Jump to content

Auto zmyka do rowu


Hipek
 Share

Recommended Posts

Po tym jak przylałem w krawężnik lewym przednim kołem (i to całkiem zdrowo) auto zaczęło delikatnie uciekać w prawo. Wymieniłem felgi, zrobiłem geometrię - niestety niewiele to pomogło. W trakcie jazdy słychać delikatny szum z koła (raczej nie brzmi to jak łożysko). Przymierzam się do zakupy wahacza, piasty i łożyska - czy powinienem rozważyć coś jeszcze? Czy przed zakupem części powinienem udać się do jakiegoś mądrego mechanika, który będzie mógł mi powiedzieć, że to tylko lekko przestawiony drążek kierownicz, czy coś innego? Tylko gdzie znaleźć takiego mechanika... :)

Tak żeby pokazać siłe uderzenia wstawiam zdjęcie

post-3102-0-56912600-1364660341_thumb.jpg

Edited by Hipek
Link to comment
Share on other sites

Tak mam wyniki, ale niestety nie w miejscu w którym spędzam święta. Goście niewiele tam poprawili - generalnie lewa strona (ta którą uderzyłem) była w normie. Prawa strona już nie tak kolorowo - i nie dało się tego skorygować.

Link to comment
Share on other sites

Jak zobaczyli US -spec to się przestraszyli ;) A pojechałem niby do renomowanego zakładu w sporym mieście... Kolesie sprawiali wrażenie jakby już byli spóźnieni ... Może warto powtórzyć w innym miejsu.

Link to comment
Share on other sites

Zakładam, że wahacz mogę kupić używany - czy wersja US będzie różna od EU?? Ja w wolnymssaku mam stablizator zamontowany seryjnie, wiem że w Europie raczej tak nie było.

A może od razu wszystko w komplecie zza oceanu ściągać - chociaż obecny kurs $ średnio zachęca do zakupów.

Link to comment
Share on other sites

mam pytanie, czy po uderzeniu załozyłes takie samo koło w tym samym rozmiarze? bo na logike to jesli uderzyłes lewą stroną i koło sie połozyło w plus (pozytyw) to powinno sciągac w lewo i kierownica powinna byc skrecona w lewo podczas jazdy na wprost... a u ciebie jest odwrotnie

 

ale jesli załozyłes na lewą strone koło o wiekszym obwodzie to bedzie ciągneło w prawo...

 

moze zanim zaczneisz zamawiac/wymieniac czesci podjedz na spokojnie do warsztatu i niech ci pomierzą dokładnie geometrie (nie samą zbieznosc) bedzie wiadomo czy koło sie połozyło, cofneło itp i co trzeba zmienic

Link to comment
Share on other sites

Po uderzeniu dość długo szukałem jednej felgi, identycznej jak rozwaliłem. NIestety nie udało mi się, kupiłem więc komplet używanych felg i przełożłem na nie opony. Zanim zrobię geometrię założę koła z letnimi oponami ... może te używki co kupiłem są po przejściach.

Link to comment
Share on other sites

Zakładam, że wahacz mogę kupić używany - czy wersja US będzie różna od EU??

 

Z racji, że niedawno przerabiałem temat, to powiem tylko, że warsztat do którego jeżdżę kupił ten wahacz od kogoś (wersję US) :), natomiast patrząc na wahacz EU i US, to wyglądają trochę inaczej - możliwe, że podejdą, ale trzeba by wtedy oba wymienić.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...