razzar Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Jaka macie praktyke w oponach do Sti . Myslalem o federalach 595ss ale duzy problem z dostepnoscia. Co myslicie o Vredestein Ultrac Sessanta 225,40,18 czuje ze 235 moze bydz problem na felge 8`` 30 et? . Nie mam juz glowy , toyo troszku droge, wiec chyba ostane na tych Vredach co o nich sadzicie???? Nadadza sie do codzienej jazdy i delikatnych upalan. Lubie dosc ostro wchodzi w zakrety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Potenza Adrenalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprzemek Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Może OEMowe RE070? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mARTino Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 RE070 nie występuje w rozmiarze 225/40r18.Ale potwierdzam opona fajna,tylko na dużych koleinach bój się Boga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chevchelios Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Dunlop Sport Maxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 RE070 nie występuje w rozmiarze 225/40r18.Ale potwierdzam opona fajna,tylko na dużych koleinach bój się Boga... dopóki w tych koleinach nie stoi woda - nie jest tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Parada Spec 2. Ladna opona, nie jezdzilem na nich ale z opowiadan chlopakow nawet trzyma. Gorzej na mokrym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 parada spec 2 potwierdzam dobra ale droga 2500zl z 10 roku bo juz nie produkowana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dobra to dołączę z moim pytaniem BFGoodrich Gforce profiler 2 tylko że do wanny GT, miał ktoś przez dłuższy czas i ma jakieś opinie ? nawet jeśli będą od właściciela STi to nawet lepiej bo sprawdzone pod większymi obciążeniami ? Fajne jest to że mają rant chroniący felgę. Patrząc na to co w sieci jest napisane są lepsze niż T1R. W sumie mam 2 profilery 1 na przodzie i 2 jakieś tam opony o identycznym bieżniku na tyle ale dużo powiedzieć o nich nie mogę bo póki co jeżdżę i będę jeździł delikatnie, do tego opony tylne są kiepskie bo już popękane i nie mam zamiaru wylądować w rowie jak nagle postanowią się rozerwać, więc nie jestem w stanie sprawdzić co są warte. Chcę kupić komplet nowy do jazdy cywilnej z okazyjnym przytupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Dobra to dołączę z moim pytaniem może pora wrócić do głównego wątku o oponach zanim rozkręcimy kolejny http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/9766-wszystko-o-letnich-oponach-do-subaru/page__st__3050#entry1903885 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Dobra to dołączę z moim pytaniem BFGoodrich Gforce profiler 2 tylko że do wanny GT, miał ktoś przez dłuższy czas i ma jakieś opinie ? nawet jeśli będą od właściciela STi to nawet lepiej bo sprawdzone pod większymi obciążeniami ? Fajne jest to że mają rant chroniący felgę. Patrząc na to co w sieci jest napisane są lepsze niż T1R. W sumie mam 2 profilery 1 na przodzie i 2 jakieś tam opony o identycznym bieżniku na tyle ale dużo powiedzieć o nich nie mogę bo póki co jeżdżę i będę jeździł delikatnie, do tego opony tylne są kiepskie bo już popękane i nie mam zamiaru wylądować w rowie jak nagle postanowią się rozerwać, więc nie jestem w stanie sprawdzić co są warte. Chcę kupić komplet nowy do jazdy cywilnej z okazyjnym przytupem. co do tych oponek latałem na nich chwile i muszę powiedzieć, ze rewelacja !!!! naprawde super gumy, bardzo dobra przyczepność na suchym, nie piszczą, na mokrym, tez super przy hamowaniu dobrze sie trzymają, az bylem zaskoczony. Ogólnie super gumiki, mega polecam, bede tez takich szukał na następny raz przy zakupie ale juz 18. Właśnie sie przesiadłem na Vredestein Ultrac Sessanta 225/40/18 wcale bieżnik mi sie nie podoba, będę je testował wydaja sie na pierwszych lotach ze sa ciutke miększe, tez klasy premium, ale jakby miększa guma.Polecana do mocnych sportowych aut, także nie wiem może będzie ok. Pewnie szybko je zajadę. Bede myślał na następna wymianę, albo o federalach SS 595 , albo wasnie BFGoodrich Gforce profiler 2. Jakby ktoś chciał to mam na sprzedaż komplet felg z tymi oponami stan opon jus średni ale felgi oryginalne sti 17/7.5"" czarne matowe z oponami 225/45/17 za dobre pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 Te Vredki maja bieżnik do Parady Spec dość podobny, dzięki za opinie wezmę pod uwagę W sieci piszą że profilery zwiększają zużycie paliwa o 1 do 2L ze względu na opory toczenia, choć mi raczej się wydaje że to efekt kupna opon "rajdowych " więc sprawdźmy co potrafią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiarz Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Te Vredki maja bieżnik do Parady Spec dość podobny Nie bardzo podobne. ;-) Rozumiem, że fakt, iż jest asymetryczny i to mocno, a przy tym nietypowy sugeruje podobieństwo. Ale mało są podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 co do spalania naszych aut , czyli srednio 15L to ja osobiscie mam w tylku , czy sapli mi 15.5 czy 16 bo to i tak wile zalezy od mojej nogi, a opony co dobrze trzymaja musza opory toczenia miec wieksze ale mysle ze to mniej niz 1 L a dla nas to po czesci bespiecznosc przy takich mocach nie warto oszczedzac na gumie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 W sieci piszą że profilery zwiększają zużycie paliwa o 1 do 2L ze względu na opory toczenia, choć mi raczej się wydaje że to efekt kupna opon "rajdowych " więc sprawdźmy co potrafią. Akurat te BFGoodriche gforce profiler to mają tyle wspólnego z bycia rajdowymi i dobrym trzymaniem co ja z baletem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 miałem kiedys BFGoodriche w civicu, lipa. Bardzo sliskie na mokrym a na suchym.......też. Zawsze myślałem ze continental jest naj do puki ich nie załozyłem. 