rokfor Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam. Od jakiegoś czasu nie działa mi centralny zamek w tylnich drzwiach. Dodam że oba przestały działać jednocześnie.. Czy komuś przydażyło sie coś takiego i wie jak to naprawić.? Nie wydaje mi się żeby poszły dwa siłowniki jednocześnie.. (Bezpieczniki całe oczewiście:) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Nie podałeś MY auta, więc na przykładzie IV generacji, gdzie ta userka jest dość typowa odpowiem Uszkodzeniu uległy zapewne silnikczki w zamkach, zamki są "nierozbieralne" ale jak chcesz zaoszczędzić i nie wymieniać całości to trzeba rozebrać i skleić . Silniczki padaja i nie są w stanie obracać ślimaka. i to że cały tył padł naraz też nie jest czymś dziwnym, czesto tak się dzięje. Koszt samego silniczka nie jest wygórowany ale jest trochę roboty.Jeżeli będziesz szukał całego zamka to uwaga na używki, bo mają różne wtyczki. INFO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rokfor Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 to najpierw to pozdjejmuję i zobacze co sie w środku stało zobaczę wtyczki a potem bede szukał używanych. 04r. dokładnie kombi:) dzięki wielki za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 rokfor, z używanymi siłownikami jest ciężko, ja poluję już długo i bez rezultatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rokfor Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Cos może jednak się uda Dla tego kupiłem saaba tam nie ma poroblemu z niczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 no nie ma już problemu bo saaba sprzedali chińczykom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rokfor Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Dalej pod kierwonictwem szwedów, co dalej nie zmienia postaci rzeczy że mam subaru oraz saaba i wole to drugie A subaraki ze świateł i tak nie mają czego szukac chyba ze sti 300km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Nie podałeś MY auta, więc na przykładzie IV generacji, gdzie ta userka jest dość typowa odpowiem Uszkodzeniu uległy zapewne silnikczki w zamkach, zamki są "nierozbieralne" ale jak chcesz zaoszczędzić i nie wymieniać całości to trzeba rozebrać i skleić . Silniczki padaja i nie są w stanie obracać ślimaka. i to że cały tył padł naraz też nie jest czymś dziwnym, czesto tak się dzięje. Koszt samego silniczka nie jest wygórowany ale jest trochę roboty.Jeżeli będziesz szukał całego zamka to uwaga na używki, bo mają różne wtyczki. INFO zgadzam się, mi tez już padły silniczki i wymieniałem je, pisałem też już że silniczki są takie same w zamkach-rozbieralnych- np od toyoty rav4 i można sobie podmienić w 1 zamku od ravki są 2 silniczki więc 1 zamek starcza na 2 drzwi subarakowe btw aktualnie też mi jedne drzwi nie dzałają -- 21 cze 2012, o 23:42 -- nie zmienia postaci rzeczy że mam subaru oraz saaba i wole to drugie A subaraki ze świateł i tak nie mają czego szukac chyba ze sti 300km uuuu Panie to My Ci tu o silniczkach piszemy, a Ty TU takie rzeczy wypisujesz:!: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rokfor Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 A to poszukam czegos od może toyoty rav4. Ale i tak musze zdjąc boczki żeby zobaczyć jak to wygląda? Subaru też lubię, ale obecnie nie wzbudze we mnie nic szczególnego, zwłaszcza nowe modele... Takie wszystko na jedno kopyto podobne do toyoty. Nie ma to jak stare legacy, i GT-ki A saab to saab poprostu go lubię i przyjemniej się nim jeździ, to oczewiście moja subiektywna ocena, ale przynajmniej opinia nie wyssana z palca W sensie bezawaryjności oba subaraki sprawuja się bdb wiec to czego od nich oczekuję od momentu zakupu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Czy ktoś może wkleić fotę silniczka? A najlepiej jakby komuś się chciało wysłać mi cały zepsuty zamek za małą opłatą (np ten który był dawcą). => PW Zamka Subaru jeszcze nie widziałem, ale codziennie oglądam inne;) Może uda się znaleźć innych dawców. Chyba tylko tak mogę Wam pomóc. P.S. Części zamiennych nie posiadam :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Czy ktoś może wkleić fotę silniczka? A najlepiej jakby komuś się chciało wysłać mi cały zepsuty zamek za małą opłatą (np ten który był dawcą). => PW Zamka Subaru jeszcze nie widziałem, ale codziennie oglądam inne;) Może uda się znaleźć innych dawców. Chyba tylko tak mogę Wam pomóc. P.S. Części zamiennych nie posiadam :!: Proszę bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 No i powinno być dobrze, nie chce być gołosłownym, w przyszłym tygodniu ogarnę szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Silniczki z czarnych zamków do Subaru (od angola przypuszczam) nie pasują do tych białych, przerabiałam temat :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Silniczki z czarnych zamków do Subaru (od angola przypuszczam) nie pasują do tych białych, przerabiałam temat :wink: A wlasnie_ sa dwie wersje zamkow biale jak na foto i czarne więc trzeba to najpierw ogarnac- to co ja pisze dotyczy bialych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Dobra wiadomość jest taka, że taki silniczek występuje w każdym zamku elektrycznym. Zła taka, że i tak nic z tym nie zrobimy gdyż: 1. Miejsce podpięcia styków jest inne, co nie jest dużym problemem, 2. W moich aplikacjach silniczki mają zagniatane zębatki / ślimaki więc ich podmiana jest raczej niewykonalna dla zwykłego użytkownika. Słowem niestety. Dla upartych może jakimś przypadkiem zamek z G klasy Ale nie ma pewności czy ślimak podejdzie, a pewnie taki zamek tani nie jest:] A angliku zazwyczaj są 2 silniki, jeden odpowiada za Centralny, drugi za tak zwany Double/dead lock. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Zła taka, że i tak nic z tym nie zrobimy Zbigniew, drZ temat już dawno ogarnął i napisał o tym /link w drugim poście 18 cze 2012, o 09:53 / , zamek można rozebrać, wymienić silniczek np.od Ravki i skleić obudowę. Jeżeli chodzi o całe zamki do gotowej podmianki w wersji EU to "czarne" plug and play nie podchodzą , zaś białe jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 W porządku, szukałem alternatywy dla Ravki w znanych mi konstrukcjach. Bo zapewne byłyby dużo tańsze. Ba nawet wczoraj znalazłem coś podobnego. Problem polega na tym że nie mam bladego pojęcia z jakiego to samochodu, prócz tego że amerykański General Motors Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drZ Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 W porządku, szukałem alternatywy dla Ravki w znanych mi konstrukcjach. Bo zapewne byłyby dużo tańsze. Ba nawet wczoraj znalazłem coś podobnego. Problem polega na tym że nie mam bladego pojęcia z jakiego to samochodu, prócz tego że amerykański General Motors Ja pewnosci nie mam, ale zdaje mi się ze z wiekszosci japonczykow silniczki pasuja, jeśli slimak się rozni to mozna go przelozyc z zepsutego silniczka i tyle. Ravka jest o tyle dobra ze ma 2 silniczki więc jeden zamek starcza na 2 subarakowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się