Urabus Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Tak się robi? Jeśli zaprogramowanie "alarmowej funkcji kluczyka" i "funkcji immobiliserowej" to dwie odrębne czynności od których należne są dwie odrębne opłaty, to postępowanie serwisu należałoby uznać za prawidłowe. Jeśli natomiast dwa razy zapłacono opłatę za zaprogramowanie obu funkcji kluczyka, gdy pierwsze programowanie zostało wykonane połowicznie, niezgodnie ze zleceniem klienta, to takie postępowanie uznałbym za niewłaściwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się