Jump to content

Wyjątek czy norma czyli UPG w 3.0 H6 Legacy/Outback/Tribeca


OWOC

Recommended Posts

Norma, choć bardziej powiedziałbym, że nie ma w tym nic dziwnego. W Polsce mało przypadków, z reguły przy wysokich przebiegach. Trafiłeś po prostu pechowy egzemplarz. Wpisz w google'a: 'h6 head gasket' - będziesz miał więcej informacji po angielsku.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Zdarzają się takie awarie,to skutek uszkodzeń czy zaniedbań niedomagań układu chłodzenia.W Polsce faktycznie dość sporadycznie i wynika to raczej z większej świadomości i znajomości kosztów naprawy takiego motorka. ;)

@@OWOC współczuję awarii.Choć opinią łódzkiej firmy,zapewne nazwa brzmi jak typ jednostki pływającej,nie sugerowałbym się zbyt dużo. ;)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mateuszku ; kurcze lipa straszna. Teraz może się okazać ,że lepiej i może taniej było wskrzesić tamten silnik. Z używkami jest jak jest. Przykre . Pozdro.

 

Dzięki za słowa wsparcia Tedi ;)

Niestety w tamtym silniku była taka sieczka, że szkoda gadać... no i żłopał olej, a ten po rozebraniu jest bardzo czysty a to znak, że nie bierze za dużo oliwy ;)

 

Norma, choć bardziej powiedziałbym, że nie ma w tym nic dziwnego. W Polsce mało przypadków, z reguły przy wysokich przebiegach. Trafiłeś po prostu pechowy egzemplarz. Wpisz w google'a: 'h6 head gasket' - będziesz miał więcej informacji po angielsku.

 

O tototo i tak sobie to będę tłumaczył :rolleyes: No, ale nic jak to mówią "psy szczekają - karawana jedzie dalej" ;)

 

Zdarzają się takie awarie,to skutek uszkodzeń czy zaniedbań niedomagań układu chłodzenia.W Polsce faktycznie dość sporadycznie i wynika to raczej z większej świadomości i znajomości kosztów naprawy takiego motorka. ;)

@@OWOC współczuję awarii.Choć opinią łódzkiej firmy,zapewne nazwa brzmi jak typ jednostki pływającej,nie sugerowałbym się zbyt dużo. ;)

 

Cybelku i za to Cie lubię! Wiem do czego pijesz :D

Mam nadzieje, że jutro CARFIT mi odpisze czy rzeczywiście ma na stanie takowe uszczelki i jeśli tak to czy sprzeda mi je. Zycie jest przewrotne, zawsze to ja wysyłałem znajomych do niego z problemami w Subarakach w tym UPG i teraz sam mam takowy problem :(

Link to comment
Share on other sites

Podstawa przeciwdziałaniu uszkodzenia uszczelek jest kontrola przy przeglądach przestrzeni pomiędzy chłodnicami. Na pewno minimum raz na 60-90 tys. trzeba przeprowadzić takie czyszczenie. Wyciągnąć trzeba do tego chłodnicę.

Link to comment
Share on other sites

Kurna, co za shit, ale z drugiej strony to "tylko" UPG, świat się na tym nie kończy ;)

 

Tak wiem, ale... kto jak kto, ale Ty Bartek wiesz jak bolą takie niespodzianki i czekanie na auto i to takie auto ;)

 

Uff udało się uszczelki zamówione w ASO Subaru Rzeszów jutro powinny być :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...