Gazyyy Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Witam, nabylem samochod z uszkodzonym silnikiem tj ej205 2004 , okazalo sie ze do silnika dostala sie woda z chlodnicy i wszystko zamarzło, stad moje pytanie: rozebrac i kupic graty do srodka ? czy moze wymienic silnik na jakis inny uzywany ? zastanawiam sie czy nie pordzewiał w środku, w przyszłym tygodniu silnik bedzie rozebrany i bede mogl wiecej cos powiedziec na ten temat. Zastanawialem sie czy pasuje silnik od GT/WRX ze starszych lat ? pozdro i licze na odpowiedz bardziej ogarnietych niz ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Wg mnie lepiej dobrze wyremontować silnik, który masz (oczywiście jeśli będzie się kwalifikował do remontu) niż kupować używkę, gdzie nie masz pewności czy zrobi jeszcze sto tysięcy czy sto kilometrów. Silniki ze starszych GT mogą nie pasować. 99 w górę powinny pasować (mówimy tutaj o słupku silnika). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Remontuj - w razie potrzeby na gratach z new age wrx. Ale przede wszystkim inspekcja i lista tego, co zniszczone. O ile oczywiscie blok nie jest popekany od mrozu/wody itp. W takim przypadku w miare mozliwosci szukalbym chyba bloku od sti. No ale kwestia jeszcze co z glowicami itp. Bez inspekcji ciezko troche planowac prawde mowiac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazyyy Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 właśnie takim miałem plan żeby remontować, ale to się wszystko okaże jak rozbiorę silnik i będzie widać czy blok i glowica są całe, poniżej kilka fotek, bo nie pokazywałem jeszcze, od razu mówię że felgi out jakby ktoś chciał http://imageshack.us/photo/my-images/844/img1362e.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/96/img1364kf.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/651/img1365ap.jpg/ -- Pt lut 10, 2012 10:31 pm -- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 na dzień dobry zalej naftą, przepłucz, jeszcze raz, przedmuchaj, zalej tanim olejem, spróbuj odpalić, nic nie ryzykujesz... rozbiórka to uszczelki, robota itd....i zawsze możesz ją zrobić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 jak stal dlugoz woda w cylindrach to moga sie wzery zrobic na gladzi i juz jest maly problem co do bloku to sti chyba ma taki sam blok co wrx ( chyba , gdzies na forum ktos to pisal ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 co do bloku to sti chyba ma taki sam blok co wrx ( chyba , gdzies na forum ktos to pisal ) Ale chyba w 2.5l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 co do bloku to sti chyba ma taki sam blok co wrx ( chyba , gdzies na forum ktos to pisal ) Ale chyba w 2.5l mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ja bym to najpierw rozebrał i zrobił rewizję, skoro nabyłeś go uszkodzonego to pewnie brałeś pod uwagę że i tak Cię to nie ominie Co do remontu to zależy od tego jakie masz fundusze, można zrobić na używanych częściach, nowych, kutych - do wyboru do koloru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazyyy Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ja bym to najpierw rozebrał i zrobił rewizję, skoro nabyłeś go uszkodzonego to pewnie brałeś pod uwagę że i tak Cię to nie ominie Co do remontu to zależy od tego jakie masz fundusze, można zrobić na używanych częściach, nowych, kutych - do wyboru do koloru. takiego kupowałem "problem z silnikiem/uszkodzony" także nie widzę zdziwień, silnik będzie rozebrany w przyszłym tygodniu bo aktualnie brak czasu. a jeśli blok będzie cały i głowice, to pewnie kucina zagości, podejrzewam ze w 5-7k sie załapię. bo używane to może być to samo, a nowe cenownowo sa prawie jak kute, chyba że się myle jak to jest cenowo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 pewnie kucina zagości, podejrzewam ze w 5-7k sie załapię. ja tam mało wiem, nie obrażaj się... ale wg mnie to za 5-7k to możesz sobie wykuć jedynie gałkę zmiany biegów.. :shock: kucizna to chyba lekko 20-30k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazyyy Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 pewnie kucina zagości, podejrzewam ze w 5-7k sie załapię. ja tam