Jump to content

jan111

Nowy
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About jan111

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru XV

Recent Profile Visitors

215 profile views
  1. Motowizja Ikony Motoryzacji Koper . Ikona Polskiej Motoryzacji zniżyła się do poziomu prymitywnego zachowania Dyrekcji Subaru Import Polska która przez trzy miesiące nie potrafiła wysłać zapytania w sprawie błędu oprogramowania do producenta i na oficjalnej stronie Importera publicznie powtórzył ten prymitywny wpis Dyrekcji ….Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło „ . W Warszawie jest czterech przedstawicieli Subaru . Opinia na temat pracy Subaru Koper i rozwiązywania problemów właścicieli Subaru zakupionych w salonie dilerskim może każdy właściciel i użytkownik wystawić na podstawie tego wpisu . Pytanie do P. Koper . Czy ten wpis napisany dużymi literami będzie w formie dużego transparentu napisany na wiedzie czy wyjeździe do Pana serwisu ? Jak łatwo zniszczyć swój wizerunek .
  2. Subaru XV 1.6 z salonu wyciek oleju z silnika przebieg 28000 km , rdza na progu , poziom obsługi dyrekcji Z przykrością informuję że w moim lubianym i sympatycznym Subaru XV 1.6 został zauważony wyciek oleju przy przebiegu 28000 km pół roku po wygaśnięciu gwarancji . Wyciek ten zauważyłem kiedy był jeszcze na gwarancji ale myślałem że to zebrała się brudna woda po delikatnym myciu silnika gąbką . Dyrekcja Subaru Import Polska wyceniła usunięcie tego wycieku za sumę około 3 tys. PLN . W ramach aktu dobrej woli miałbym zapłacić około 1.8 tys. PLN . Problem w tym że w niezależnym serwisie Subaru naprawa zastała wyceniona dużo niżej . Nie interesuje mnie jaki „rabat” został mi udzielony tylko ile mam do zapłacenia . 1. Nie wiem dlaczego mam płacić za ewidentne brakoróbstwo niezależnie czy to zrobił źle zaprogramowany robot kładący masę uszczelniającą czy nadzór techniczny . 2. Moja gwarancja skończyła się przy stanie 26000 km a nie po 100000 km czyli koszty obsługi gwarancji importera zostały redukowane o 74% . Te „74%” to ekstra zysk ale według importera to koszy działalności . Rdza na progu odpowiedz P. Głowala Spec. d/s technicznych i szkoleń / Training & technical specialist Subaru Import Polska sp. z o.o. Reklamacja korozji została odrzucona ze względu na charakter powierzchniowy, czego nie obejmuje gwarancja. Jak pracuje dyrekcja Subaru Import Polska . Jak i jak długo rozwiązuje problemy techniczne samochodu na gwarancji i z jaką kulturą . Problem zgłosiłem Napisałem listopad 13.2012 na Forum Subaru Vehicle Dynamics Control system needs to be checked Taki komunikat pojawia się w moim XV . Byłem w serwisie już trzy razy , podłączono do komputera żadnych błędów . Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz . Napisałem luty 6, 2013 Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów Dyrekcja Subaru Import Polska Dziękuję za pouczenie. wpis Dyrekcji Luty 20, 2013 Stosowne zapytanie zostało do producenta wystosowane . Finał sprawy . W serwisie wymieniono cały moduł wyświetlacza – informacja jaką uzyskałem w serwisie - błąd oprogramowania . Na postulowane od początku wystąpienie do producenta czekałem trzy miesiące próbując logicznie wyjaśnić sens tego wystąpienia . Spotkałem się z niską wiedzą techniczną ze strony działu technicznego i dyrekcji i udowadnianiem że wystąpienie do producenta jest pozbawione podstaw i w zamian proponując dziwne diagnozy i rozwiązania "Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina”. Według dyrektora p. Tylmana nic się nie stało że 6 razy jechałem 20 km do serwisu z wyświetlonym komunikatem aby podłączono samochód do komputera . Po tych wizytach uznałem dalsze podłączanie do komputera za bezcelowe . Chciałbym również się dowiedzieć kto stoi za tym niedopuszczalnym wpisem dyrekcji ? Napisano Grudzień 29, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska Autor uległ klasycznej problematyce stresu świątecznego. Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło. Wpis ten traktuje jako ordynarne , niedopuszczalne chamstwo w stosunku do klienta . Im mniejsza wiedza tym coraz niższa kultura patrząc na diagnozowanie i próbę rozwiązania problemu przez Subaru Import Polska . Jak się nie potrafi i nie ma wiedzy i nie chce się wysłać zapytania do producenta i rozwiązać problemu to się wmawia klientowi czekającemu trzy miesiące że jest zestresowany . Skrót zgłoszenia problemu na forum . https://forum.subaru.pl/topic/58240-vehicle-dynamics-control-system-needs-to-be-checked/ Pytania do Dyrekcji Vehicle Dynamics Control system needs to be checked Napisałem Listopad 13, 2012 Taki komunikat pojawia się w moim XV . Bylem w serwisie już trzy razy , podłączono do komputera żadnych błędów . Zadąłem pytanie…… Jakie działania podjął Dział Techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz . I na to pytanie oczekuje odpowiedzi bo tylko ten kto programował komputer w XV czyli producent wie jaki sygnał powoduje pojawienie się tego komunikatu i z jakich czujników pochodzi i jak te sygnały są przez komputer analizowane. Może jest to błąd oprogramowania i komputery powinny być przeprogramowane we wszystkich XV . Dziwie się kompetencji Działu Technicznego bo uważam ze dawanie dobrych rad powołując się na wpis m_dz „jak pozostawić samochód na kilka dni w ASO Subaru” jest śmieszne . Mam zostawić moje Subaru na kilka dni i ma być testowane przez pracownika jak i gdzie ? „Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd, o których Pan wspomina” Napisano Grudzień 6, 2012 Zadałem pytanie do Działu technicznego zero odpowiedzi . Jakie działania podjął dział techniczny czy wystąpił z zapytaniem do producenta i kiedy na ten temat dostane odpowiedz ?? Dostałem ankietę na temat Subaru od GFK i na razie nie mam zamiaru jej wypełnić i odesłać . Napisano Grudzień 7, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska Przykro mi, ze jeszcze nie otrzymał Pan odpowiedzi z DT - przekazałem sprawę do działu. Napisano Grudzień 29, 2012 Dyrekcja Subaru Import Polska Autor uległ klasycznej problematyce stressu świątecznego. Mam nadzieję, że "odreagowanie" na niniejszych łamach pomogło. Napisałem Luty 6, 2013 Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów Dyrekcja Subaru Import Polska Dziękuję za pouczenie. Napisano Luty 20, 2013 Stosowne zapytanie zostało do producenta wystosowane
  3. jan111

