adaś Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 Czy takie ustawienia będą dobre? N/A - w miarę normalna jazda Przód: zbieżność: L= 0, P= 0 kąty: L= -0,38, P= -0,42 Tył: zbieżność L= -0,01, P= -0,01 kąty: L= -0,22, P= +0,09 (wartości w stopniach) Chciałem maksymalne ujemne pochylenie, ale podobno "nie da się" Wartości kątów wyrównać? czy takie różnice są dopuszczalne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiszmen9 Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Mogę Ci pomóc wrzucając wydruk z mojej zbieżności-pacjent Impreza 2.0 NA kombi Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted October 7, 2012 Share Posted October 7, 2012 Przód:zbieżność: L= 0, P= 0 kąty: L= -0,38, P= -0,42 Na seryjnym zawiasie miałem: zbieżność: 0º01' / -0º01' kąt PK: -0º27' / -0º02' Na nieseryjnym zawiasie mam: zbieżność: 0º00' / 0º00' kąt PK: -1º08' / -1º09' Tył:zbieżność L= -0,01, P= -0,01 kąty: L= -0,22, P= +0,09 Na seryjnym zawiasie miałem: zbieżność: -0º01' / 0º00' kąt PK: -0º47' / -0º39' Na nieseryjnym zawiasie mam: zbieżność: -0º01' / 0º00' kąt PK: -0º48' / -0º30' Jeżeli z tyłu nie masz śrub do regulacji kąta lub nie masz owalnych otworów w amortyzatorach, to nie można regulować kąta PK. U mnie mogę teraz ustawić grubo ponad -3º z przodu i z tyłu, ale to nie do takiej jazdy, do jakiej używam auta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now