Jump to content

Jakie opony do Imprezy $ti


razzar

Recommended Posts

Jaka macie praktyke w oponach do Sti . Myslalem o federalach 595ss ale duzy problem z dostepnoscia. Co myslicie o Vredestein Ultrac Sessanta 225,40,18 czuje ze 235 moze bydz problem na felge 8`` 30 et? . Nie mam juz glowy , toyo troszku droge, wiec chyba ostane na tych Vredach co o nich sadzicie???? Nadadza sie do codzienej jazdy i delikatnych

upalan. Lubie dosc ostro wchodzi w zakrety.

Link to comment
Share on other sites

Dobra to dołączę z moim pytaniem BFGoodrich Gforce profiler 2 tylko że do wanny GT, miał ktoś przez dłuższy czas i ma jakieś opinie ? nawet jeśli będą od właściciela STi to nawet lepiej bo sprawdzone pod większymi obciążeniami ? Fajne jest to że mają rant chroniący felgę.

 

Patrząc na to co w sieci jest napisane są lepsze niż T1R. W sumie mam 2 profilery 1 na przodzie i 2 jakieś tam opony o identycznym bieżniku na tyle ale dużo powiedzieć o nich nie mogę bo póki co jeżdżę i będę jeździł delikatnie, do tego opony tylne są kiepskie bo już popękane i nie mam zamiaru wylądować w rowie jak nagle postanowią się rozerwać, więc nie jestem w stanie sprawdzić co są warte.

 

 

Chcę kupić komplet nowy do jazdy cywilnej z okazyjnym przytupem.

Link to comment
Share on other sites

Dobra to dołączę z moim pytaniem BFGoodrich Gforce profiler 2 tylko że do wanny GT, miał ktoś przez dłuższy czas i ma jakieś opinie ? nawet jeśli będą od właściciela STi to nawet lepiej bo sprawdzone pod większymi obciążeniami ? Fajne jest to że mają rant chroniący felgę.

 

Patrząc na to co w sieci jest napisane są lepsze niż T1R. W sumie mam 2 profilery 1 na przodzie i 2 jakieś tam opony o identycznym bieżniku na tyle ale dużo powiedzieć o nich nie mogę bo póki co jeżdżę i będę jeździł delikatnie, do tego opony tylne są kiepskie bo już popękane i nie mam zamiaru wylądować w rowie jak nagle postanowią się rozerwać, więc nie jestem w stanie sprawdzić co są warte.

 

 

 

Chcę kupić komplet nowy do jazdy cywilnej z okazyjnym przytupem.

 

co do tych oponek latałem na nich chwile i muszę powiedzieć, ze rewelacja !!!! naprawde super gumy, bardzo dobra przyczepność na suchym, nie piszczą, na mokrym, tez super przy hamowaniu dobrze sie trzymają, az bylem zaskoczony. Ogólnie super gumiki, mega polecam, bede tez takich szukał na następny raz przy zakupie ale juz 18. Właśnie sie przesiadłem na Vredestein Ultrac Sessanta 225/40/18 wcale bieżnik mi sie nie podoba, będę je testował wydaja sie na pierwszych lotach ze sa ciutke miększe, tez klasy premium, ale jakby miększa guma.Polecana do mocnych sportowych aut, także nie wiem może będzie ok. Pewnie szybko je zajadę. Bede myślał na następna wymianę, albo o federalach SS 595 , albo wasnie BFGoodrich Gforce profiler 2.

Jakby ktoś chciał to mam na sprzedaż komplet felg z tymi oponami stan opon jus średni ale felgi oryginalne sti 17/7.5"" czarne matowe z oponami 225/45/17 za dobre pieniądze

Link to comment
Share on other sites

Te Vredki maja bieżnik do Parady Spec dość podobny, dzięki za opinie wezmę pod uwagę :)

 

W sieci piszą że profilery zwiększają zużycie paliwa o 1 do 2L ze względu na opory toczenia, choć mi raczej się wydaje że to efekt kupna opon "rajdowych :rolleyes: " więc sprawdźmy co potrafią.

Link to comment
Share on other sites

co do spalania naszych aut , czyli srednio 15L to ja osobiscie mam w tylku , czy sapli mi 15.5 czy 16 bo to i tak wile zalezy od mojej nogi, a opony co dobrze trzymaja musza opory toczenia miec wieksze ale mysle ze to mniej niz 1 L a dla nas to po czesci bespiecznosc przy takich mocach nie warto oszczedzac na gumie...

Link to comment
Share on other sites

W sieci piszą że profilery zwiększają zużycie paliwa o 1 do 2L ze względu na opory toczenia, choć mi raczej się wydaje że to efekt kupna opon "rajdowych :rolleyes: " więc sprawdźmy co potrafią.

Akurat te BFGoodriche gforce profiler to mają tyle wspólnego z bycia rajdowymi i dobrym trzymaniem co ja z baletem. :biglol:

Link to comment
Share on other sites

miałem kiedys BFGoodriche w civicu, lipa. Bardzo sliskie na mokrym a na suchym.......też. Zawsze myślałem ze continental jest naj do puki ich nie załozyłem.