    kontrolka poziomu oleju

    ......Na olej patrzy się tylko ze strony gdzie jest oznaczenie L F i wycięcie...... Jak się coś pisze to proponuje przeczytać najpierw Instrukcję Obsługi XV strona 11-15 . Ja zawsze patrzę na niższy poziom na bagnecie W moim przypadku są to codzienne odcinki drogi: 2x40km + w tygodniu dochodzi trasa około 2x250km z czego po mieście raczej sporadycznie. @jan111 a na jakim oleju jeździsz?, jak odbierasz auto z serwisu to zobacz czy na bagnecie masz maksymalny poziom. Tłumaczenie serwisu, że po wlaniu książkowej ilości oleju nie oznacza, że osiągniesz maksymalny poziom znaczy że ktoś kogoś oszukuje (mechanicy -> serwis / serwis -> ciebie... zostawiam to do własnych przemyśleń) Chyba od nowości był przelany olej i dlatego nie zapaliła się kontrolka Sprawdź poziom oleju silnikowego przed pierwszym przeglądem . Po drugim olej był chyba niedolany na max . Dlatego napisałem .................i wiedział bym bardziej precyzyjniej jakie jest zużycie oleju przyjmując jednoznaczne kryteria .
  4. jan111

    kontrolka poziomu oleju

    w jakiej formie robisz ten przebieg ? Trzy wyjazdy na urlop po około 1000 km reszta to miasto 6.1 km do pracy i wyjazdy w weekend na działkę 12.2 km
  5. jan111

