Dave_ Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Od niedawna zauważyłem, że słychać pewne stuki z przodu auta podczas jazdy. Stuki słychać najgłośniej podczas pokonywania dziurawych zakrętów, są to pojedyncze stuki przy pokonywaniu nierówności. Kilka dni temu byłem na kanale i sprawdzałem luzy. Zawieszenie ma się dobrze, lekki (około 1mm) luz na drążku stabilizacyjnym ale to tuleje do wymiany, więc wybiorę chyba tym razem polimerowe. Zauważyłem dziwny luz na półosiach przednich, otóż nie wiem jak inni mają w swoich autach, ale u mnie szarpiąc w poziomie luz jest minimalny, raczej niewyczuwalny (prawidłowy jaki znam z innych aut), zaś w pionie troszkę podczas szarpania zamarłem bo chodzi na jakieś 0,5cm do góry prawy jak i lewy. Ten sam luz zauważyłem w tylnym moście! Czy to normalne!? Jeszcze zastanawiam się czy inni też tak mają że przy szybszej zmianie biegów (w momencie gdy puszczam szybko sprzęgło i dodaję gazu, przy płynnym operowaniu pedałami nie występuje), słychać głuche uderzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Co do głuchego uderzania podczas dynamicznej zmiany biegów :arrow: warto sprawdzić stan krzyzaka wału napędowego . Jezeli wystepuja luzy w gniezdzie to bedzie przy redukcji dobijac . Odnosnie stóków w przednim zawieszeniu :arrow: można by sprawdzic stan przegóbów zewnetrzynch. Przy pełnych skretach kierownica podczas jazdy lubia terkotac badz stukac . W obu przypadkach wymiana czesci nowe problem rozwiazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dave_ Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Brałem pod uwagę krzyżak, zostawię go na koniec. Odnośnie tych wielkich luzów pionowych półosi przy samej skrzyni, czy to normalne? Czy inni też tak mają?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witaj!W przodzie często lubi stukać przekładnia i właśnie przy skręconych kołach podczas jazdy po nierównym.A jeżeli chodzi o głuchy stuk przy szybkim puszczeniu sprzęgła to sprawdż czy nie masz zbyt dużego luzu w tylnym moście. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Miałem legacy III. Skoro zawieszenie jest ciasne to stawiam na przekładnie. W subaru lubią stukać przekładnie i też miałem taka co stuka. Spróbuj zobaczyć czy jest luz na listwie. Można go regulować ale trzeba uważać, żeby nie skręcić za mocno (chyba, ze mocno do testów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się