Skocz do zawartości

legacy97

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Legacy

Osiągnięcia legacy97

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za pomoc, choć nie ukrywam że wymiana tej wiskozy jest strasznie kosztowna i wolał bym żeby ta diagnoza była pewna w 100% a nie okazało się że po wymianie dalej stukanie nie zniknie... Czy może wiecie ile oleju jest w skrzyni i jaki olej polecacie do modelu legacy ?
  2. Czy może znacie koszty wymiany takiego sprzęgła albo co tam trzeba wymienić ? i co się bardziej opłaca wymiana danej części czy lepiej wymienić cały most ? czy ktoś już to wymieniał i jakie koszta poniósł ??
  3. Tylko mam takie pytanie czy aby na pewno ja mam takie sprzęgło w moim modelu bo z tego co mi mechanik powiedział nie mam takiego sprzędła :/ ja ma model Legacy 97r 2.0l 4x4 116km i teraz nie wiem kto tu mówi prawdę. Jestem z Jeleniej Góry i mechaników do subaru nie polecam....
  4. A czy koledzy mogą mi wytłumaczyć co to jest ta Wiskoza i gdzie ją szukać jestem zielony w mechanice i wolał bym mieć pewność że mechanik kolejny który weźmie się za szukanie tej przyczyny będzie wiedział co to jest ta Wiskoza. super dziękuję już mam jakiś ślad
  5. legacy97

    Problemy z zawieszeniem

    Witam wszystkich kolegów posiadam Subaru Legacy 97r. 2.0l 4x4 Mam do was nietypowe pytanie bo z tym problemem zmagam się już od dłuższego czasu i ciągle mechanicy naciągają mnie na nowe części a problem nie znika. Sytuacja ma miejsce takie że podczas jazdy przy pełnym skręcie w prawo czy w lewo mam duże uderzenia drgające na kierownicy podczas jazdy po terenie. Wymienione już zostały tuleje wahacza, drążki kierownicze, końcówki drążków , i dalej problem wo gule nie znikł. Co okazało się że wszystkie części które wymieniłem były jeszcze w stanie dobrym i nie potrzebowały wymiany co mnie tylko to zdenerwowało. Nie ma luzów na kierownicy więc mechanik wykluczył że to kolumna kierownicza ale uderzenia są tak dziwne że odczuwa się na kierownicy jak by sprężyna wibrowała podczas każdej wjazdy na dziurę. Ale sprężyna jest ok jeszcze kazali mi sprawdzić łożysko amortyzator ale nie wiem czy to jest wymienne jako osobna część czy trzeba cały amortyzator wymienić bo co za tym idzie kolejne koszta a nie wiadomo czy problem znowu zniknie. Przeguby też są dobre z tego co mi mówiono. Czy może ktoś miał podobny problem ? czy jesteście może wstanie pomóc mi odnaleźć problem który staje się z każdym dniem bardziej denerwujący i szukanie na macanego przez mechaników sprawi że mi portfel szczupleje bardzo szybko. z góry dziękuję za jaką kol wiek sugestie pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...