Jump to content

Vehicle Dynamics Control system needs to be checked


jan111
 Share

Recommended Posts

Czy któryś z użytkowników Subaru XV ma problem z pojawiającym się co jakiś czas na wyświetlaczu komunikatem

Vehicle Dynamics Control system needs to be checked ? Byłem trzy razy w serwisie komputer pokazuje zero błędów . Zadałem pytanie do Działu technicznego zero odpowiedzi . Może macie wiedzę jak ten problem rozwiązać ? Albo może ten problem pojawił się na forach w innych krajach ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Podłącze się.

 

Czy w XV można wyłączyć kontrole trakcji?

 

Ten przycisk po lewej to wyłącza chyba tylko "zamulacza" silnika.

A co z tym przyhamowywaniem kółek przy bokach na śniegu? To ma pracować przy wyłączonym systemie?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ten wpis jest również umieszczony Pytania do Dyrekcji Vehicle Dynamics Control.... i część nawiązań odnosi się do wątków tam poruszonych .

Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz . I na to pytanie oczekuje odpowiedzi bo tylko ten kto programował komputer w XV czyli producent wie jaki sygnał powoduje pojawienie się tego komunikatu i z jakich czujników pochodzi i jak te sygnały są przez komputer analizowane. Może jest to błąd oprogramowania i komputery powinny być przeprogramowane we wszystkich XV . Dziwie się kompetencji Działu Technicznego bo uważam ze dawanie dobrych rad powołując się na wpis m_dz „jak pozostawić samochód na kilka dni w ASO Subaru” jest śmieszne . Mam zostawić moje Subaru na kilka dni i ma być testowane przez pracownika jak i gdzie ? „Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina” . m_dz możesz dąć swoją Corsa GSi na kilka dni aby ja testowali pracownicy serwisu jak jesteś tak inteligentny . Daj mi swoją Corse na kilka dni to przetestuje poprawność działania systemów trakcji na zakręcie , oblodzonym , suchym , mokrym ….itp. Jeśli jeszcze raz dostane taką radę od Działu Technicznego to na tym forum udzielę cennych rad komu do testowania dać żonę . Umówiłem się już wcześniej z serwisem ze jak pojawi się ten komunikat to przyjadę do serwisu i komputer zostanie wtedy podłączony z widocznym komunikatem na wyświetlaczu może wtedy wyskoczy błąd . Gdybym taka wskazówkę otrzymał od DT to była by kompetentna. Chciałby również zwrócić uwagę dyrekcji i DT ze jak jechałem na wakacje i zatrzymałem się w serwisie po drodze to dowiedziałem się ze jest to nowy samochód i jeszcze nie byli szkoleni z XV . Wiec mam pytanie czy już pracownicy serwisów byli szkoleni i czy sygnalizowali ten problem ? Z odpowiedzi DT wynika ze jeszcze nie byli szkoleni albo nie zgłaszali tego problemu ? Jeśli problem jest na poziomie komputera to żaden serwis tego nie rozwiąże nawet przeszkolony chyba że jest uszkodzony jakiś czujnik . Chciałbym zwrócić uwagę Dyrekcji że jak ma się problemy z laptopem to nie idzie się do „elektryka samochodowego” tylko do serwisu komputerowego .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jaki problem jest aby Importer Subaru wystąpił do producenta , twórcy oprogramowania , aby ten zbadał ten problem i udzielił wskazówek serwisowi jak ma zdiagnozować ten komunikat ?To wystąpienie jest w interesie Subaru i nnych właścicieli XV którym taki komunikat może się pojawić . Byłem w serwisie już cztery razy , bez rezultatu i ile jeszcze razy mam tracić czas ? Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów ( odsyłanie mnie do nie przeszkolonego serwisu ?– na to pytanie nie dostałem odpowiedzi ) . Tak zachowuje się każdy prawdziwy importer !!!!! Przypominają mi te odpowiedzi na forum Dyrekcji i Działu Technicznego jakąś komunistyczną firmę której wszystkie działy stosują spychotechnikę byle tylko mieć miej pracy mimo że starałem się logicznie uzasadnić dlaczego proponuje wystąpienie do producenta ( patrz moje wpisy na forum ) . Sprawę skieruje do Zarządu Subaru Import Polska a jak to nie pomoże to do Subaru ale wtedy z sugestią aby zmienić Importera . Problem zgłosiłem 13 listopada , jak do tej pory Dyrekcja złożyła mi życzenia Świąteczne , po miesiącu po interwencji , odezwał się DT z sugestia żeby MIŁOŚNIK Subaru oddał pracownikowi serwisu samochód do testowania na kilka dni . Ocenę pracy „Dyrekcji” i Działu Technicznego pozostawiam Właścicielowi Subaru Import Polska a ocenę Importera Producentowi Subaru i innym właścicielom i miłośnikom Subaru .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

@@jan111, i jak z tym błędem?

 

U mnie zaczęło się pojawiać to samo - zgłosiłem to na przeglądzie i także nie wykryli błędu - po opisaniu kiedy ten błąd wystąpił/występował, udało się go wywołać i znaleźć co go powodowało - okazało się, że był to błąd związany z kątem ustawienia skrętu kolumny kierowniczej - czy jakoś tak. Skorygowali to (zresetowali) i zobaczymy jak będzie dalej.

Edited by Andremil
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...