Skocz do zawartości

Jason

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    OBK2014 2.0d

    Było:
    -Insignia '10 2.0d
    -Avensis '08 2.0d

Osiągnięcia Jason

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Moduł Quasar, montowany w ASO. Dokładnych danych w tej chwili nie podam, bo było to bardzo dawno temu i muszę przewalić co najmniej 2 szuflady, żeby znaleźć kwity. Quasar jest producentem - nie zajmują się sprzedażą detaliczną. Trzeba poszukać lokalnego dystrybutora - który montuje i programuje. W większości ASO Subaru Ci to zamontują, ale sporo za montaż sobie życzą jak to każde ASO
  2. Moj jest z początku 2014. Spróbuje jutro zatem pociągnąć bardziej za boki, żeby zatrzaski puściły. Musi być jakiś sposób, żeby to zdjąć. Spróbuje płaskim śrubokrętem/nożem podważyć. ps. Nie chce mocno szarpać, żeby nie połamać. Dobrze, że jeszcze temperatura pow. 0 to plastiki nie są kruche:) Po kolejnym podejściu udało sie!! trzeba ciągnąć pod kątem ok 60st (lub raczej w górę) a ja ciągnąłem do tyłu:) Dobrze, że nic nie urwałem. Teraz mały otworek na kabel jak u Ciebie i będzie ok. Nie obawiałeś się ze serwis może mieć ale do takiej ingerencji i ew zastrzeżenia do gwarancji?
  3. U mnie działa to tak, że światła przeciwmgielne świecą przez jakiś czas po wyciągnięciu kluczyków, ale tylko w sytuacji, gdy wcześniej były włączone światła zwykłe (od pozycyjnych wzwyż). Jeśli jechało się tylko ze światłami dziennymi, ta funkcja sie nie aktywuje. Nie mam opcji włączania świateł na powitanie. Ale zarówno samochód, jak i moduł, są starszymi wersjami - np. nie ma czujnika zmierzchu. Poszczególne funkcje modułu zawsze można włączać lub wyłączać w serwisie. U mnie funkcja C/L Home nie działa. W serwisie powiedzieli, że takie moduły otrzymują i takie montują. Nie modyfikują nic w warsztacie. Pojadę do przedstawiciela dystrybutora Quasar, żeby mi ten moduł przeprogramowali tak, żeby C/L H działało najlepiej za przy użyciu xenonów mijania. Jak masz pokrętło od świateł w poz. 0 i załączony silnik to DRL30% świecą? U mnie tak i mi się to nie podoba, bo czasem dobrze wyłączyć. Serwis odpowiedział j/w - moduły otrzymują i nic w nich nie modyfikują Ja mój montowałem u Aso Dukiewicz - koszt 800zł z montażem. Jak masz auto po gwarancji warto tego modułu Quasar CLM2-can poszukać w necie można kupić za ok 300zł + montaż ok.100zł. Efekt dzienne na długich jest fajny - polecam, sporo fotek w necie można znaleźć.
  4. Dzięki za odpowiedz i fotki. Próbowałem ale bezskutecznie - prędzej coś ułamie. Czy są jakieś punkty które trzeba nacisnąć, zatrzaski lub inne? Czy poprostu ciągnąć ile sil? P
  5. Witajcie, po przeczytaniu postów założyłem do Outbacka MY2014 w ASO moduł Quasar CLM02-CAN, oto funkcjonalność: 1. Światła dzienne DRL - na długich świecą na ok 30% (będę to nazywał DRL30%). Oświetlenie wskaźników i tyłu jak dla poz. 0, a.Po przekręceniu kluczyka (zapłon) włączają się w poz. 0. b.Dla pozycji AUTO załączają się DRL30% lub mijania, zależny czy jest dzień czy noc ponieważ jest brany pod uwagę czujnik zmierzchu wbudowany w aucie. c.poz. "postojówki" - świecą tylko postojowe d.poz. mijania - świecą mijania Ktoś pytał czy można zrobić to n mijania xenon. Otóż nie bo dla xenonów nie można regulować napięcia - musi być 12v. Aha - spryskiwacz nie działa podczas świecenie DRL30%, ponieważ spryskiwacz xenonów działa tylko jak świecą mijania xenony. Moje pytanie czy macie tak, że dla poz. 0 nic nie świeci? Dopiero w poz. AUTO zaczynają działać DRL30% lub mijania (zależny od zmierzchu)? Wolałbym taka opcję, ponieważ obecnie świateł nie mogę wyłączyć... A przydało by się np. na postoju w nocy. Ew. czy DRL30% się wyłączają jak ręczny się wciśnie? 2. Doświetlenie/oświetlenie zakrętów Złącza się gdy: a. skręt kierownicą pow. ca20st, nie trzeba kierunku włączać oraz b. są załączone światła mijania, więc w dzień nie świecą 3.Oświetlenie drogi do domu C/L H U mnie nie działa to w ogóle. Stąd mojej pytanie czy działa u Was wg. Schematu: a. Otwieram zamek pilotem -> załączają sie DRL30%, długie100%, lub mijania xenon? (najbardziej preferowany jest xenon, bo ładnie wygląda) - aż się drzwi nie otworzy? b. Wyłączam zapłon i mam załączone mijania i te świecą ok 30sek? Czy u kogoś ta opcja działa? Czy mój ASO tego nie aktywował? 4. Czujniki parkowania Nie wypowiem się, bo nie mam czujników:) Pozdrawiam
  6. Pytanie kierowałem do "spawalniczy" - opisywał jak się to robi w Outbacku 4 gen (09-2014)
  7. Czy mógłbyś dołączyć fotki i opis jak zdjąć tylną osłonę podłokietnika - jak dostać się do właściwego podłokietnika? Pisałem o tym na moim poście, ale widzę tutaj właściwsze miejsce:)
  8. Próbowałem bezskutecznie zdemontować " tylną osłonę podłokietnika" Czy ten element widoczny na zdjęciu należy pociągnąć do tyłu? Widzę, że to najprostsza metoda zasilenia telefonu o o którym pisałem wcześniej. Chciałbym przy okazji z tyłu podłokietnika zamontować gniazdo zapalniczki dla pasażerów z tyłu (wykonać otwór i zamontować dokupione gniazdo zapalniczki). Jakie są doświadczenia przy świadczeniach gwarancyjnych w takich przypadkach jeśli chodzi o taką przeróbkę? W instalację elektryczną wpinał się nie będę - chce wpiąć tylko do gniazda, żeby serwis nie miał nic przeciwko:)
  9. Jason