    kontrolka poziomu oleju

    Zacząłem dokładniej przyglądać się poziomowi oleju . Dolałem oleju na maxa przejechałem 2.376 tys kilometrów dolałem około 250 ml oleju . Wychodzi około 105 ml na 1000 km . Czy to dużo proszę o wypowiedzi innych bardziej doświadczonych użytkowników subaru . Zauważam że między odbiorem samochodu a pierwszym przeglądem przy moich przebiegach rocznych 8 tys. km w ogóle nie zapaliła się kontrolka Sprawdź poziom oleju silnikowego . Potem zapaliła się ta kontrolka przed drugim przeglądem po około 7 tys . km . W lipcu mam trzeci przegląd również będę miał jakieś 8 tys km między przeglądami . Zobaczymy ? Jeśli chodzi o kontrolkę Sprawdź poziom oleju silnikowego to uważam obecnie że jest to dobre rozwiązanie bo jak wynika z badań w UK połowa samochodów jeździ z nieprawidłowym poziomem oleju . Jest to sygnał że nie zacierasz już silnik tylko sprawdz po prostu olej i dolej . U mnie pokazuje kiedy jest 1/4 do minimum . Silnik bokser jest smarowany poziomo i powinniśmy mieć większą świadomość dbania o poziom oleju . Inną sprawą jest informowanie o tym dodatkowym zabezpieczeniu użytkowników subaru przez importera . Kiedy pierwszy raz zapaliła się ta kontrolka to byłem zaskoczony i zdezorientowany i było by mniej chaotycznych reakcji użytkowników Subaru . Łatwo zasugerować się że to stan zawałowy silnika a nie tylko informacja eksploatacyjna i informacje o rzeczywistym zużyciu oleju był by bardziej wiarygodne i bliskie rzeczywistości podawane przez użytkowników bo większość przyjmuje że oznacza to min . W serwisie dowiedziałem się że często z tego powodu użytkownicy przelewają olej ponad max . Poziom oleju na bagnecie jest różny w zależności na którą stronę bagnetu się patrzy więc to również ma wpływ na ocenę zużycia oleju jeśli się porównuje różne strony i ocenia czy to jest max czy min . Czy te silniki biorą więcej oleju niż powinny ? Dla mnie ta sprawa jest nadal otwarta . Szkoda że wcześniej nie przyglądałem się temu problemowi bo miałbym bardziej wiarygodne zdanie na ten temat i wiedział bym bardziej precyzyjniej jakie jest zużycie oleju przyjmując jednoznaczne kryteria . Jakie są konsekwencje przejścia na bardziej gęstszy olej ?
  6. Niestety obejrzałem powtórkę programu Automaniak Szybkie sedany z napędem 4x4 i rozwiane zostały poprzednie wątpliwości .Ośmieszone zostało SUBARU . Jakieś dziwne kostki lodu , nierówno położone na gruncie , test urągający wiedzy technicznej i rzetelności dziennikarskiej . Mierni kierowcy-dziennikarze zasiadają za kierownicami usportowionych samochodów i porównują czasy swoich przejazdów i wyciągają wnioski na temat zawieszenia i właściwości jezdnych i terenowych . Są jakieś granice w samoocenie umiejętności i bezczelności wciskania kitu miłośnikom motoryzacji . Mam prośbę jak redaktor Maznas pojawi się na Zlocie Plejad to proszę się go zapytać dlaczego ośmieszył SUBARU w tak prymitywny sposób .
  7. Zadałem pytanie redakcji TVNTurbo . Ten komentarz ….. Jak ktoś wydaje na samochód ponad 200 tys. zł to trudno żeby go kostka lodu za 150 zł zatrzymała ..... dotyczył którego samochodu ? Brak odpowiedzi . Sprawa się wyjaśni definitywnie jak będzie można obejrzeć powtórnie odcinek na TVN player .
  8. Przepraszam zasugerowałem się wpisem Qra_633 na stronie forum TVNTurbo to chyba jest CLA 250 .
  9. Jak ktoś wydaje na samochód ponad 200 tys. zł to trudno żeby go kostka lodu za 150 zł zatrzymała . Redaktor Maznas Automaniak . Program szybkie sedany z napędem 4x4 . Subaru WRX STI , Audi S3 , Mercedes CLA 250 . Redaktor Maznas You Tube Zlot Plejad 2009 Mikołajki [10] - zakończenie (cz. 1) . Możemy zobaczyć jak wręcza dyplomy , pełna współpraca i przyjaźń i obok Prezes Subaru Import Polska . W programie Automaniak pojawia się nie wiadomo skąd wiśniowy Subaru( testowany jest niebieski) , nie wiadomo z jakim napędem , w jakimś dziwnym teście na kostkach lodu , mało rzetelnym i mało wiarygodnym i możemy usłyszeć ….. Jak ktoś wydaje na samochód ponad 200 tys. zł to trudno żeby go kostka lodu za 150 zł zatrzymała . Redaktor Maznas Automaniak . Może ktoś kto jeździ na Plejady wyjaśni mi o co chodzi ? Jakiś dziwny atak na Subaru , jakiś dziwny test który stawia pod znakiem zapytania jakiekolwiek efektywne właściwości napędu 4x4 w samochodach Subaru ? Czy to jakieś prywatne niezałatwione porachunki między Subaru Import Polska a redaktorem Maznasem ??? Link do wideo http://www.tvnturbo.pl/aktualnosci,1850,n/szybkie-sedany-z-napedem-4x4,143726.html . Czy Dyrekcja Subaru Import Polska podejmie kroki prawne o nierzetelność testu i złamanie etyki dziennikarskiej ?
  10. jan111