235/40r17 i jakos rewelacji w trzymaniu nie było, hamowanie i abs wkraczał jakos wczesnie., a o michasiach myślałem ze sliskie a teraz jeżdżę i miłe zaskoczenie, nawet daja rade.

Link to comment
Share on other sites

sorrki pracowalem.2 lata w wulkanizacji -,michelin toc to poraszka swita, najbardziej miekka opona na globie, pekaja szybko sie scieraja. Jak to.mozliwe ze sie slizgaja te profile jak na wielu forach sa total chwalone i proponowane do mocnych aut. Moze ty miales model 8 letni i byla juz mega twarda i sie nie trzymala..... cos dziwnego nie do wiary uwiez puki nie sprzedam chcialbym Ci przewiesc na tych oponach mojim sti i uwiesz ze trzymja naprawde dobrze, a na deszczu poprostu kopara opada jak trzymaja, zreszta bieznik typowy deszczowy...

Link to comment
Share on other sites

W sieci piszą że profilery zwiększają zużycie paliwa o 1 do 2L ze względu na opory toczenia, choć mi raczej się wydaje że to efekt kupna opon "rajdowych :rolleyes: " więc sprawdźmy co potrafią.

Akurat te BFGoodriche gforce profiler to mają tyle wspólnego z bycia rajdowymi i dobrym trzymaniem co ja z baletem. :biglol:

 

No dlatego te rajdowe są w cudzysłowie bo biorę to z duuuużym przymrużeniem oka i jako wytłumaczenie większego spalania :)

Link to comment
Share on other sites

napewno mailes gforce profi....:?

 

potiwedzam to nie sa opony raidowe , ale bardzo dobrze trzymaja rajdowe do slick'i a te sa typpwo drogowe.Opony raidowe nie nadaja sie do jezdzenia na codzien chyba ze komus chodzi o szpan

Link to comment
Share on other sites

Kurde widać mój sposób myślenia jest zbyt pokrętny, nie uważam ich za rajdowe żeby nie było, po prostu uważam że ktoś z komentarzy na stronie z opiniami o oponach kupi takie opony wydaje mu się że kupił nie wiadomo jakie wyczynowe opony poprzyciska dla testu a później pisze że mu spalanie wzrosło.

 

O o to mi chodziło.

Edited by Corax
Link to comment
Share on other sites

lukass: to kiedy i gdzie możemy Cię oglądać w łabędzim jeziorze? :D

Żeby mnie później Greenpeace musiał z powrotem do oceanu spychać :biglol:

 

Jak to.mozliwe ze sie slizgaja te profile jak na wielu forach sa total chwalone i proponowane do mocnych aut.

Na większości for to są mocno chwalone opony Nankang, bo 17" sa w cenie europejskich 14" i bieznik mają ładny...............więc to żaden wyznacznik

 

a na deszczu poprostu kopara opada jak trzymaja, zreszta bieznik typowy deszczowy...

No faktycznie wymiatają na tym deszczu:

http://www.tyrerevie...e-Tyre-Test.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2011-Auto-Zeitung-Max-Performance-Tyre-Test.htm

 

;)

Edited by lukass
Link to comment
Share on other sites

tez prawda, ale jakie mam zdanie o nich takie mam, a o Naankang i innych dziwnych pomyslach hjong hoong nie mysle pisac chodz jest jeden rodzynek np. Federal i co o nich powiecie?.duzo czytalem na zachodnich forach i nie mowcie ze tam pisza wlasxiciele forda sierry albo fiata punto...

cytat

 

Opony BFGoodrich zwyciężały w co najmniej 1000 rajdów na

asfalcie i w terenie na wszystkich szerokościach ...

 

niewiem , ale kojarze ja jako marka w sporcie

Edited by razzar
Link to comment
Share on other sites

Federal to wyższa pólka "chińszczyzny" i o ile semislicki mozna uznać za fajne, choć w tej kategorii jest wiele lepszych opon, to wersje typowo cywilne odstaja na minus od europejskich budżetówek.

Opony BFGoodrich zwyciężały w co najmniej 1000 rajdów na asfalcie i w terenie na wszystkich szerokościach ... niewiem , ale kojarze ja jako marka w sporcie

No i co z tego, jak to sa totalnie różne opony, a poza tym rajdowe BFGoodriche to dokładnie to samo co Micheliny. BFGoodrich to marka należąca do Michelina i ktoś we Francji zdecydował że popromują sobie znak towarowy BFG, a nie Michelina jak wcześniej na produktach wyczynowych do rajdów. Później zmienili zdanie i wrócili do Michelina, a opony fizycznie dalej były takie same - tylko znaczek sie zmieniał na przestrzeni lat.

Link to comment
Share on other sites

ja pisze o tym modelu i tu zle nie wyszedl chodz moglo bydz lepiej , aleni tak jest ok

 

www.tyrereviews.co.uk/Tyre/BFGoodrich/gForce-Profiler-2.htm

 

pamietajmy o tym , ze to nie jest klasa premium ultra!

 

lukass o tym akurat nie wiedzialem dla mnie ta marka nie jest moim idolem, ale jak za te pieniadze uwazam je za opony godne uwagi, a mnie zaskoczyly. A co zaproponujesz na codzien zamaist niedrogich federali 595ss toyo? dobre ale dosc droge

Edited by razzar
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...