Skocz do zawartości

Upgrade tylnego zacisku - GT na WRX


Christiano

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie zabieram się za zmianę zacisku tylnego w GT (MY97) na dwutłoczek z WRX - mam już to co potrzeba (zaciski + adaptery)> teraz chcę kupić tarcze wentylowane (obecnie mam "pełne" 266mmx10mm, bęben 170mm) i nie mam pewności jakie powinienem kupić (chodzi o ich średnicę zewnętrzną) 290mm ? Z góry dzięki za ewentualne podwpowiedzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zabieram się za zmianę zacisku tylnego w GT (MY97) na dwutłoczek z WRX - mam już to co potrzeba (zaciski + adaptery)> teraz chcę kupić tarcze wentylowane (obecnie mam "pełne" 266mmx10mm, bęben 170mm) i nie mam pewności jakie powinienem kupić (chodzi o ich średnicę zewnętrzną) 290mm ? Z góry dzięki za ewentualne podwpowiedzi :D

masz kupic tarcze od new-age WRX (01-07), 290x18mm, reczny - 170mm

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zabieram się za zmianę zacisku tylnego w GT (MY97) na dwutłoczek z WRX - mam już to co potrzeba (zaciski + adaptery)> teraz chcę kupić tarcze wentylowane (obecnie mam "pełne" 266mmx10mm, bęben 170mm) i nie mam pewności jakie powinienem kupić (chodzi o ich średnicę zewnętrzną) 290mm ? Z góry dzięki za ewentualne podwpowiedzi :D

masz kupic tarcze od new-age WRX (01-07), 290x18mm, reczny - 170mm

 

 

THX :-)

 

P.S.

 

Ale chyba nie muszę zmieniać tarcz kotwicznych lub całej zwrotnicy w tym przypadku ? Wystarczy sam adapter pod zacisk WRX ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomuka :)

 

Ale chyba nie muszę zmieniać tarcz kotwicznych lub całej zwrotnicy w tym przypadku ?

nie musisz... moglbys je wymienic, wtedy nie potrzebowalbys adapterow (w swoim bylym GT wybralem taka opcje)

 

Wystarczy sam adapter pod zacisk WRX ?

skoro masz juz adaptery, to tedy droga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomuka :)

 

Ale chyba nie muszę zmieniać tarcz kotwicznych lub całej zwrotnicy w tym przypadku ?

nie musisz... moglbys je wymienic, wtedy nie potrzebowalbys adapterow (w swoim bylym GT wybralem taka opcje)

 

Wystarczy sam adapter pod zacisk WRX ?

skoro masz juz adaptery, to tedy droga :)

 

dzięki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hello Christiano,

 

właśnie zabieram się za taki upgrade swojej śnieżynki. Napisz jak przebiegł twój upgrade, jakieś zonki były? jak teraz hamuje auto? masz wyłączony ABS? jeżeli tak to jak bardzo da się zawijać dupskio hamulcem w porównaniu do poprzedniego jednotłoczka?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...