Marcin Wasilewski Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Jestem od jakiegoś czasu w Szkocji i przeglądając różnej maści ogłoszenia na eBay UK natknąłem się na Harness Bar Tegiwa. Nie ma zbyt wiele informacji na ten temat w necie. Nawet poczciwy wujek google zbyt wiele nie mówi. Co o tym sądzicie? Ktoś użytkuje z Was może w Imprezie? Cena nie głupia, bo 150 funtów krzyczą, a wg mnie bezpieczniejsze rozwiązanie niż montaż pasów szelkowych pod ori tylne mocowania. Fotka ze strony producenta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasiek202 Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Czemu bezpieczniejsze rozwiązanie skoro według załacznika J montaż do ori mocowań to poprawne rozwiązanie? Ta rura jest niepraktyczna, i raczej dużo mniej bezpieczna bo poprawnie powinny pasy być skierowane w dół, może stąd brak popularności tego wynalazku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Wasilewski Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Wg wszelakich instrukcji kąt opadania pasów za oparciem powinien być około 10-20 stopni więc mocowanie pasów do ori mocowań jest "trochę" poza tą granicą. Oczywiście pewnie oba rozwiązania są dozwolone, bo i są oczka montowane w miejsce mocowania kanapy tylnej no ale... Pewny nie jestem, stąd pytanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Przy dzwonie bez harnessbara może dojść do kompresyjnego złamania kręgosłupa bo pasy zamiast trzymać ciało żeby sie nie przesuwalo do przodu, to cisną barki w dół. Szczególnie jak jesteśmy wysocy a zakładamy pasy do seryjnych foteli SUBARU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Wasilewski Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 Zastanawiam się też nad tym zamocowaniem z pierwszego posta. To jest chyba prawidłowe zastosowanie harness bar'a, a nie bezpośrednie wiązania pasa do niego. Hmmm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasiek202 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 W załączniku jest napisane, ze kat opadania pasów nie może przekroczyć 45 stopni, poza tym chyba większość osób montuje do oryginalnych mocowan i gdyby sie cos komuś przez to stało pewnie byłyby inne wymogi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Ale chyba po to są te regulatory żeby ostawić tego "bara" pod odpowiednim kątem,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasiek202 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Pewnie tak, jeśli ktoś jest większy i ma fotel odsunięty kat może byc za duży i wtedy można wyrównać harness barem, a jeśli ktoś ma całkiem z przodu to kat bedzie mniejszy i go nie potrzeba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Bardziej myślałem góra dół,z ustawieniami,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now