Skocz do zawartości

Jaki korek w zbiorniczku wyrównawczym?


georg_drugi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów.

 

Nie bardzo mogę znaleźć jaki powinien być korek w zbiorniczku wyrównawczym w moim Forku S-turbo z 99 roku.

Teraz jest na ciśnienie 1,1 bara i co jakiś czas mam kłopoty z układem chłodzenia. Jak mam go 5 lat to miałem takie problemy: pękł wężyk od chłodzenia turbiny, pękła chłodnica na wlocie płynu z bloku (ponoć standard), pękł wężyk zasilania nagrzewnicy no i ostatni temat, pękł wężyk wchodzący do chłodnicy (ten gruby). Jakoś dużo tych usterek w tak krótkim czasie. Doszło do tego, że wożę z sobą różne akcesoria do doraźnych napraw pękniętych wężyków. W żadnym innym samochodzie nie miałem takich problemów.

Czy ten korek nie jest za mocny i stąd problemy z układem? Czasami ktoś sprzedaje korki do Subaru na ciśnienie 0,9 bara i może taki powinienem mieć?

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Grzesiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi, że ten wąż idący do chłodnicy jest nowy. Wymieniłem go dla spokoju przy naprawie chłodnicy i padł. Mam co do niego podejrzenia, że może trochę źle był zamontowany (delikatnie do dołu i naprężenia zrobiły swoje), no i denerwowała mnie podpórka maski. Tak jakoś za blisko tej rury przebiegała. Może podczas drgań naciskała delikatnie, a ciśnienie zrobiło swoje.

Napiszcie proszę na jakie ciśnienia macie te korki. To tylko maska do góry i jedno spojrzenie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...