    kontrolka poziomu oleju

    Awaryjność Boxer Diesel Subaru Import Polska Dyrekcja SIP "Usterka" układu ostrzegającego o zbyt niskim poziomie paliwa ... to nonsens. Wystarczy zostawić samochód na noc mocniej przechylony i taki objaw może wystąpić ( opisane w instrukcji obsługi !). Po uruchomieniu silnika po pewnym czasie kontrolka sama zgaśnie, gdy poziom jest O.K. Widocznie czytanie instrukcji obsługi było poniżej godności dziennikarza ... Od 16.06.14 do dziś ten komunikat pojawił mi się dziesięć razy . Za każdym razem na płaskich terenach centralnej Polski przy stanie oleju na połowie . Przed tym terminem w tych samych warunkach jeździłem ponad rok i nigdy nie pojawił się ten komunikat włącznie z podjazdami w okolicach Zakopanego , Łysej Polany . Tak się zastanawiam w Szwajcarii to ten komunikat chyba nigdy nie gaśnie według zacytowanej informacji Dyrekcji . W VW poziom oleju jest określany w/g skomplikowanego algorytmu na podstawie szybkości przyrostu temperatury oleju . Jeśli ta kontrolka zapala się mimo prawidłowego stanu za często to przetarty jest przewód albo błąd oprogramowania . Komputer potwierdza wykonanie sprawdzenia przez zatrzymanie silnika , otwarcie drzwi i maski . Jak jest w Subaru oczekuje odpowiedzi Dyrekcji . Proszę o wystąpienie do producenta o podpowiedzi dla serwisu jaka jest przyczyna , wg mnie oprogramowanie ale może być popsuty czujnik. Po teście Auto Bild przypuszczam że Subaru przyjrzało się temu problemowi wnikliwie bo Niemiecki rynek jest bardzo ważny dla Subaru. Czy mam to pytanie skierować do Dyrekcji bo może potraktowane to będzie jako powtarzanie problemu na forum ? cd. Dopiero teraz zauważyłem , chyba błąd Dyrekcji poziomu oleju . Awaryjność Boxer Diesel Subaru Import Polska Dyrekcja SIP "Usterka" układu ostrzegającego o zbyt niskim poziomie paliwa ... to nonsens.
  11. jan111

