adaś Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Czy takie ustawienia będą dobre? N/A - w miarę normalna jazda Przód: zbieżność: L= 0, P= 0 kąty: L= -0,38, P= -0,42 Tył: zbieżność L= -0,01, P= -0,01 kąty: L= -0,22, P= +0,09 (wartości w stopniach) Chciałem maksymalne ujemne pochylenie, ale podobno "nie da się" Wartości kątów wyrównać? czy takie różnice są dopuszczalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiszmen9 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Mogę Ci pomóc wrzucając wydruk z mojej zbieżności-pacjent Impreza 2.0 NA kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Przód:zbieżność: L= 0, P= 0 kąty: L= -0,38, P= -0,42 Na seryjnym zawiasie miałem: zbieżność: 0º01' / -0º01' kąt PK: -0º27' / -0º02' Na nieseryjnym zawiasie mam: zbieżność: 0º00' / 0º00' kąt PK: -1º08' / -1º09' Tył:zbieżność L= -0,01, P= -0,01 kąty: L= -0,22, P= +0,09 Na seryjnym zawiasie miałem: zbieżność: -0º01' / 0º00' kąt PK: -0º47' / -0º39' Na nieseryjnym zawiasie mam: zbieżność: -0º01' / 0º00' kąt PK: -0º48' / -0º30' Jeżeli z tyłu nie masz śrub do regulacji kąta lub nie masz owalnych otworów w amortyzatorach, to nie można regulować kąta PK. U mnie mogę teraz ustawić grubo ponad -3º z przodu i z tyłu, ale to nie do takiej jazdy, do jakiej używam auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się