mało wiem, nie obrażaj się... ale wg mnie to za 5-7k to możesz sobie wykuć jedynie gałkę zmiany biegów.. :shock: kucizna to chyba lekko 20-30k tłoki + korbowody + szpilki 3,5 tys zł + montaż 2k + remap 1,5k a co Ty chcesz za te 30k robic ? ;D nowy samochod ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 łoki + korbowody + szpilki 3,5 tys zł Interesujace... a gdzie takie ceny maja? Pomijam cala mase innych kosztow - panewki, uszczelki i pewnie cala masa innych duperelek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 tłoki + korbowody + szpilki 3,5 tys zł + montaż 2k + remap 1,5k też kiedyś myślałem ze można zakuć gieteka za mniej niż 10k... ahh.. młody i głupi wtedy byłem ....ale może nadal jestem głupi więc zapytaj mądrzejszych ode mnie np carfit-a, xbike-a albo osoby które mają zakute silniki sporo ich jest na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazyyy Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 łoki + korbowody + szpilki 3,5 tys zł Interesujace... a gdzie takie ceny maja? Pomijam cala mase innych kosztow - panewki, uszczelki i pewnie cala masa innych duperelek. tłoki CP, korby Eagle ( 2800 ) ARP ( 550 ) Uszczelki kpl (450) wyżej masz odpowiedź trzeba tylko głową ruszyć -- Pn lut 13, 2012 9:20 pm -- tłoki + korbowody + szpilki 3,5 tys zł + montaż 2k + remap 1,5k też kiedyś myślałem ze można zakuć gieteka za mniej niż 10k... ahh.. młody i głupi wtedy byłem ....ale może nadal jestem głupi więc zapytaj mądrzejszych ode mnie np carfit-a, xbike-a albo osoby które mają zakute silniki sporo ich jest na forum to nie GT tylko WRX, znajomość modeli ? może tak samo jak cen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 okazalo sie ze do silnika dostala sie woda z chlodnicy i wszystko zamarzło Sama się tam nie dostała, warto poszukać przyczyny. Miałem podobną sytuację w innym aucie ale w czasie jazdy -> pękła tuleja cylindra i zimna woda z chłodnicy wlała się na tłoki, tłok spuchł, wielkie bum i auto stoi. Blok stalowy nie do ruszenia na szczęście i skończyło się na 800 PLN wymianie tłoka. Płyn w chłodnicy nie zamarza więc raczej nie rdzewieje. Ale mogę się mylić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 tłoki CP, korby Eagle ( 2800 ) ARP ( 550 ) Uszczelki kpl (450)wyżej masz odpowiedź trzeba tylko głową ruszyć Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 ARP ( 550 ) Uszczelki kpl (450) jak możesz daj mi namiary może być na PW na części w TEJ cenie, może kupię do mojego gt rozumiem że uszczelki to kpl, pod dekle, głowice, świece itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 ARP ( 550 ) Uszczelki kpl (450) jak możesz daj mi namiary może być na PW na części w TEJ cenie, może kupię do mojego gt rozumiem że uszczelki to kpl, pod dekle, głowice, świece itp? Daj spokoj - niech robi po swojemu Pomijam juz bezsens tej kucizny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazyyy Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 ARP ( 550 ) Uszczelki kpl (450) jak możesz daj mi namiary może być na PW na części w TEJ cenie, może kupię do mojego gt rozumiem że uszczelki to kpl, pod dekle, głowice, świece itp? tak zgadza się kpl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Daj spokoj - niech robi po swojemu ok Gazyyy napisał(a):tłoki CP, korby Eagle ( 2800 ) ARP ( 550 ) Uszczelki kpl (450) wyżej masz odpowiedź trzeba tylko głową ruszyć Powodzenia hahah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Gazyyy, "kucizna" prócz frapującej i elektryzującej wymowie tego słowa,ma jakby zupełnie inne zdania niż tylko i wyłącznie tzw."zakucie". Zapytaj mechanika który będzie to składał i pasował,dodając do czego ma służyć auto. Tak czy inaczej powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 "kucizna" prócz frapującej i elektryzującej wymowie tego słowa A ile punktow szacunu na dzielni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 AMI, karolwa, spokój proszę. Kolega Gazyyy, nie chce słuchać - nie musi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Nie wiem co sie czepiacie, za tyle to mi Edwin silnik zakuje... ...w Astrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się