Skocz do zawartości

Bany

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Krasnystaw
  • Auto
    Subaru Impreza GT
  • Zainteresowania
    motoryzacja jak najbardziej

Osiągnięcia Bany

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Bany

    panewki acl duragline

    Race do mocno dłubniętych jednostek/589zł w Xbike plus wydajna pompa 11 lub 12mm
  2. Bany

    Dzwiek z silnika.

    Przerabiałem to u siebie, jednak bez konieczności wymiany głowic, przeszły jednak szlif, sprawdzenie szczelności, mycie, dotarcie gniazd zaworowych i wymianę uszczelniaczy zaworowych na TAKOMA, co chyba nie było dobrym wyborem. Dalej: -wydajniejsza pompa olejowa 11mm/512zł -panewki główne i korbowodowe ACL Duraglide/330zł -kable zapłonowe/350zł -szlif i osiowanie wału korbowego/120zł -uszczelniacze wału korbowego od pompy/19zł od sprzęgła/38zł -uszczelki nie pamiętam do tego dochodzą -rolki rozrządu dwurzędowe z napinaczem/700zł i wiele innych plus własna praca. WAŻNE żeby wymyć porządnie głowice, połówki bloków, wszystkie kanały olejowe oraz WYMIENIĆ chłodnicę oleju, koszt nowej to blisko 500zł, ja znalazłem używaną z silnika bez przygód z panewkami i oddałem do mycia. Wszystko podczas składania smarowane specjalnym gęstym olejem do panewek (sprzedali mi w miejscu obróbki wału korbowego) plus wymiana oleju i filtra po przejechaniu ledwo kilkuset kilometrów dla własnego spokoju.
  3. Bany

    jaka regulacja zaworow

    Dokładnie, koszt oryginału na wymiar to 16 zł/szt, zamawiałem w serwisie Subaru, szły z Japonii blisko 2 tygodnie
  4. Bany

    panewki acl duragline

    Ja mam ACL duraglide, w swoim GT 98. Główne jak i korbowodowe, cena też do przyjęcia i wszystko hula jak należy
  5. Jak tam postępy prac, bo jestem ciekaw. Jak coś mam głowicę, tłoki i inne graty
  6. Mam teraz większy problem, obróciło mi panewkę, kupiłem blok, uszczelki, silnik już złożony, ale nie wrzucony, jednak zmiana skrzyni to tylko kwestia czasu.
  7. Pytanie, posiadając wersję GT z padniętym silnikiem, mogę włożyć silnik EJ20 z wolnossaka i dodać mu całą resztę z GTka? Silnik GT z turbiną jest w jakiś sposób wzmacniany, czymś się różnią? Jeśli tak to czym? Oprócz tego że jeden ma turbo a drugi nie
  8. podepnę się, ponieważ również poszukuję skrzyni 4.11 lub 4.44 wraz z dyfrem do GTka, coś się znajdzie? pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...