maciek1006 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Otóz moj GT od kad kupiłem czyli jakies 0,5 roku kopcił na niebiesko , dzisiejszego dnia stracił moc i chodzi tak jakby na 3 gary i caly sie telepie. Do tego kopci na niebiesko mocno , w wezach od turbo nie ma oleju i turbina laduje 1.1 bar. Mozecie mi cos poradzic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 A intercooler i dolot jak wygląda?W oleju? Tak czy owak rada może być tylko jedna,zapewne znasz ją doskonale.Powierz autko komuś kto się na tym zna,nie obejdzie się bez wyjęcia silnika i jego rozbiórki,później wszystko zależy od tego co wyniknie po weryfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 intercooler i dolot tez czysty , tak wlasnie mysle ze bez rozbierania sie nie obejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 To sprawdzenie świec i pomiar ciśnienia sprężania może wiele wyjaśnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 silnik ma male wolne obr gdzies z 400-500, trzesie sie caly, przy gazowaniu na luzie cisnienie turbiny nie przekracza 0 bar w czasie jazdy tylko laduje 1 bar czy to mozliwe ze byla by zepsuta turbina ? Jutro postaram sie posprawdzac kompresje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boosti Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 (edytowane) Olej (niebieski dym) może też uciekać przez ciepłą stronę turbo, od razu do wydechu. Może też mieć przedmuchy na pierścieniach, albo uszczelniaczach zaworowych. Edytowane 4 Sierpnia 2013 przez booSTi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 u mnie musialo stac sie cos powazniejszeogo , bo silnik sie trzesie ma za male obr , przy odpalaniu slychac tak jakby nie mial kompresji na ktoryms cylindrze do tego kopci na niebiesko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BogdanWRX Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Jakis czas temu miałem taki sam objaw,po wyjeciu motoru okazalo sie ze zrobiły sie słoneczka wokół otworu montazowego swiecy zapłonowej (mikro pekniecia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Olej (niebieski dym) może też uciekać przez ciepłą stronę turbo, od razu do wydechu. Może też mieć przedmuchy na pierścieniach, albo uszczelniaczach zaworowych. W takim przypadku spaliny powinny być koloru białego raczej... Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez GeOrGe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 tylko wlasnie nie wiem czy takie objawy pasuja do zepsutej turbiny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Najprościej to wykręć świecę i będziesz wiedział który cylinder kuleje - jeśli na któryś naprawdę nie chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 wydech suchy zaraz przy turbo , silnik odpala normalnie , kopci na niebiesko i trzesie sie na wolnych obr do tego nie ma mocy , cisnienie oleju tez w normie podejrzewam ze albo tlok pekl albo pierscienie z reszta sam nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 wymiana wymiana wymiana ałaj boli przechodziłem to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 na 3 cylindrze zerowa kompresja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boosti Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Uuuuu ła. Może nie będzie tak źle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 wypalony zawor wydechowy , glowica wyciagnieta bez wyciagania silnika , wymienione 4 zawory wydechowe , zrobione gniazda zaworow wydechowych i splanowana glowica oraz wymienione uszczelniacze , od poniedzialku mechanik bedzie składał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boosti Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Ile dałeś za remont głowicy? Może być na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 wczesniej auto troche kopcilo i bralo olej ale teraz jest jeszcze gorzej przy odpalaniu (nie zawsze ) puszcza chmure bialego dumu ktory smierdzi olejem pozniej nawet przy lekkim gazowaniu kopci na niebiesko jak myslicie pierscienie czy raczej cos innego ? dodam ze silnik chodzi rowno i jezdzi naprawde dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Może druga głowica też kwalifikuje się do remontu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolek1993 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Jak dla mnie trochę dziwnie robić tylko jedną głowicę, jeżeli jedna była w tak bardzo nieciekawym stanie to druga też musi być nadszarpnięta, może właśnie uszczelniacze zaworowe Ci olej puszczają? Domyślam się że po zrobieniu głowicy, kompresję pomierzyłeś i teraz wszędzie jest okej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 wlasnie chodzi o to ze tylko jeden zawor byl wypalony z reszta wszystko bylo ok wiec myslalem ze po zrobieniu tej glowicy bedzie wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolek1993 Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Wg. mnie warto wyciągnąć drugą głowicę, i ją też przejrzeć, jeżeli z żadnej głowicy olej się nie przedostaje do cylindrów i turbina jest sprawna i nie cieknie, to pozostają pierścienie. W razie czego mam shortblock EJ205 do sprzedania, na nowym wale, panewkach ACL Race z tłokami i pierścieniami w stanie bardzo dobrym. Składałem dla siebie, ale trafił mi się EJ20G na zamkniętym bloku z WRX'a '95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 wlasnie zastanawiam sie co robic bo zeby zmienic uszczelniacze to trzeba chyba glowice sciagnac a wtedy znowu uszczelki pod glowice. A jaka cena za ten blok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się