sherif Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) Panowie, teraz jest nowy, fajny model Layette Venus: do tego jest przedłużka do gruszki. Radyjko można spokojnie podłączyć w schowku, w bagażniku czy pod siedzeniem. Minusem jest tylko, że jest trochę gorsze sterowanie przyciskami niż pokrętłem, ale to pewnie kwestia przywyczajenia. Kolega takie ma i sobie chwali. Ja sprzedałem swojego porzedniego Obk z zabudową pod zapalniczką, w obecnym aucie już mi się nie chce rzeźbić i kupuje właśnie Venus Edytowane 17 Maja 2013 przez sherif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jason Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Czy mógłbyś dołączyć fotki i opis jak zdjąć tylną osłonę podłokietnika - jak dostać się do właściwego podłokietnika? Pisałem o tym na moim poście, ale widzę tutaj właściwsze miejsce:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Niestety nie posiadam fotek ani tego auta. Z tego co pamietam to pod zapalniczka chyba jest sruba. Sprawdz w serwisowce jak sie to demontuje. Aha i to dotyczy My04 w MY14 moze byc zupelnie inaczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jason Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Pytanie kierowałem do "spawalniczy" - opisywał jak się to robi w Outbacku 4 gen (09-2014) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Nie mam teraz dostępu do OBK, z tego, co pamiętam wystarczyło pociągnąć mocno do tyłu całą osłonę. robiłem instalację ponad 2 lata temu, więc mogłem coś pokręcić. W weekend postaram się zweryfikować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jason Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 ok czekam zatem na wieści:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Dziś przeprowadziłem demontaż próbny. Tylna obudowa odpina się od reszty bez najmniejszego problemu. Usiądź na tylnym siedzeniu i złap obudowę na wysokości wnęki schowka, najlepiej wkładając kciuki do wnęki. Ciągnij obudowę do tyłu. Gotowe. Masz dostęp do właściwego schowka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jason Opublikowano 4 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Dzięki za odpowiedz i fotki. Próbowałem ale bezskutecznie - prędzej coś ułamie. Czy są jakieś punkty które trzeba nacisnąć, zatrzaski lub inne? Czy poprostu ciągnąć ile sil? P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2014 Z każdej strony są chyba po 2 zatrzaski, ale nie ma do nich dostępu. U mnie wystarczy pociągnąć tylny panel i się wypina. I nie trzeba dużej siły. Może coś zmienili w międzyczasie w konstrukcji? Mój OBK jest wyprodukowany w okolicach marca 2012. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jason Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Moj jest z początku 2014. Spróbuje jutro zatem pociągnąć bardziej za boki, żeby zatrzaski puściły. Musi być jakiś sposób, żeby to zdjąć. Spróbuje płaskim śrubokrętem/nożem podważyć. ps. Nie chce mocno szarpać, żeby nie połamać. Dobrze, że jeszcze temperatura pow. 0 to plastiki nie są kruche:) Po kolejnym podejściu udało sie!! trzeba ciągnąć pod kątem ok 60st (lub raczej w górę) a ja ciągnąłem do tyłu:) Dobrze, że nic nie urwałem. Teraz mały otworek na kabel jak u Ciebie i będzie ok. Nie obawiałeś się ze serwis może mieć ale do takiej ingerencji i ew zastrzeżenia do gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Gratuluję! Co do gwarancji, to ma nadzieję, że serwis podejdzie zdrowo rozsądkowo. Tak naprawdę jedyną poważną ingerencją jest dziura w dachu. Inne modyfikacje, to kosmetyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 6 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2014 Co do samego radia to polecam mało znaną markę ROAD BLUES Apollo1. Dziś zrobiłem montaż w OBK MY07. Centralka siedzi w bagażniku a z podłokietnika wychodzi tylko gruszka ze sterowaniem. Apollo1 jako chyba jedyne radio włacza się samoczynnie po "kluczyku". WIększość radiotelefonów wymaga po podaniu zapłonu włączenia przez uzytkownika (dla mnie jest to irytujące) Niebawem w nowym temacie przedstawię relację z instalacji radia w OBK MY07. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się