    kontrolka poziomu oleju

    1.6 benzyna . Sprawdź poziom oleju silnikowego . Wykryto niski poziom oleju silnikowego . Taki komunikat pojawił mi się już cztery razy . Pierwszy raz w Wejcherowie kilka kilometrów po wizycie w szpitalu gdzie jest trochę podjazdów . Dolałem około 400 ml oleju bo komunikat jest jasny Wykryto niski poziom oleju silnikowego . Następnego dnia na zimnym silniku sprawdziłem stan ( w bokserze dłużej spływa olej i tylko wtedy w/g producenta powinno sprawdzać się stan ) .... przelałem jakieś 2 mm ponad max na bagnecie . Miałem w takim razie jakieś połowę stanu po przejechaniu 8 tys. kilometrów po pierwszym przeglądzie czyli spaliłem 0.5 l oleju na tym dystansie (miasto i wakacyjny wyjazd ) . Ostatni raz za Radomskiem . Na parkingu Krywań sprawdziłem poziom oleju , połowa stanu na gorącym silniku po jakieś 5 min . Mimo palącej się kontrolki jechałem dalej i bardzo długo nie chciała mi zgasnąć , dopiero blisko Łodzi ( na ciepłym oleju dłużej nie chce zgasnąć według moich obserwacji ) . Na parkingu kilkakrotnie przed ruszeniem włączałem i wyłączałem stacyjkę i za każdym razem zapalała się kontrolka mimo że na na bagnecie stan był w połowie . Popsuty czujnik ?????? Po moich doświadczeniach , mój temat forum techniczne XV Vehicle Dynamics Control system needs to be checked sprawa zakończyła się po wymianie wyświetlacza z nowym oprogramowaniem . Wszystko wskazuje że znowu błąd w oprogramowaniu ??? Od tego incydentu zacząłem sprawdzać ile bierz silnik oleju bo jest to drugi problem ( według mnie teraz po 17 tys. więcej ) . Na trasie ( rozdzielam miasto od szybkich przejazdów bo na autostradzie przy 140 km/h pali więcej ) 2 tys. kilometrów ubyło mi 1/3 stanu na bagnecie czyli 300 ml więc wychodzi 150 ml na tysiąc kilometrów ( proszę zweryfikować jeśli popełniam błąd w wyliczeniu ) . Jeśli mamy wyciągać prawidłowe wnioski i porównywać , proszę aby pomiary wykonywać na zimnym silniku , rozdzielać miasto od szybkich przejazdów i sprawdzać czy jest to fałszywy alarm i niepotrzebnie nie dolewać oleju i liczyć zużycie oleju na rzeczywistym stanie a nie odnosić do" fałszywego minimum" .
  12. Na problem niedoładowanego akumulatora zwrócił uwagę Dobi 1972 a nie m_dz więc zacznij po prostu od elementarnej prawdy . Życzę po prostu BUDUJCIE WIARYGODNOŚĆ SUBARU IMPORT POLSKA przez wiedze i kompetencje techniczną bo mam już dosyć …… Nie próbowałeś poczuć panującej tu atmosfery …. postanowiłeś nas obrazić…..
  13. „ ….lecz w zamian swój wysiłek proszę ukierunkować na udzielenie informacji….” Przede wszystkim to niech DT swój wysiłek ukierunkuje na terminy odpowiedzi i poziom wiedzy i granice kultury obsługi klienta i wiarygodności Importera . Również niech” cenzorzy” od elementarnego porządku swój wysiłek ukierunkują mocniej na bardziej terminowe odpowiedzi i dyscyplinowanie odpowiedzialnych. Cytat Dyrekcja .....Dziękuję za pouczenie....... Za co obraziła się na klienta Dyrekcja ? . To nie jest śmieszne ale żałosne czytając moje wpisy powyżej . Pozostaje postawić pytanie po co jest Dział Techniczny o niskiej wiedzy technicznej który przeprasza i nic więcej po interwencji …..Pracownicy serwisu będą wykonywać jazdy testowe, aby wywołać błąd…..iż wypowiedź m_dz jest jak najbardziej słuszna….. i Dyrekcja o mentalności obrażania się . Serwis łatwo weryfikuje rynek , jedzie się do drugiego . Dyrekcja Importera na razie jest obrażona na klienta który ma samochód na gwarancji . Publiczne przyznanie się do tego na forum internetowym jest dyskwalifikacją handlową . Dyrekcja cytat jaki znalazłem na forum Niewłaściwy akumulator „Moja wiedza na temat akumulatorów zatrzymała się na etapie Fiata 126 ( czyli ok. 30 lat temu ).” Poraża szczerość ale inteligencją ( nie chce napisać dosadniej ) . Od 13 listopada czyli po 4 miesiącach udowadniania Dyrekcji że jest mądrzejsza na „etapie Fiata 126p” od producenta Subaru wreszcie wystąpiono do niego z zapytaniem . Subaru marka Premium Dyrekcja i Dział techniczny ………………………… chyba z innej bajki . Zadzwoniłem do serwisem aby skontaktował się z Importerem , po moim powrocie z zagranicy ustalimy termin wizyty .
