Bergen Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 W końcu znalazłem bagnet poziomu oleju w przednim dyfrze. Czemu tak długo ? Ano uchwyt bagnetu był nie dość, że totalnie czarny od brudu, to jeszcze przykrywały go szczelnie najróżniejsze wiązki elektryczne. Oczywiście poziom oleju był pod kreską "MIN" (na ciepłym). :roll: Nie wiem jaki olej wlała poprzednia właścicielka (jej mechanik dał mi rozpiskę płynów, ale o oleju w dyfrze chyba obaj zapomnieliśmy). W garażu znalazłem butelkę syntetyka Mobil Mobilube 1 SHC 75W-90, zgodny z API GL-5. Nic jednak nie napisano na nim o mieszaniu. Więc nie wiem - dolewać, nie dolewać ? I przy okazji - szukając bagnetu, zobaczyłem, że wężyk odpowietrzający skrzynię biegów kończy się "w powietrzu" nie podpięty do niczego :shock: Tak ma być ? Nie wydaje mi się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin12.79 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 ja bym nie mieszal tylko go wymienil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 ja bym nie mieszal tylko go wymienil Wierz mi, że ja też chcę go wymienić. Ale najpierw chciałbym spokojnie przez kilka dni jeździć do pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Przedni dyfer to chyba ma wspólne smarowanie razem ze skrzynią biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Przedni dyfer to chyba ma wspólne smarowanie razem ze skrzynią biegów. Możliwe że w egzemplarzach z manualną skrzynią biegów tak jest w istocie. W Subarownikach z automatyczną skrzynią dyfer jest smarowany olejem przekładniowym a skrzynia olejem dexron (tym samym, który jest używany w układzie wspomagania kierownicy). Smarowanie olejem przekładniowym oznaczałoby powolną śmierć skrzyni automatycznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 W przednim dyfrze Legacy i Imprezy AT z reguly stosuje sie 80w90, niewielka ilosc 75w90 mozna dolac bez problemow, oleje sa mieszalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Han Skolo Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 A ja mam takie zapytanie: Mam Subaru Imprezę 1,6 z 1995r z Manualną skrzynką, Jaki mam wlać olej do Skrzyni biegów?, Czy przedni dyfer jest smarowany tymże olejem ze skrzyni?? Jaki olej wlać do Tylnego dyfra?? Ile oleju wchodzi do skrzyni, dyfra tylnego i ewentualnie przedniego?? A jak już o płynach mowa to jaki płyn Hamulcowy i jaki do wspomagania?? POMOCY potrzebuje :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtal Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 mysle ze nie ma najmniejszego problemu z dodaniem oleju 75w-90 API GL-5 napewno jest mieszalny z tym zalanym a co do pytania czy to ten sam olej co w skrzyni to tak niestety nie jest ale są niedaleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi