Przerabiałem to u siebie, jednak bez konieczności wymiany głowic, przeszły jednak szlif, sprawdzenie szczelności, mycie, dotarcie gniazd zaworowych i wymianę uszczelniaczy zaworowych na TAKOMA, co chyba nie było dobrym wyborem.
Dalej:
-wydajniejsza pompa olejowa 11mm/512zł
-panewki główne i korbowodowe ACL Duraglide/330zł
-kable zapłonowe/350zł
-szlif i osiowanie wału korbowego/120zł
-uszczelniacze wału korbowego od pompy/19zł od sprzęgła/38zł
-uszczelki nie pamiętam
do tego dochodzą
-rolki rozrządu dwurzędowe z napinaczem/700zł
i wiele innych plus własna praca.
WAŻNE żeby wymyć porządnie głowice, połówki bloków, wszystkie kanały olejowe oraz WYMIENIĆ chłodnicę oleju, koszt nowej to blisko 500zł, ja znalazłem używaną z silnika bez przygód z panewkami i oddałem do mycia. Wszystko podczas składania smarowane specjalnym gęstym olejem do panewek (sprzedali mi w miejscu obróbki wału korbowego) plus wymiana oleju i filtra po przejechaniu ledwo kilkuset kilometrów dla własnego spokoju.