Jump to content

Subaru Impreza GT 1998 Skrzynia


Komar
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Jestem nowy na Forum :)

 

Kupiłem ostatnio Subaru Impreza GT 1998 rok. Mam kilka pytan zwiazane z moimi problemami.

 

Czy jest ktos w stanie mi powiedzieć ile konna mam wersje oraz jaki ja mam model silnika oraz skrzyni.

Potrzebuje to gdyż skrzynia mi padla na 2 biegu. Myslalem nad tym aby wsadzić mocniejsza skrzynie z przelozeniem 4.44.

Nie wiem czy sa zwiazane z tym jakies dodatkowe komplikacje.

 

Drugi problem to taki ze wczesniej jak wszystko bylo ok ze skrzynia to jak dodawalem mocno gazu i jak wchodzil na obroty okolo 6 tys obrotow to przerywalo mi jakby odcinalo paliwo albo cos w tym stylu , zawsze tak na ok 1 sekunde.

 

 

Moj numer VIN to JF1 GC8 LD3 WGO 696 48

 

Załączam zdjecie pierwsze autka :D

post-15386-0-37240700-1387722509_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@@Komar witamy się w odpowiednim wątku. ;)

Podałeś chyba nieprawidłowy VIN.

Aby zamontować skrzynię 4,44 sprawdź przełożenie tylnego dyfra,musi być odpowiednie,albo przekładać w komplecie z dyfrem.

MY98 GT jeśli silnik oryginalny,moc 211KM.

Link to comment
Share on other sites

Vin podałem prawidłowy.

Zastanawiam czy jest sens bawić się w zmiane skrzyni i dyfra : jakie są różnice w osiągach?.

Z tego względu że w aucie mam już zamontowana klatke wszystko jest rezebrane aby było lżejsze autko.

Poprzedni właściciel zarzekał się ,że impreza niby ma 280KM. Ale nie wiem co on dokładnie zmienił aby tyle osiągnąć.

Może inna skrzynia wytrzyma dłużej.

Link to comment
Share on other sites

VIN nie jest prawidłowy,przynajmniej tu go nie ma.

http://www.subaru-sale.ru/vin/

Co innego jak zamienimy O na 0,wtedy coś pokazuje.

Silnik mógł być wymieniony,tak samo napędy.

Obojętne co wsadzisz musi być odpowiednio dobrane przełożeniem.Czy wytrzyma dłużej,zależy od kondycji podzespołów i sposobu używania.

Takie autko z taką mocą,już sporo potrafi. ;)

Link to comment
Share on other sites

Z tym przerywaniem to moze byc wiele powodow. Z wlasnego doswiadczenia bylo tak: jeden raz takie przerywanie u kolegi w wrx zniknelo po wymianie filtra powietrza. U drugiego kolegi zniknelo po wymianie swiec. Sprawdz filterek w jakim stanie-to chyba pierwsze i najlatwiejsze;)

B

Link to comment
Share on other sites

Wszystkie dane masz na tabliczce na kielichu od strony kierowcy.

 

Silnik: EJ20.................

Skrzynia: TY75..............

 

Na skrzyni powinna być biała karteczka z oznaczeniem, bo mogła być już inna niż w oryginale.

 

 

Wymiana na skrzynię 4,44 lub 4,11 to bardzo dobry pomysł, to jest podstawowy mod w GTku,

bo charakterystyka zmienia się znaczenie na plus.

 

4,44 i 4,11 mają bardzo zbliżone prędkości na poszczególnych biegach, więc tu już obojętnie co kupisz.

4,11 ma krótsze poszczególne biegi zazwyczaj, a 4,44 ma krótsze główne.

 

Oczywiście przełożyć trzeba razem z dyfrem ale to nie kłopot.

Reszta będzie pasować.

Link to comment
Share on other sites

Numer mojej skrzyni to : TY752VN6AB.

 

"Wojtas" masz taka skrzynie z dyfrem ?? jeśli tak to pisz jaka cena :D może się dogadamy :D

 

A ktory komplet jest bardziej wytrzymaly?? 4.11 czy 4.44 ???

Edited by Komar
Link to comment
Share on other sites

Numer mojej skrzyni to : TY752VN6AB.

 

"Wojtas" masz taka skrzynie z dyfrem ?? jeśli tak to pisz jaka cena :D może się dogadamy :D

 

A ktory komplet jest bardziej wytrzymaly?? 4.11 czy 4.44 ???

 

Mam komplet- dyfer, skrzynia i 2 x półosie

1500 zł za całość

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...