Skocz do zawartości

check engine a spalanie


Gates

Rekomendowane odpowiedzi

Jak rozumiem P0340 i P1544? Zawsze występują w parze?

 

Samo P0340 IMHO nie powinno wpływać na spalanie, choć zależy czym jest spowodowane - jeśli nie jest spowodowane niczym wielkim (WRX-y podobno często miewają tą przypadłość przy "odbijaniu się" od ogranicznika obrotów), to wpływać na nic nie powinno. Jeśli natomiast spowodowane jest czymś grubszym - to już pewnie wpływ na spalanie mieć może.

 

Natomiast w przypadku P1544 występującego razem z P0340 każą ten P0340 zdiagnozować (i nie zajmować się na razie P1544 ;-))

 

Jakie masz EGT odczytane z ECU? Masz do tego jakiś zegar, poza fabrycznym czujnikiem?

 

 

Nigdy nie słyszałem o safe mode, który nie wpływa na osiągi. Auto jeździ ok, bez spadku dynamiki?

 

 

PS. Uwaga - z serwisem Subaru nie mam nic wspólnego, poza byciem klientem od czasu do czasu. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podlaczylem sie pod komputer i pokazalo mi dwa bledy. Wyczyscilem czujnik walka, sprawdzilem sonde i bledy zniknely. Nie pokazuja sie razem, Czasami zapali sie jeden, czasami drugi a czasami oba. Temp spalin zapala sie chyba zawsze po wkreceniu auta na czerwone pole, ale czasami zapali sie przy spokojnej jezdzie. Polozenie walka, roznie bardzo. Czasami po odpaleniu, czasami podczas jazdy.

 

Wplyw na jazde niestety ma, auto z bledami dziwnie ciagnie tzn po dodaniu gazu nie przyspiesza rowno tylko lekko szarpie i jest nieco slabsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...