jachu19 Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Mam już jako tako ogarnięte napędy, zawiechę, środek. Robię rozeznanie na następną edycję tuningu Justyny (tym razem moc). auto i silnik seryjny jak niżej: http://www.autocentr...wy-1.2-4wd-74km znalazłem takowy wpis w sieci (forum Subaru): ************* -kolektor z wydechem kosztował 1200 zł sam kolektor 600zł - amorki bilsteina 2400 zł -eibachy 50 euro -2 fotele kubełkowe speed po 400zł szt. szpilki do kół 400 zł -dystanse 300zł -pleksi zamiast szyb 300zł - co do silnika to nie wiem bo nic za to nie płaciłem wiem tylko ze obróbka sama kosztowała 960 zł nie wiem ile kosztowały czesci ile wałek ile tłoki sprzegło tarcza metalowa kosztuje 600 żł docisk 500 zł filtr stozkowy 200zł nowe wachacze po 70 zł wszystkie gumki zawieszenia ok 400zł przerobienie przepustnicy na wiekszą 170 zł nie wiem ile kosztowały zawory od imprezy ************* sam tego nie ogarnę z braku sprzętu, wiedzy i czasu, ale są pieniążki Czy ktoś na forum by się podjął lub polecił kogoś, kto zrobi mi silnik w tych cenach. Marcin, tel: 509172030 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal_ Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 -kolektor z wydechem kosztował 1200 zł sam kolektor 600zł - amorki bilsteina 2400 zł -eibachy 50 euro -2 fotele kubełkowe speed po 400zł szt. szpilki do kół 400 zł -dystanse 300zł -pleksi zamiast szyb 300zł - co do silnika to nie wiem bo nic za to nie płaciłem wiem tylko ze obróbka sama kosztowała 960 zł nie wiem ile kosztowały czesci ile wałek ile tłoki sprzegło tarcza metalowa kosztuje 600 żł docisk 500 zł filtr stozkowy 200zł nowe wachacze po 70 zł wszystkie gumki zawieszenia ok 400zł przerobienie przepustnicy na wiekszą 170 zł nie wiem ile kosztowały zawory od imprezy Nie bardzo rozumiem, masz te części, i chcesz, żeby ktoś je zmontował? Link to comment Share on other sites More sharing options...
durrrr Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 eeee chyba nie. wydaje mi sie, ze Jachu znalazl wpis na forum jakie przerobki ile kosztowaly i sam jest w stanie tyle za to zaplacic tylko szuka kogos kto to ogarnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkiel Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 (edited) Chyba rozmawia o moim justy hehe Mam pytanie odnosnie tego nieszczesnego stabilizatora.. Jazda bez niego jest jakims niebezpieczenstwem? Mozna jezdzic czy cos sie stanie? Nie wiem czy go montowac bo juz widze,ze bedzie sie urywal... ;/ A moze ktos ma plyte pod silnik i moglby podeslac fotke ? Edited January 16, 2014 by tomkiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
huzar105 Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Można jeździć bez. Można jeździ z. Ja teraz mam 6 cm skoku zawiasu z przodu i jeżdżę bez staba. Aczkolwiek nie wiem, czy z nie będzie się lepiej prowadził... Wszystko zależy od zastosowania. W Picanto chłopaki wywalali staby bo auto na tarce (tor poznań) robiło się niestabilne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkiel Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Zastoswanie to snieg i lod głownie, zabawa na codzien i jakies pojezdzawki moze jak beda w regionie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now