235/40r17 i jakos rewelacji w trzymaniu nie było, hamowanie i abs wkraczał jakos wczesnie., a o michasiach myślałem ze sliskie a teraz jeżdżę i miłe zaskoczenie, nawet daja rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 lukass: to kiedy i gdzie możemy Cię oglądać w łabędzim jeziorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 sorrki pracowalem.2 lata w wulkanizacji -,michelin toc to poraszka swita, najbardziej miekka opona na globie, pekaja szybko sie scieraja. Jak to.mozliwe ze sie slizgaja te profile jak na wielu forach sa total chwalone i proponowane do mocnych aut. Moze ty miales model 8 letni i byla juz mega twarda i sie nie trzymala..... cos dziwnego nie do wiary uwiez puki nie sprzedam chcialbym Ci przewiesc na tych oponach mojim sti i uwiesz ze trzymja naprawde dobrze, a na deszczu poprostu kopara opada jak trzymaja, zreszta bieznik typowy deszczowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 W sieci piszą że profilery zwiększają zużycie paliwa o 1 do 2L ze względu na opory toczenia, choć mi raczej się wydaje że to efekt kupna opon "rajdowych " więc sprawdźmy co potrafią. Akurat te BFGoodriche gforce profiler to mają tyle wspólnego z bycia rajdowymi i dobrym trzymaniem co ja z baletem. No dlatego te rajdowe są w cudzysłowie bo biorę to z duuuużym przymrużeniem oka i jako wytłumaczenie większego spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 napewno mailes gforce profi....:? potiwedzam to nie sa opony raidowe , ale bardzo dobrze trzymaja rajdowe do slick'i a te sa typpwo drogowe.Opony raidowe nie nadaja sie do jezdzenia na codzien chyba ze komus chodzi o szpan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 (edytowane) Kurde widać mój sposób myślenia jest zbyt pokrętny, nie uważam ich za rajdowe żeby nie było, po prostu uważam że ktoś z komentarzy na stronie z opiniami o oponach kupi takie opony wydaje mu się że kupił nie wiadomo jakie wyczynowe opony poprzyciska dla testu a później pisze że mu spalanie wzrosło. O o to mi chodziło. Edytowane 15 Października 2013 przez Corax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 (edytowane) lukass: to kiedy i gdzie możemy Cię oglądać w łabędzim jeziorze? Żeby mnie później Greenpeace musiał z powrotem do oceanu spychać Jak to.mozliwe ze sie slizgaja te profile jak na wielu forach sa total chwalone i proponowane do mocnych aut. Na większości for to są mocno chwalone opony Nankang, bo 17" sa w cenie europejskich 14" i bieznik mają ładny...............więc to żaden wyznacznik a na deszczu poprostu kopara opada jak trzymaja, zreszta bieznik typowy deszczowy... No faktycznie wymiatają na tym deszczu: http://www.tyrerevie...e-Tyre-Test.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2011-Auto-Zeitung-Max-Performance-Tyre-Test.htm Edytowane 15 Października 2013 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 (edytowane) tez prawda, ale jakie mam zdanie o nich takie mam, a o Naankang i innych dziwnych pomyslach hjong hoong nie mysle pisac chodz jest jeden rodzynek np. Federal i co o nich powiecie?.duzo czytalem na zachodnich forach i nie mowcie ze tam pisza wlasxiciele forda sierry albo fiata punto... cytat Opony BFGoodrich zwyciężały w co najmniej 1000 rajdów na asfalcie i w terenie na wszystkich szerokościach ... niewiem , ale kojarze ja jako marka w sporcie Edytowane 15 Października 2013 przez razzar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Federal to wyższa pólka "chińszczyzny" i o ile semislicki mozna uznać za fajne, choć w tej kategorii jest wiele lepszych opon, to wersje typowo cywilne odstaja na minus od europejskich budżetówek. Opony BFGoodrich zwyciężały w co najmniej 1000 rajdów na asfalcie i w terenie na wszystkich szerokościach ... niewiem , ale kojarze ja jako marka w sporcie No i co z tego, jak to sa totalnie różne opony, a poza tym rajdowe BFGoodriche to dokładnie to samo co Micheliny. BFGoodrich to marka należąca do Michelina i ktoś we Francji zdecydował że popromują sobie znak towarowy BFG, a nie Michelina jak wcześniej na produktach wyczynowych do rajdów. Później zmienili zdanie i wrócili do Michelina, a opony fizycznie dalej były takie same - tylko znaczek sie zmieniał na przestrzeni lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 (edytowane) ja pisze o tym modelu i tu zle nie wyszedl chodz moglo bydz lepiej , aleni tak jest ok www.tyrereviews.co.uk/Tyre/BFGoodrich/gForce-Profiler-2.htm pamietajmy o tym , ze to nie jest klasa premium ultra! lukass o tym akurat nie wiedzialem dla mnie ta marka nie jest moim idolem, ale jak za te pieniadze uwazam je za opony godne uwagi, a mnie zaskoczyly. A co zaproponujesz na codzien zamaist niedrogich federali 595ss toyo? dobre ale dosc droge Edytowane 15 Października 2013 przez razzar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się