Jump to content

Podciągnięcie ręcznego


edek2006

Recommended Posts

Przy kołach jest regulacja i jeszcze przy dźwigni pod konsolą środkową regulujesz naciąg linki. Najlepiej jest chyba zobaczy jak wyglądają szczęki i odpowiednio wyregulować przy kołach a potem jeszcze sprawdzić naciąg linki.

 

Tylko tak żeby nie przesadzić :P

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

do regulacji linki nie potrzebujesz się za dużo męczyć, na ogół dojdziesz do niej przez wycięcie na dźwignię ręcznego

musisz odkontrować śrubę M6 i drugą podciągnąć linkę, potem zakontrować

musi pozostać trochę luzu, żeby Ci ręczny nie blokował jak jest spuszczony, bo raz - niszczy się, dwa - auto pali więcej....

jak nie dasz rady musisz wymontować środkowy tunel w części gdzie jest dźwignia ręcznego

regulacja w tarczobębnach śrubami półrzymskimi :D jest trochę bardziej kłopotliwa i wymaga już odrobiny doświadczenia

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

na ogół dojdziesz do niej przez wycięcie na dźwignię ręcznego

 

Ogólnie dosyć ciężko, ale da się :)

 

regulacja w tarczobębnach śrubami półrzymskimi :D jest trochę bardziej kłopotliwa i wymaga już odrobiny doświadczenia

 

Dokładnie :)

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej sciagnac tarczobeben i wyregulowac reczny zakladajac go na kolo i krecac. Wtedy nie ma problemu a przy okazji zobaczy sie na stan szczenek i bebna. Naciag linki w tunelu srodkowym sciagasz klapke z tylnych siedzen i juz masz linki przed oczami.

Link to comment
Share on other sites

Ej ej co ja czytam :shock: , jakie ściąganie tarczobebnow czy kłopot przy kołach :shock: , przecież tam jest gumowa zaslepka która sie wyjmuje i płaskim srobokretem reguluje ! Trwa to góra 10 minut na podnosniku :idea:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

No regulacja tyle trwa ale skad moze wiedziec jakie sa szczeki jak nie rozbieral? Lepiej popatrzec co tam jest i mozna regulowac wlasnie za pomoca srodokreta.

Przecież ta zaslepka gumowa jest specjalnie w takim miejscu aby zobaczyć np. na przeglądzie stan tylnych szczek oraz jednocześnie wyregulowac rozpierak :D i tak jest w 90% wszystkich aut ze szczekami :D

Link to comment
Share on other sites

Ej ej co ja czytam :shock: , jakie ściąganie tarczobebnow czy kłopot przy kołach :shock: , przecież tam jest gumowa zaslepka która sie wyjmuje i płaskim srobokretem reguluje ! Trwa to góra 10 minut na podnosniku :idea:

Carfit pomuk poleciał. Ręczny wczoraj naciągnąłem przy dźwigni ( jest zadowalająca poprawa ) a w weekend oblukam jeszcze tą zaślepkę. Teraz nawroty będą zupełnie inaczej wyglądały :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...