachy 50 euro -2 fotele kubełkowe speed po 400zł szt. szpilki do kół 400 zł -dystanse 300zł -pleksi zamiast szyb 300zł - co do silnika to nie wiem bo nic za to nie płaciłem wiem tylko ze obróbka sama kosztowała 960 zł nie wiem ile kosztowały czesci ile wałek ile tłoki sprzegło tarcza metalowa kosztuje 600 żł docisk 500 zł filtr stozkowy 200zł nowe wachacze po 70 zł wszystkie gumki zawieszenia ok 400zł przerobienie przepustnicy na wiekszą 170 zł nie wiem ile kosztowały zawory od imprezy

Nie bardzo rozumiem, masz te części, i chcesz, żeby ktoś je zmontował?

Link to comment
Share on other sites

Chyba rozmawia o moim justy hehe :)

Mam pytanie odnosnie tego nieszczesnego stabilizatora.. Jazda bez niego jest jakims niebezpieczenstwem? Mozna jezdzic czy cos sie stanie? Nie wiem czy go montowac bo juz widze,ze bedzie sie urywal... ;/

A moze ktos ma plyte pod silnik i moglby podeslac fotke ?

Edited by tomkiel
Link to comment
Share on other sites

Można jeździć bez. Można jeździ z.

Ja teraz mam 6 cm skoku zawiasu z przodu i jeżdżę bez staba. Aczkolwiek nie wiem, czy z nie będzie się lepiej prowadził...

Wszystko zależy od zastosowania.

W Picanto chłopaki wywalali staby bo auto na tarce (tor poznań) robiło się niestabilne.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...