Jump to content

Ustawienia geometrii


adaś

Recommended Posts

Czy takie ustawienia będą dobre? N/A - w miarę normalna jazda

 

Przód:

zbieżność: L= 0, P= 0

kąty: L= -0,38, P= -0,42

 

Tył:

zbieżność L= -0,01, P= -0,01

kąty: L= -0,22, P= +0,09

 

(wartości w stopniach)

 

Chciałem maksymalne ujemne pochylenie, ale podobno "nie da się"

Wartości kątów wyrównać? czy takie różnice są dopuszczalne?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Przód:

zbieżność: L= 0, P= 0

kąty: L= -0,38, P= -0,42

Na seryjnym zawiasie miałem:

zbieżność: 0º01' / -0º01'

kąt PK: -0º27' / -0º02'

 

Na nieseryjnym zawiasie mam:

zbieżność: 0º00' / 0º00'

kąt PK: -1º08' / -1º09'

 

Tył:

zbieżność L= -0,01, P= -0,01

kąty: L= -0,22, P= +0,09

Na seryjnym zawiasie miałem:

zbieżność: -0º01' / 0º00'

kąt PK: -0º47' / -0º39'

 

Na nieseryjnym zawiasie mam:

zbieżność: -0º01' / 0º00'

kąt PK: -0º48' / -0º30'

 

Jeżeli z tyłu nie masz śrub do regulacji kąta lub nie masz owalnych otworów w amortyzatorach, to nie można regulować kąta PK.

 

U mnie mogę teraz ustawić grubo ponad -3º z przodu i z tyłu, ale to nie do takiej jazdy, do jakiej używam auta.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...