Skocz do zawartości

Ustawienia geometrii


adaś

Rekomendowane odpowiedzi

Czy takie ustawienia będą dobre? N/A - w miarę normalna jazda

 

Przód:

zbieżność: L= 0, P= 0

kąty: L= -0,38, P= -0,42

 

Tył:

zbieżność L= -0,01, P= -0,01

kąty: L= -0,22, P= +0,09

 

(wartości w stopniach)

 

Chciałem maksymalne ujemne pochylenie, ale podobno "nie da się"

Wartości kątów wyrównać? czy takie różnice są dopuszczalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Przód:

zbieżność: L= 0, P= 0

kąty: L= -0,38, P= -0,42

Na seryjnym zawiasie miałem:

zbieżność: 0º01' / -0º01'

kąt PK: -0º27' / -0º02'

 

Na nieseryjnym zawiasie mam:

zbieżność: 0º00' / 0º00'

kąt PK: -1º08' / -1º09'

 

Tył:

zbieżność L= -0,01, P= -0,01

kąty: L= -0,22, P= +0,09

Na seryjnym zawiasie miałem:

zbieżność: -0º01' / 0º00'

kąt PK: -0º47' / -0º39'

 

Na nieseryjnym zawiasie mam:

zbieżność: -0º01' / 0º00'

kąt PK: -0º48' / -0º30'

 

Jeżeli z tyłu nie masz śrub do regulacji kąta lub nie masz owalnych otworów w amortyzatorach, to nie można regulować kąta PK.

 

U mnie mogę teraz ustawić grubo ponad -3º z przodu i z tyłu, ale to nie do takiej jazdy, do jakiej używam auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...