edek2006 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Witam Trochę wysoko łapie mi ręczny, gdzie najlepiej go podciągać( przy kołach, a może jest gdzieś jakiś trójnik z regulacją ) ? Dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Przy kołach jest regulacja i jeszcze przy dźwigni pod konsolą środkową regulujesz naciąg linki. Najlepiej jest chyba zobaczy jak wyglądają szczęki i odpowiednio wyregulować przy kołach a potem jeszcze sprawdzić naciąg linki. Tylko tak żeby nie przesadzić 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 do regulacji linki nie potrzebujesz się za dużo męczyć, na ogół dojdziesz do niej przez wycięcie na dźwignię ręcznego musisz odkontrować śrubę M6 i drugą podciągnąć linkę, potem zakontrować musi pozostać trochę luzu, żeby Ci ręczny nie blokował jak jest spuszczony, bo raz - niszczy się, dwa - auto pali więcej.... jak nie dasz rady musisz wymontować środkowy tunel w części gdzie jest dźwignia ręcznego regulacja w tarczobębnach śrubami półrzymskimi jest trochę bardziej kłopotliwa i wymaga już odrobiny doświadczenia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 na ogół dojdziesz do niej przez wycięcie na dźwignię ręcznego Ogólnie dosyć ciężko, ale da się regulacja w tarczobębnach śrubami półrzymskimi jest trochę bardziej kłopotliwa i wymaga już odrobiny doświadczenia Dokładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
edek2006 Posted August 30, 2012 Author Share Posted August 30, 2012 Podziękował wszystkim dobrym ludziom. Wieczorkiem zawalczę z tematem. Należne Pomuki rozdane :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 THX Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Najlepiej sciagnac tarczobeben i wyregulowac reczny zakladajac go na kolo i krecac. Wtedy nie ma problemu a przy okazji zobaczy sie na stan szczenek i bebna. Naciag linki w tunelu srodkowym sciagasz klapke z tylnych siedzen i juz masz linki przed oczami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Ej ej co ja czytam :shock: , jakie ściąganie tarczobebnow czy kłopot przy kołach :shock: , przecież tam jest gumowa zaslepka która sie wyjmuje i płaskim srobokretem reguluje ! Trwa to góra 10 minut na podnosniku 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 No regulacja tyle trwa ale skad moze wiedziec jakie sa szczeki jak nie rozbieral? Lepiej popatrzec co tam jest i mozna regulowac wlasnie za pomoca srodokreta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 No regulacja tyle trwa ale skad moze wiedziec jakie sa szczeki jak nie rozbieral? Lepiej popatrzec co tam jest i mozna regulowac wlasnie za pomoca srodokreta. Przecież ta zaslepka gumowa jest specjalnie w takim miejscu aby zobaczyć np. na przeglądzie stan tylnych szczek oraz jednocześnie wyregulowac rozpierak i tak jest w 90% wszystkich aut ze szczekami Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 No masz racje ale roznie to bywa czasem okladzina sie odklei i sa jaja... Ale to juz extremalny przypadek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Podziękował wszystkim dobrym ludziom. Wieczorkiem zawalczę z tematem.Należne Pomuki rozdane :wink: Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
edek2006 Posted August 31, 2012 Author Share Posted August 31, 2012 Ej ej co ja czytam :shock: , jakie ściąganie tarczobebnow czy kłopot przy kołach :shock: , przecież tam jest gumowa zaslepka która sie wyjmuje i płaskim srobokretem reguluje ! Trwa to góra 10 minut na podnosniku Carfit pomuk poleciał. Ręczny wczoraj naciągnąłem przy dźwigni ( jest zadowalająca poprawa ) a w weekend oblukam jeszcze tą zaślepkę. Teraz nawroty będą zupełnie inaczej wyglądały Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now