ziarus007 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Koledzy możne ktoś się spotkał z takim dziwnym zjawiskiem pacjent EJ20 silnik po remoncie jakieś 7tys km , oczywiście zakuty , pompa oleju 11 czy tam 12 mm ciśnienie oleju zimny silnik bez względu na obroty ok 6-8 bar ,ciepły silnik temp oleju 100-110 stopni wolne obroty ok 2.5-3 bar , obroty od 1200 do 6000 ciśnienie ok 6-7bar a powyżej 6000 spada nagle do zera ? . Wskaźnik ciśnienia auto gauge na silniczku krokowym z sygnalizacją niskiego ciśnienia . Dodam że olej to motul V300 15W50 i jeszcze jedno kontrolka ciśnienia w oryginalnych zegarach nie zapala się powyżej 6000obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Auto gałgany nigdy jakoś trwałością i dokładnością wskazań nie grzeszyły. Winy upatrywałbym we wskaźniku,ewentualnie w czujniku do auto gałgana,tym bardziej,że fabryczna kontrolka się nie zapala. Bardziej obstawiałbym czujnik ciśnienia auto gałgana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 10 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 (edytowane) Auto gałgany nigdy jakoś trwałością i dokładnością wskazań nie grzeszyły. no lepiej aby przyczyną był czujnik albo wskaźnik, tylko dlaczego to się dzieje powyżej 6000obr i to mnie martwi najbardziej Edytowane 10 Lipca 2013 przez ziarus007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 a gdzie czujnik zamontowany? ja pochowałem już dwa czujniki zamontowane w kanapce pod filtrem oleju... Drugi po miesiącu od montażu - działał dokładnie jak Twój (w przedziale do 5-6kRPM, później padł w ogóle i cały czas wskazywał zero...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 (edytowane) a gdzie czujnik zamontowany? ja mam zamontowane z tyłu bloku silnika w miejsce broku obok turbo otwór nr 2. Edytowane 11 Lipca 2013 przez ziarus007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Mój autogałgan co prawda od EGT po przekroczeniu temp. ok.700C idzie na maksa, nędzarnia te wskaźniki i tyle. Sprawdź na jakimś profi wskaźniku i będzie jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 (edytowane) Ja mam problem tego typu ze u mnie wskazania na zimnym silniku jest 7-8 bar , temp oleju 100-110 w czasie jazdy pokazuje 4 bar a na wolnych 0 ... a jezeli na wolnych obr zwieksze obr chociaz o 100 pokazuje juz 1 - 1,5 bar a zegary mam firmy racimex czy cos takiego ... Edytowane 11 Lipca 2013 przez maciek1006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Awarie dodatkowych zegarów się zdarzają,jeszcze częściej padają ich czujniki.Inna sprawa to dokładność ich wskazań.Zegary dobrych firm kosztują sporo,te mniej uznane firmy dostarczają wskaźniki taniej,ale kosztem dokładności i jakości wykonania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 a jeszcze takie pytanie bo u mnie nie swieci wogole kontrolka oleju na zegarach , podmnienialem zarowki dobre i tez nie swieci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Sprawdź czujnik ciśnienia oleju fabryczny i jego przewody elektryczne.Może walnięty czujnik albo przetarty kabel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 11 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 przyczyna znaleziona obluzowany przewód czujnika ciśnienia , ale mi strachu napędził już myślałem że znowu coś z motorkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Jak byś rzeczywiście nie miał ciśnienia przy 6k obr. , to drugi raz juz byś nie zdążył sprawdzić 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 ja pochowałem już dwa czujniki zamontowane w kanapce pod filtrem oleju... Drugi po miesiącu od montażu - działał dokładnie jak Twój (w przedziale do 5-6kRPM, później padł w ogóle i cały czas wskazywał zero...). ja wykończyłem juz 2 czujniki temperatury oleju w sandwichu nad filtrem.. szukam miejsca na nowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Czesc. Sluchaj Carfit'a wie co mowi. Te gaugany sa do bani, sam mialem podobne problemy, wymieniony, czujnik, wiazka, zegar, potem caly komplet. AG dzialaja ale to, ze sa z nimi problemy wie kazdy, Peace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba259 Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Ja rowniez podobny problem, na ciepłym silniku ciśnienie 7bar jak sie zagrzeje wskaźnik pokazuje 1.5 Bara bez względu na to czy jest 1000rpm czy 6000rpm i rowniez zegary i czujniki auto gauge, wydaje mi sie ze jesli to byloby miarodajne wskazanie to juz dawno byloby po silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się