Skocz do zawartości

PROBLEM Z SILNIKIEM EJ205 2004 FOTY!!!!!!!!!!!!


Gazyyy

Rekomendowane odpowiedzi

komplet OEM uszczelek do silnika po 450 PLN. Ilosc ....moze byc cala ciezarowka.

 

a niedawno rozmawialiśmy na temat uszczelek... Xbike czyżbyś miał marżę x00% :D

( u mnie okazało się zupełnie co innego niż myślałem przepaszam za zawracanie du.., nawet nie napisałem pw :( )

 

 

karolwa, kupuj te graty do kucia, ja Ci je zamontuje za 200zl :-D

 

hahah ok :D jak nie będę miał co robić z kasą, nawet pomogę Ci :P ciekawe czy chociaż by to odpaliło :P

(podejrzewam ze 200 zł to by kosztowały telefony do Xbikea albo carfita , a co dopiero "napoje" potrzebne do roboty :D ) ale na pewno było by ciekawie :D

 

a tak całkiem serio z tego co się orientuje to "kucizna" nie idzie w parze z "taniością" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

hahah ok :D jak nie będę miał co robić z kasą, nawet pomogę Ci :P ciekawe czy chociaż by to odpaliło :P

(podejrzewam ze 200 zł to by kosztowały telefony do Xbikea albo carfita , a co dopiero "napoje" potrzebne do roboty :D ) ale na pewno było by ciekawie :D

 

a tak całkiem serio z tego co się orientuje to "kucizna" nie idzie w parze z "taniością" :)

 

Odpalić by pewnie odpaliło ale to takie sztukowanie : "robota na handel" ;).

Nie każdy ma umiejętności żeby składać silniki, co innego składać silnik na tych samych gratach które były wcześniej a składanie na nowych gratach z innymi pasowaniami, obróbką itp.

Wystarczy zresztą podpatrzeć ile to czasu zajmuje komuś kto ma wprawę i pomnożyć ten czas x3 jeśli chce się składać samemu.

Same kute elementy nie są aż tak drogie, w większości przypadków części oryginalne są droższe.

Różnica w w kosztach całkowitych wynika z tego że 90% nie poprzestaje na zakuciu : "albo grubo albo wcale" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panewki korbowodowe i główne silnika ACL race, tłoki Mahle EJ257, osiowanie wału, planowanie głowicy, szlif wału do panewk, uszczelki pod głowicę STI,śruby ARP rozrząd, uszczelniacze zaworów, pompa sti 2008, komplet uszczelek, oringów, obspawanie smoka, regulacja zaworów, na fakturze 33 pozycje.Silnik dotarty kultura pracy na kutych Mahle lepsza niż na orginałach.

Napisz mi swojego maila to Ci prześlę skan faktury .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie CP/Eagle to faja... dobra rada: w podobnej cenie masz Mahle a to juz inna liga, korby zostaw seryjne - do mocy 350KM w zupelnosci wystarczaja :idea:

 

za ok. 10-11k mozesz miec profi nowozbudowany shortblock na kutych tlokach (nawet 2.2 stroker) - pisz PW to powiem gdzie :mrgreen: ryzykowanie 7k "w a moze sie uda" jest totalnie bez sensu... lepiej kupic uzywany/sprawdzony silnik a stary blok sprzedac lub oddac w rozliczeniu (o ile do czegokolwiek sie nadaj, co stwierdza fachowcy po rozebraniu)

 

tak wogole z tego co piszesz to kuty blok raczej wogole nie jest Ci potrzebny... a jesli juz to z sensownym pasowaniem tlokow, a to nie przy wszystkich jest mozliwe...

 

cena ARP 550 pln - chyba nie przy tym kursie walut :wink: 450 pln za komplet uszczelek... :mrgreen: :?: max. same glowice...

 

na marginesie profi tloki masz tu:

 

viewtopic.php?f=16&t=149624&p=1488695&hilit=BUNCH#p1488695

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panewki korbowodowe i główne silnika ACL race, tłoki Mahle EJ257, osiowanie wału, planowanie głowicy, szlif wału do panewk, uszczelki pod głowicę STI,śruby ARP rozrząd, uszczelniacze zaworów, pompa sti 2008, komplet uszczelek, oringów, obspawanie smoka, regulacja zaworów, na fakturze 33 pozycje.Silnik dotarty kultura pracy na kutych Mahle lepsza niż na orginałach.

Napisz mi swojego maila to Ci prześlę skan faktury .

 

jak widać da się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jako pierwszy poprosiłbym w szczególności komplet OEM uszczelek do silnika po 450 PLN. Ilosc ....moze byc cala ciezarowka.

 

A przy 2 ciężarówkach kompletów OEM uszczelek nie dałoby się trochę zejść z tej ceny..? :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pomyślałem inaczej. Uznałem, że chce mnie zrobić ktoś w jajo i dlatego tego typu "geschefty" będę postrzegał jako nieuczciwe...

 

co do intencji "mechanika" to ja się nie wypowiadam :roll: nie moj cyrk, nie moje malpy

 

Realny koszt to około 10tys PLN

 

w zakresie, o ktorym piszesz ponizej jak najbardziej. Tego wału może bym nie szlifował 8)

 

lepiej kupic uzywany/sprawdzony silnik

 

tutaj moje zdanie jest kompletnie inne, kupowanie używanego silnika to podejscie podobne do stosowanie Eagle. Tanio, ale na krótką metę.

 

jak widać da się

 

zakuć używając normalnych częsci a nie na chinoli???? Pewnie, ze sie da :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

trochę odświeżymy temat, a mianowicie, co do cen podawanych wczesniej to małe sprostowanie: uszczelki ok 950 zł :P , a sytuacja z silnikiem wygląda tak, że wjedzie nowy silnik złożony na panewkach ACL i tyle co mogę powiedzieć o tym silniku, czyli kolejna seria, jedynie co będzie to remap i to wszystko :) możecie podesłać kogoś z okolic Wawy ? może ktoś sprawdzony ? z tego co wiem to dużo osób poleca gościa: Kozioł.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...