  14. Urabus i szczur75 dopiero jak powtórzyłem wpis po miesiącu ( najpierw zablokowany ) do Pytania do Dyrekcji to Dział Techniczny się odezwał więc rozwiązywanie problemu Vehicle Dynamics Control system needs to be checked zacznijcie od jego rozwiązania . Jak nie potraficie rozwiązać problemu to go cenzurujecie ? Kiedy wystąpicie do Subaru jak serwis ma zdjagnozować ten komunikat ??????? Jaki problem jest aby Importer Subaru wystąpił do producenta , twórcy oprogramowania , aby ten zbadał ten problem i udzielił wskazówek serwisowi jak ma zdiagnozować ten komunikat ?To wystąpienie jest w interesie Subaru i nnych właścicieli XV którym taki komunikat może się pojawić . Byłem w serwisie już cztery razy , bez rezultatu i ile jeszcze razy mam tracić czas ? Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów ( odsyłanie mnie do nie przeszkolonego serwisu ?– na to pytanie nie dostałem odpowiedzi ) . Tak zachowuje się każdy prawdziwy importer !!!!! Przypominają mi te odpowiedzi na forum Dyrekcji i Działu Technicznego jakąś komunistyczną firmę której wszystkie działy stosują spychotechnikę byle tylko mieć miej pracy mimo że starałem się logicznie uzasadnić dlaczego proponuje wystąpienie do producenta ( patrz moje wpisy na forum ) . Sprawę skieruje do Zarządu Subaru Import Polska a jak to nie pomoże to do Subaru ale wtedy z sugestią aby zmienić Importera . Problem zgłosiłem 13 listopada , jak do tej pory Dyrekcja złożyła mi życzenia Świąteczne , po miesiącu po interwencji , odezwał się DT z sugestia żeby MIŁOŚNIK Subaru oddał pracownikowi serwisu samochód do testowania na kilka dni . Ocenę pracy „Dyrekcji” i Działu Technicznego pozostawiam Właścicielowi Subaru Import Polska a ocenę Importera Producentowi Subaru i innym właścicielom i miłośnikom Subaru
  15. Jaki problem jest aby Importer Subaru wystąpił do producenta , twórcy oprogramowania , aby ten zbadał ten problem i udzielił wskazówek serwisowi jak ma zdiagnozować ten komunikat ?To wystąpienie jest w interesie Subaru i nnych właścicieli XV którym taki komunikat może się pojawić . Byłem w serwisie już cztery razy , bez rezultatu i ile jeszcze razy mam tracić czas ? Przecież jest to normalne że Dział Techniczny i Dyrekcja występują do producenta w przypadku problemów technicznych których nie jest w stanie rozwiązać serwis na poziomie testera błędów ( odsyłanie mnie do nie przeszkolonego serwisu ?– na to pytanie nie dostałem odpowiedzi ) . Tak zachowuje się każdy prawdziwy importer !!!!! Przypominają mi te odpowiedzi na forum Dyrekcji i Działu Technicznego jakąś komunistyczną firmę której wszystkie działy stosują spychotechnikę byle tylko mieć miej pracy mimo że starałem się logicznie uzasadnić dlaczego proponuje wystąpienie do producenta ( patrz moje wpisy na forum ) . Sprawę skieruje do Zarządu Subaru Import Polska a jak to nie pomoże to do Subaru ale wtedy z sugestią aby zmienić Importera . Problem zgłosiłem 13 listopada , jak do tej pory Dyrekcja złożyła mi życzenia Świąteczne , po miesiącu po interwencji , odezwał się DT z sugestia żeby MIŁOŚNIK Subaru oddał pracownikowi serwisu samochód do testowania na kilka dni . Ocenę pracy „Dyrekcji” i Działu Technicznego pozostawiam Właścicielowi Subaru Import Polska a ocenę Importera Producentowi Subaru i innym właścicielom i miłośnikom Subaru .
×
×
  • Create New...