WojtekK Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Przesiadam się z oryginalnych 215/60 R16 na 17" o profilu 55 Właśnie zakupiłem opony typu Run Flat tylko i wyłącznie z uwagi na LPG i brak koła zapasowego. Pytanie do Was czy macie doświadczenie z "flatem" w Foresterze lub innym autem nie wyposażonym w serii w takie rozwiązanie. Wiem, że "flaty" powinny współpracować z czujnikami ciśniena, że są nieco trwardsze i o około 15% cięższe itd... Głównie chodzi o opinie użytkowników tych opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Miałem w BMW, porażka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Trzeba liczyć się z tym iż nie każdy serwis Cię obsłuży o około 15% cięższe więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 wiskozie na pewno przebicie takiej opony i dalsza jazda, nie wyjdzie na zdrowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Rozumiem, że spekulujecie Zatem w subaru nikt nie używał? Opony faktycznie są dość cięzkie w stosunku do stockowych. Czy komfort jazdy faktycznie rażąco spada? Sądziłem, że na profilu 55 nie będzie tragedii. Opinie na forach o pierwszych "flatach" są rózne ponoć aktualne runflaty są sporo lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Twarde jak cholera, głośne, drogie, wiele warsztatów nie chce przekładać itd. Była to pierwsza rzecz, która wymienilem po zakupie BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Amstaff23 jaki miałeś profil opon w BMW? Sugerujesz sprzedać póki nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Oj kurcze już nie pamietam, 17-stki jakieś. W e91 miałem je. Możesz założyć i spróbować, może bedą inne niż te, które ja miałem i Ci podejdzie. Jednak ludzie tez na takich jeżdżą. Ja w każdym razie bym takich nie chciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 wiskozie na pewno przebicie takiej opony i dalsza jazda, nie wyjdzie na zdrowie. W tłumaczeniu z "hiszpańskiego" na nasze: bez sensu iść w runflaty, bo jazda na przebitej oponie rozwali wiskozę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 (edytowane) wiskozie na pewno przebicie takiej opony i dalsza jazda, nie wyjdzie na zdrowie. W tłumaczeniu z "hiszpańskiego" na nasze: bez sensu iść w runflaty, bo jazda na przebitej oponie rozwali wiskozę Zatem cała flota BMW X-drive też jest bez sensu? Opona przeciez nie "flaczeje" i nie jedziesz na feldze.Wiskoze mozna popsuć jeżdżąc na nierównym ciśnieniu w 4 oponach. Nie sądzę aby wisko poeciało od przebitego Runflata. Dla przykładu naczytałem się o Toyocie RAV4 na FLATACH 18" tam to jest dopiero "przypał' z pierścieniem wewnętrznym i kosztami zakupu opony. Muszę strawić moje Bridgestone Turanza RF i podjąć ostateczną decyzję czy zakładac czy nie. Dziękuje za wszelkie porady. Edytowane 15 Marca 2013 przez WojtekK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Rozumiem, że spekulujecie Skądże,mam z nimi do czynienia kilka razy w miesiącu.Ostatnio np.wczoraj 205 gudjera ,niemiłosierny "kamień" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trx850 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Właśnie kończy sie pierwszy sezon na moich pierwszych RUNFLATach i powiem ze cena za nowy komplet przemówiła do mnie za kupnem tych opon (1000 zł za nowe 17"). Komfort to rzecz, z którą musiałem sie rozstać na zimę ale nie jest aż tak źle. Czujniki ciśnienia są jak najbardziej przydatne bo bez nich to pewnie do tej pory bym jeździł i nie miał pojęcia że w jednym kole ciśnienie jest ale atmosferyczne . Podsumowując: jeżeli cena jest atrakcyja to kup zwykłe a jeżeli cena jest super atrakcyjna to kupuj RYNFLATY. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się