gryka Posted October 18, 2013 Share Posted October 18, 2013 (edited) Poczytałem troche i jeszcze chciałem popytać na forumie: co lepsze Cold AIr Intake czy Short Ram Intake z osłoną termiczną? Mam FMIC i rury z dolotu skreślają seryjny filtr powietrza, przepływka wywalona. Teraz mam jakiś metalowy stozek, chce wywalić to i zrobić jak powinno byż zrobione. Jeśłi chodzi o CAI to chodzi mi po głowie coś takiego http://www.airpowers...x/airfilter.htm Jest na krotkiej łapie, więc nie dochodzi do samego dołu (co zmniejsza ryzyko zassania wody czy błota). No co jest forumowi wyjadacze? Nikt, nic, w ogóle..... Edited October 16, 2013 by gryka Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 19, 2013 Share Posted October 19, 2013 Ja bym chyba jednak, na wszelki wypadek, poszedl w stozek odseparowany scianka - jesli juz koniecznie musi byc stozek. I zatroszczyl sie o doprowadzenie skads moze troche rura, przez nadkole ze zderzaka, chlodnego powietrza - tak, zeby nawet gdyby zdarzyla sie glebsza kaluza, nie nassac prosto przez filtr, tylko dac szanse chociaz tej wodzie gdzies troche po drodze "odpasc". 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gryka Posted October 20, 2013 Author Share Posted October 20, 2013 @@AMI jak zawsze pomocny A czy są jakies dedykowane puszki do GC8, takie np. jak robi COBB do new age'ów? http://www.cobbtuning.com/Subaru-SF-Intake-and-SF-Airbox-Kit-p/715300.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Nie wiem - ale mysle, ze z blachy, jak masz ja czym ciac, elegancko cos zawsze narzezbisz pod swoje potrzeby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now