legacy97 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Witam wszystkich kolegów posiadam Subaru Legacy 97r. 2.0l 4x4 Mam do was nietypowe pytanie bo z tym problemem zmagam się już od dłuższego czasu i ciągle mechanicy naciągają mnie na nowe części a problem nie znika. Sytuacja ma miejsce takie że podczas jazdy przy pełnym skręcie w prawo czy w lewo mam duże uderzenia drgające na kierownicy podczas jazdy po terenie. Wymienione już zostały tuleje wahacza, drążki kierownicze, końcówki drążków , i dalej problem wo gule nie znikł. Co okazało się że wszystkie części które wymieniłem były jeszcze w stanie dobrym i nie potrzebowały wymiany co mnie tylko to zdenerwowało. Nie ma luzów na kierownicy więc mechanik wykluczył że to kolumna kierownicza ale uderzenia są tak dziwne że odczuwa się na kierownicy jak by sprężyna wibrowała podczas każdej wjazdy na dziurę. Ale sprężyna jest ok jeszcze kazali mi sprawdzić łożysko amortyzator ale nie wiem czy to jest wymienne jako osobna część czy trzeba cały amortyzator wymienić bo co za tym idzie kolejne koszta a nie wiadomo czy problem znowu zniknie. Przeguby też są dobre z tego co mi mówiono. Czy może ktoś miał podobny problem ? czy jesteście może wstanie pomóc mi odnaleźć problem który staje się z każdym dniem bardziej denerwujący i szukanie na macanego przez mechaników sprawi że mi portfel szczupleje bardzo szybko. z góry dziękuję za jaką kol wiek sugestie pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Twoje problemy wydaje sie dotyczyc wiskozy. Poszukaj tu na forum watkow w tym temacie - jest ich mnostwo. Problem znany dosc dobrze. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepka Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Oj mnie tez wiskozą to pachnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy97 Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 A czy koledzy mogą mi wytłumaczyć co to jest ta Wiskoza i gdzie ją szukać jestem zielony w mechanice i wolał bym mieć pewność że mechanik kolejny który weźmie się za szukanie tej przyczyny będzie wiedział co to jest ta Wiskoza. super dziękuję już mam jakiś ślad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Generalna zasada dzialania: http://pl.wikipedia.org/wiki/Sprz%C4%99 ... iskotyczne. A co do naprawy radzilbym udac sie do mechanika co zna sie na Subaru. Kazdy inny bedzie sie "uczyl" na twoim aucie, a tego raczej bys nie chcial. Napisz na forum skad jestes i mysle, ze dobrzy koledzy forumowicze zarekomenduja warsztat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy97 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Tylko mam takie pytanie czy aby na pewno ja mam takie sprzęgło w moim modelu bo z tego co mi mechanik powiedział nie mam takiego sprzędła :/ ja ma model Legacy 97r 2.0l 4x4 116km i teraz nie wiem kto tu mówi prawdę. Jestem z Jeleniej Góry i mechaników do subaru nie polecam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 czy aby na pewno ja mam takie sprzęgło Jeśli masz skrzynię manualną to tak. z tego co mi mechanik powiedział nie mam takiego sprzędła :/ Jeśli masz skrzynię manualną to zmień mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy97 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Czy może znacie koszty wymiany takiego sprzęgła albo co tam trzeba wymienić ? i co się bardziej opłaca wymiana danej części czy lepiej wymienić cały most ? czy ktoś już to wymieniał i jakie koszta poniósł ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Jeden z aktualnych tematów na ten temat: viewtopic.php?f=21&t=154082&view=unread#unread Inne znajdziesz pod hasłem wiskoza w opcji szukaj. Są tam proste sposoby by sprawdzić czy to ten problem czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Czy może znacie koszty wymiany takiego sprzęgła albo co tam trzeba wymienić ? i co się bardziej opłaca wymiana danej części czy lepiej wymienić cały most ? Wiskoza jest w skrzyni biegów Wymiana mostu nic nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legacy97 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Dziękuję za pomoc, choć nie ukrywam że wymiana tej wiskozy jest strasznie kosztowna i wolał bym żeby ta diagnoza była pewna w 100% a nie okazało się że po wymianie dalej stukanie nie zniknie... Czy może wiecie ile oleju jest w skrzyni i jaki olej polecacie do modelu legacy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się