Bartoszek Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam, Jakie opony w miarę wąskie i wysokie można maksymalnie włożyć do Forestera z 2003? Chciałbym założyć opony A/T wąskie i wysokie aby zwiększyć maksymalnie zdolności terenowe. Zachowanie na szosie mnie nie interesuje. Czy ewentualnie ktoś z Was wykonuje dystanse pod sprężyny, aby unieść budę? Ewentualnie może ktoś posiada przynajmniej rysunki techniczne w/w?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Ja używam Geolanderów Yokohamy 215/70/R15, ale opony jako sposób na lift (wg. mnie) to raczej półśrodek. Temat samego lifta w Foresterze na pewno poruszony jest na "forum z kreską" ( https://www.google.pl/search?q=podnoszenie+forestera&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=Lo6oUuPMLMSm0QW89oGQBQ ) ,a wydaje mi się że na tym forum też już ktoś o tym pisał. Jeśli chodzi o dystanse z tego co wiem jedna firma z Wrocławia robi takie dystanse, ale nie pamiętam nazwy. Jeśli chodzi o wzory lub rysunki techniczne takich podkładek to proszę: http://offroadsubarus.com/showthread.php?t=595 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszek Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Dzięki Serdeczne za linki. Kurcze szerokie te twoje kapcie, jak się gliną okleją to leśnik ledwo co jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Wcale nie takie szerokie plus dobrze się oczyszczają, reduktor przeważnie wystarcza jako rekompensata braku mocy. Jeśli szukasz innych opcji to polecam stronę: http://offroadsubarus.com/showthread.php?t=1817 http://offroadsubarus.com/showthread.php?t=3922 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszek Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 (edytowane) Dzięki, Chciałbym założyć jakieś opony A/T lub M/T oponki, może ktoś z Was ma już sprawdzony rozmiar do Forester 2,0X SG wolnossaka z 2003? Czy 195/80R15 wejdzie?? nie zaczepia nigdzie przy skręcaniu? (W tym rozmiarze jest największy wybór opon) różnica między 205/70/R15 to 3,61% , a w wysokości różnica +0,5" Czy ktoś z was może przynajmniej próbował włożyć taką oponę? Edytowane 12 Grudnia 2013 przez Bartoszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apache Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Witaj Bartoszek,czy juz zpraktykowales jakis z tych rozmiarow na swym Forku?Ja tez mam 205\70R15 oraz takie samo auto,planuje zakup 195\75 lub 80 R15 w A\T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubuś Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 I jak z oponami AT Panowie? Udało się coś zmieścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Mam w tej chwili Geolandar A/T-S G012 215/60/17. Z przodu założyłem dystanse 20mm ze względu na brembo, z tyłu 20 mm ze względu na odległość od amora. Felgi OEM Enkei 17 cali. Przód obciera lekko o występ nadkola przy skręcie. Nie wiem, jak będzie gdy dojdą duże skoki całego koła. Trochę się obawiam, że mogę zostawić gdzieś całe nadkole, czy to w Rumunii czy na Plejadach w .......( tu wpisać miejsce na 2014). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Też mam Enkei seryjne 17" bez dystansów i na oponach 215/55/17 mam tylko jakiś 1 cm odstępu od występu nadkola... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubuś Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 @Subary ciekaw będę Twojej opinii o nich po Rumunii, tą Geolandarę biorę jako ostateczność. Przy Ironmanie to z rozmiarem 215/65/16 nie powinno być problemu. Chcę założyć General Grabbera AT2 ale nikt mi nie jest w stanie powiedzieć czy opona o średnicy 68,5cm (bo taką ma GG AT2 w tym rozmiarze) wejdzie w nadkole - szczególnie w przednie gdzie jest ten "występęk" i kółka się skręcają :)kupować w ciemno nie chcę bo już raz umoczyłem z nalewkami o profilu 65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 215/65/16 wchodzą bez problemu. U mnie jest ok, choć w terenie nie byłem, więc nie wiem jak przy pełnym dobiciu. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apache Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czy moze ktos lata na 215/75 R15 ? Albo 215/70 R15 ?Wyslane z kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AC/DC Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Czy moze ktos lata na 215/75 R15 ? Albo 215/70 R15 ? Wyslane z kieszeni Ja mam 215/75R15 Falken WildPeak AT na felgach 15x6.5 ET35, jedyne miejsce gdzie lekko ocierały to przednie nadkola w miejscu gdzie schodzą się blachy słupka A Auto jest bardziej mułowate i opony słychać lekko prędkość przekłamuje na +3% przebieg na -3% wg GPS więc bliżej prawdy niz na fabrycznych http://i248.photobucket.com/albums/gg166/DTDForums/Falken%20Tire/WildpeakAT.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się