lucza Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Witam posiadam impreze sti v5 zmieniłem listwy paliwowe sposób zasilania, regulator ciśnienia + wtryski wtryski z side feed zmieniłem na top feed seryjne 440 z wrx maja ciachnięte sitko wszystko jeździ na megasquircie 3x pierwsze parę setek km zrobiłem z ciśnieniem paliwa ustawianym na 3 bary z podłączonym podciśnieniem efekt tego był taki ze gdy auto dobijało do 1 bara doładowania miałem już 4.6bara na listwach paliwowych :/ wydało mi się to mocno dużo zwłaszcza ze dmuchane ma być więcej... obecnie zmniejszyłem ciśnienie do 3 bar na nie podłączonym podciśnieniu i na wolnych obrotach ciśnienie mam 2.4 wszystko ok tylko ze auto zaczęło więcej palić, mimo tego ze mapa została zmieniona aby utrzymać afr po zmianie ciśnienia. mogę ustawić ciśnienie na regulatorze 4bar i nie podpinać podciśnienia co na to pompa, wtryski, regulator? same wtryski powinny ogarnąć wydajnościowo przy 4 barach, a na wolnych obrotach paliwo będzie lepiej rozpylone... jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 chyba powinieneś stawić na nie podłączonym podciśnieniu, ja przez pomyłkę ustawiłem tak jak Ty, tyle ze więcej i teraz przy pełnym ogniu mam ciśnienie prawie 6barow. Wtryski jak i pompa działają dobrze (choć na granicy wytrzymałości) z tym ze powyżej 6barow wydajność pompy gwałtownie spada !!!! dlatego tez nie moglem iść wyżej z doładowaniem. Sumasumarum będę zmieniał wtryski na większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Dzięki Marku,pamiętam że też miałeś z tym problem i tak po cichu liczyłem że coś poradzisz,max.wytrzymałości dla listew i regulatora to chyba 5bar.,dlatego wydało mi się trochę za wysokie z podciśnieniem. Ustaliliśmy że na początek zostawimy ok 3.5 bez podciśnienia,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Ja mam listwy zmienione, zresztą jak cały układ tak ze problemu nie było, tylko dwa razy pościły łączenia węży w oplocie. Jakie masz wtryski i jakie będzie doładowanie ze chcesz zwiększać ciśnienie ? trochę chyba bez sensu skoro masz top feed, ceny wtryskowa niższe i do wyboru do koloru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Wtryski 770 z wrx-a bez sitek,doładowanie będzie 1.5.....albo i więcej ,jak się uda ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 nie wiem co to za "przeróbka"ale jeśli takie cc to nie widzę powodu na podnoszenie ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Pawlaczyk Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 http://www.b15u.com/attachment.php?attachmentid=3508&stc=1&d=1255553198 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 a czy przypadkiem ten cap nie odpowiada za rozpylenie ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się