Paziu Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Witam. Wlasnie wymieniam rozrzad w swoim Subaru Forester 2.0, 158KM, 2005r (po liftingu). W samochodzie jest zamontowana taka pompy wody: Podczas wizyty w ASO, dowiedzialem sie, ze pompa ta jest nieosiagalna i moga mi zalozyc taka pompe: i zaślepić "nadmiarowe" wyjscie. Czy to jest standardowa procedura aby przerabiać czesci jezeli nie pasuja? Jak odbywa sie zaslepianie tego wyjscia? Czy ASO daje gwarancje na skutecznosc tego rozwiazania? i najwazniejsze... Dlaczego ta czesc jest niedostepna w sprzedazy? Pierwszy raz spotkalem sie z taka propozycja - zaden ze spytanych mechanikow, nie podjalby sie takiej operacji.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 brać i śmiało zaślepiać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Każde ASO Subaru bierze odpowiedzialność za swoje czyny, czego dowodem jest zlecenie serwisowe oraz faktura. Szczelne zaślepienie tego króćca nie ma wpływu na pracę pompy wody. Jednakże ostateczna decyzja należy do właściciela i to on powinien ostatecznie zadecydować o wymianie tej pompy bądź o przestoju samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Mam taka sama pompe w Legacy MY07 2.0 165KM. Tez sie chetnie dowiem, czy moze jednak sa dostepne T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Paziu zamów OEM pompę i będzie po sprawie.Jak nie będzie w Polsce to w Niemczech pewnie się znajdzie kilka dni poczekasz ale spokój moim zdaniem jest więcej wart niż pchanie zamienników czy patenty z zaślepianiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paziu Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Taki byl plan... Na razie siedzi oryginalna pompa, bo sprawa wyszła jak mialem rozrzad rozebrany. Zdziwilo mnie tylko podejscie ASO, ktore zasugerowalo przerabianie czesci. Drugi temat, ktory wyszedl podczas tej samej wizyty - to skrzypniecie podczas wciskania sprzegla. Diagnoza - łozysko sprzegla do wymiany... Okazalo sie, ze wystarczy przesmarowac mocowanie pedału sprzęgła... ech... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Szczerze to wierzyć się nie chce że w ASO zaproponowali druciarstwo bo inaczej tego nie nazwę.Rozumiem że pan Miecio w garażu może taką propozycję dla klienta podsunąć ale w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) Ja juz skompletowalem rozrzad. "Nieosiagalna" pompa lezala w ASO Koper na polce, przed zamowieniem dostalem nawet jej fotke (wielkie podziekowania dla P. Jarka z w/w ASO). BTW: mam tez ASO lokalnie, w Gdansku, ale IMHO dzial czesci musi popracowac nad podejsciem do klienta. Moze jak zaczniemy o tym glosno mowic, to cos sie zmieni A tutaj moja fota, wiecej na pw jesli ktos by chcial. (widac, ze w korpusie jest przygotowane miejsce pod 3-ci krociec) Nr czesci to 21111AA310 (wg roznych katalogow pasuja tez 21111AA250, 21111AA270 - ale one nie maja 2 przeciwleglych kroccow). T. Edytowane 28 Listopada 2013 przez Tummi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paziu Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Gratulacje... W silnikach Subaru są montowane 4 rozne pompy wody - na rynku swobodnie dostepne sa 3 rodzaje - oryginaly, zamienniki - do wyboru do koloru. Reszta ma pecha, albo conajmniej trudnosci ze znaleziem czesci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 O 4-tym typie nie slyszalem - masz jakies szczegoly? T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paziu Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 1. Jeden króciec, 2. Dwa króćce po jednej stronie 3. Dwa króćce po przeciwnych stronach 4. Trzy króćce Takie ogladalem w sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 (edytowane) Jeszcze raz - pisales, ze niedostepna jest pompa z 2 przeciwleglymi kroccami. Na bazie tej informacji bylem o krok od kupna pompy od turbo (3 krocce) i kombinowania z zaslepianiem. Ale pokazywana przez Ciebie pompe od reki dostalem w ASO Koper. Moze faktycznie moja fotka jest zrobiona pod niezbyt szczesliwym katem Tutaj jeszcze jedna fota: T. Edytowane 28 Listopada 2013 przez Tummi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi