WPR Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Mam Impreze STI 04r EU. Byłem w serwisie na wymianę obejm stabilizatora, łączników itp i zaczeło mnie ściągać. Niestety zbiegło się to z wymianą opon na nowe oraz tarcz i klocków. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Robiłem zbieżność. Wszystko mieści się w "zalecanych". Ciśnienie w oponach kilka razy sprawdzałem na różnych manometrach. Jedynie kąt pochylenia koła prawego wyszedł mi -01,01' (był 02,02') i podobno regulacja się skończyła. Nawiasem mówiąc fabryczny zawias w STI ma regulacje kąta? Z tego co sam zauważyłem to, że w serwisie chyba odkręcali przednie wahacze (gwinty są czymś posmarowane). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Game Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 ja bym pojechał tam gdzie robiłeś..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
non Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Według tego co ja wiem to musisz mieć równe kąty pochylenia koła prawego i lewego żeby promień zataczania był równy dla obydwu kół. W przeciwnym razie siły od kół podczas jazdy dają moment inny po prawej i po lewej i będzie ściągać. Popraw kąty na takie same i powinno pomóc. Ewentualnie spróbuj znaleźć przyczynę dlaczego jest poza zakresem i ustaw prawidłowo obydwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil Kobiałka Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 ja bym pojechał tam gdzie robiłeś..... to najlepsza rada, zgadzam się. Jeśli zmiana kąta jest w prawym kole, gdyby miało to wpływ na ściąganie, to ściągało by raczej na prawo. Może po prostu klocki ściślej przylegają na lewym kole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WPR Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 A może być to wina pompy wspomagania? Już wcześniej miałem taki przypadek, że podczas skręcania czułem opór (chwilowy) i po pokonaniu zakrętu kierownica nie wracała sama do pozycji zero. Czekałem aż się rozleci do końca a ona na złość się "naprawiła" . Teraz łatwiej kręci mi się kierownicą w lewo niż w prawo. Podczas jazdy bo gdy auto stoi to opory są takie same. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now