diabel_215 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) chce sprawdzic czy mam rozrzad ustawiony dobrze, sciaglem na razie plastiki "boczne", te na glowicah, pokazaly mi sie kolka i tu pojawia sie problem, nie wiem jak wygladaja znaki jest strzalka na szprysze, mam jakies kreski namalowane korektorem, wydaje mi sie ze pod nimi kryja sie naciecia na obreczy kola - te ustawione maja byc pionowo do gory? jest mozliwosc sprawdzenia znakow na wale bez sciagania kola pasowego? nie mam 22 nasadki kolo pasowe udalo sie odkrecic plaskim rozrzad przestawiony o zeba czy dwa, zrzucilem pasek i zaczalem sie meczyc z poprawnym ustawieniem kolek.. ma ktos jakis patent jak to zrobic bez tysiaca prob? od ktorego kola zaczac? w ktora strone isc z paskiem czy cos.. nie pokoi mnie jeszcze jedna sprawa, lewe kolo rozrzadu mozna latwo obrocic, ze 30 stopni, na prawym jest takiego luzu moze 5.. no i wszystko stalo sie jasne, jak by ktos potrzebowal w przyszlosci na kolach sa naciecia, wszystkie pionowo do gory, pasek ma trzy linie prostopadle, kazda z nich wypada na znaku na kole, podczas zakladania paska kola nie musza byc na znakach, po naciagniecu paska wypada sprawdzic czy znaki sie zgadzaja. furka musi smigac, moja odzysakala chyba z 50 koni Edytowane 27 Stycznia 2013 przez diabel_215 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 a co z tym luzem 30° ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 (edytowane) nie wiem.. moze w przyszly tydzien bede mial czas to sie pobawie.. podejrzewam ze to przez luzy zaworowe, troche klepia, ale mam na hydrach, wymieniac mi sie ich nie chce, zreszta teraz nawet nie mam narzedzi, do ciapucha - mechanika nie dam, ciagle mysle o swapie, jak silnik padnie to bede w koncu mial porzadna motywacje Edytowane 27 Stycznia 2013 przez diabel_215 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 P ciagle mysle o swapie, jak silnik padnie to bede w koncu mial porzadna motywacje i co jezdzi dalej ? o jakim swapie myślisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 jezdzi, duzo lepiej po ustawieniu rozrzadu poprawnie myslalem o h6.. albo GTekowe graty.. ale chyba sprzedam i kupie gotowca jezdzi, duzo lepiej po ustawieniu rozrzadu poprawnie myslalem o h6.. albo GTekowe graty.. ale chyba sprzedam i kupie gotowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Padl mi w/w motor, kupilem nastepny, wsadzilem, zalozylem nowy rozrzad, odpalil od strzala, ale okazalo sie ze padnieta uszczelka pod glowica, zrobilem uszczelke, zlozylem i nie chce palic, efekt jest taki ze daje iskre za wczesnie, silnik pierdnie ale przy tym zatrzyma sie, na autostarcie strzela w dolot.Da sie tu cos zle zlozyc? moglem zalozyc prawy walek do lewej glowicy? bo nic innego mi do glowy nie przychodzi... rozrzad sprawdzony po raz N-ty, walkow nie wyciagalem jednak, wiec nie moglem pomylic, kola rozrzadu na glowicach sa dobrze zalozone, bo zle sie nie da a stronami nie sa zamienione. kreci normalnie, tylko ten zaplon za wczesnie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Może problem tkwi całkowicie gdzie indziej. Trochę narozbierałeś osprzętu żeby zrobić głowicę. Sprawdź czujnik położenia wałka,wału. Mrugałeś błędy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 bledow nie ma, podmieniona cewka, czujnik polozenia walka, posprawdzane wtyczki moze jutro sie szarpne na wiazke silnika.. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 1 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 A jaki silnik zapodałeś ? Dalej na hydro czy zaworki manualnie? Kompresje może sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 taki sam, ej22, przed rozlozeniem palil elegancko :/ nie mam urzadzonka do mierzenia kompresji, ale rozrusznik kreci jak by byla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Mieliśmy kiedyś niemal identyczny przypadek i przyczyną okazały się walnięte wtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 zalozyc stary ssacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 A zębatke na wale zmieniłeś z starego motoru. Ja przy zmianie silnika u siebie EJ20 na taki sam, z takiego samego auta tylko rok starszego. Nie zwróciłem uwagi na to że, znaki dla czujnika położenia wału nie pokrywają się - mój stary motor z tym co kupiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 ten po przekladce odpalil i jezdzil wiec raczej wszystko kompatybilne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 za zaplon odpowiada czujnik na walku czy na wale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 W roznych markach bez polozenia walka auto odpali, tutaj sprawne musza byc oba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 odpalilo, ale zalozylem wg mnie zle rozrzad, tzn walki sa na znakach a wal przekrecony o 90 stopnitak jak na tym filmiku jestem pewien ze zawsze zakladalem znakami do gory, na znaki paska, tak jak w pierwszym poscie pisalem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Strzałka jest dobrze, wcięcie na kole ma być na górze i to jest znak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel_215 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 u mnie nie ma tego naciecia, specjalnie czyscilem zebatke w jego poszukiwaniach.. no ale nic, wazne ze jezdzi, chociaz na letnich troche slabo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się