    Wyłącznik ABS

    Spróbuj najpierw wyjąć bezpiecznik ABS i zobaczysz czy efekty są zadowalające Ciebie:D. A później wg. postu Giechu oczywiście:)
  10. Raczej nie pomogę ale jestem zainteresowany tematem i zastosowaniem do obk2014 - lusterko wewnętrzne i zewnętrze.
  11. Jason

    Wyłącznik ABS

    Sprawdź, czy jest bezpiecznik od ABS. Jeśli jest możesz go wypiąć i spróbować co będzie. Układ hamulcowy sam w sobie powinien działać bez elektroniki, wtedy wystarczy dołożyć dodatkowy włącznik w tym obwodzie. Jeśli nie ma trzeba pokombinować. Powodzenia.
  12. Tak dokładnie chce przeciągnąć bliżej kierownicy kabelek ze złączem micro usb, pod plastikami, zeby go nie było widać bo tego nie lubie:) Telefon w moim przypadku dobrze jak jest widocznym miejscu wiec w stabilnie w uchwycie w zakresie wzroku (można wybrać numer, maila przeczytać). Rozmowa naturalnie przez BT wbudowany. Do uchytu doprowadzone ładowanie - wystarczy wpiąć wtyk. Miałem tak w poprzednim aucie - zestaw własnie Tomtom 3 w 1 (uchwyt do szyby solidny, mocny + zestaw BT wbudowany + ładowanie telefonu. Swoją drogą polecam, używałem ok 2 lat, teraz kolega używa za całość dałem ok 300zł). A wiec jak by ktoś miał pomysł jak doprowadzić kabelek pod plastkiami/tapicerką, a najważniejsze jak wydobyć go spod podłokietnika (gdzie jest 12V) proszę o info:)
  13. Porównanie skrzyni bezstopniowej CVT Lineartronic do dwusprzegłowej DSG jeżeli chodzi o szybkość zawsze będzie na korzyść DSG. Jednak CVT ma inne zalety.
  14. Witam Wszystkich, jestem nowym Użytkownikiem. Potrzebuje zdemontować podłokietnik w Outbacku 2014, żeby doprowadzić zasilnie kabelkiem USB do ładowania telefonu bliżej kierownicy (nie lubię jak przewody sterczą). Czy ktoś ma doświadczenie jak zdemontować, lub spotkał się w internecie z manualem demontażu? Swoją drogą długo szukałem odpowiedniego miejsca i uchwytu na telefon. Znalazłem uchwyt na kratkę wentylacyjną Tomtom (uchwyt solidny, ale samo mocowanie do kratki na zatrzask jest z góry skazane na wypadnie. Tanio kosztował 29zł więc kupiłem na próbę). Możecie uchwyt sprawdzony polecić? Oglądałem firmy brodit, ale do tego modelu jest montaż tylko na słupku szyby lub na tunelu - oba mi nie pasują
×
×
  • Dodaj nową pozycję...