rutra80 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Mam przejechane 109kkm, coś mi się ubzdurało że olej był wymieniany przy 97kkm no ale dzisiaj sprawdziłem i okazało się że przy 91kkm, krótko mówiąc przejechane na nim jest prawie 20kkm i się teraz martwię czy taki przebieg bardzo mógł dać w kość temu silnikowi? Olej to Total Quartz 7000 10W40. Średnie spalanie mam niewiele ponad 9l więc chyba nie można powiedzieć żebym go strasznie piłował... Na następnej wymianie przy 120kkm mam zamiar przy okazji większego przeglądu u Carfita zrobić płukankę i zalać pełny syntetyk Motul 5W30 albo i 0W20. Chociaż z drugiej strony silnik pięknie chodzi i się trzyma na tym Totalu a "if it works, don't f*ck with it"... Na aktualną wymianę kupiłem filtr Filter Master FMO1608 - będzie OK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 1. Jest duży wątek olejowy - tam trzeba było to napisać 8) 2. To co planujesz przy 120kkm trzeba było zrobić teraz... :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 ssak, i nie pałowany, życia mu nie przedłużyłeś, ale i chyba nie skróciłeś za dużo , śpij spokojnie.... nie wlewałbym pełnego syntetyku, za dobrze płucze i może Ci motor powiedzieć PAPA.... lej, to co do tej pory, najwyżej możesz wypłukać, ale i tak najlepszy efekt daje odkręcenie miski olejowej i wypłukanie nitrem.... tam zbiera się największy syf w motorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Chociaż z drugiej strony silnik pięknie chodzi i się trzyma na tym Totalu a "if it works, don't f*ck with it"... Dzisiaj "it works" na każdym markowym oleju we właściwej klasie. Ważne jest też "how long". Panuje ogólna opinia, że oleje typu Motul czy Midland są lepsze od masówki wielkich korporacji naftowych (i Castrola ). Podzielam tą opinię. Mam dowody i "świadectwa" 8) innych osób, w tym mechaników od sprzętów wyczynowych. A Total to mi się akurat bardzo źle kojarzy, ale nie będę robił czrnego PR :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ja jednak obstaję przy opcji płukanka + syntetyk :wink: Wlej jakiś dobry 5W30 (np. CFS) i będziesz jeszcze długo się cieszył wolnym ssakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Proponuję, aby moderatorzy przenieśli te posty do wątku olejowego, bo inczej dostaniemy rozdwojenia jaźni... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 sebachon, albo po prostu zamknąć ten wątek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się